انتظار ما برای نی نی دار شدن  انتظار ما برای نی نی دار شدن ، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره
یکی شدن ما دو تا یکی شدن ما دو تا ، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

روزهای انتظار

بی بی چک منفی

1392/11/19 17:24
نویسنده : منتظر لطف خدا
22,022 بازدید
اشتراک گذاری

توی اون کتابی که گفتم انواع و اقسام دعاها رو داره ، یکی از کارهایی که برای باردارشدن نوشته بود این بود که 40 روز،بین نماز نافله ی صبح و نماز صبح ، 41 بار سوره ی حمد خونده بشه . منم نیت کردم که این کار رو انجام بدم و از اولین روز بعد از تموم شدن پری تو دی ماه ، شروع کردم .تا همین چهارشنبه که شد 15 روز هر روز صبح بیدار میشدم و تمام تلاشم رو می کردم که یه وقت خواب نمونم . اما روز پنج شنبه که می شد روز شونزدهم ، به خاطر اینکه شب خیلی دیر خوابیده بودم صبح خواب موندم . وقتی بیدار شدم دیدم ساعت 6:45 هست و یک ربع پیش نماز صبح قضا شده .... خیلی حس بدی پیدا کردم .آخه می گن اگه قرار نباشه حاجتت برآورده شه ، موفق نمیشی که اون کاری رو که برای ادای حاجت داری انجام میدی به اتمام برسونی .

اعصابم از دست خودم خیلی خرد شد که حتی نتونستم یه کار به این کوچیکی برای ادای حاجتم انجام بدم .... همسری گفت عیبی نداره . حالا یه روز نخوندی از فردا ادامه اش رو بخون . اما من دیگه دوست نداشتم . فکر کردم شاید خدا نخواسته من 40 روز این کارو بکنم و ازش بچه بخوام .... اصلا دلم دیگه یه جوری شد ! گفتم ولش کن ... و الان سه روزه که دیگه نخوندم .

میدونم اینا بهانه است و خدا اگه بخواد هرکاری میکنه ، اما به این اعتقاد دارم که بنده هم باید اصرار بر دعا داشته باشه و البته در کنارش صلاحش رو بخواد .

به خاطر همین اتفاقی که پنجشنبه افتاد ، یه جورایی نتونستم طاقت بیارم و این عجول بودن واسه فهمیدن نتیجه، کار خودش رو کرد و من روز پنج شنبه یعنی روز بیست و سوم از شروع پریود ، بی بی چک استفاده کردم .... دلم میخواست دو تا خط روش ببینم که یکیش بهم بگه مامان شدم . خیلی دقت کردم که شاید یه خط خیلی خیلی کمرنگ ببینم اما ...... !

اطرافش خیلی خط داشت . اما اون جایی که باید خط داشته باشه نداشت !!

قبلا که استفاده می کردم فقط یک خط ظاهر می شد و بس . اما الان یه عالمه خط داره ولی تو منطقه ی T ، خطی نیست ....

به هرحال ، بازم همون چیزی شد که ماههای پیش شده بود . یه اتفاق تکراری همیشگی !

روز 22 بهمن ، روز 28 ام هست و قاعدتا اگه پری عقب نیفته ، باید اونروز بیاد .

با توجه به اینکه از وقتی اقدام کردیم هرماه پری عقب میفتاد و ماه بعد تاخیرش کمتر میشد ، یعنی از 6 روز رسید به 3 روز و از 3 روز رسید به دو روز ، فکر می کنم این ماه شاید یک روز تاخیر داشته باشه و یا اصلا تاخیر نداشته باشه .

هنوزم دلم میخواد امیدوار باشم . همسری بهم میگه شاید زود استفاده کردی واسه همین نشون نداده . می گم : احتمالش خیلی کمه که اینجوری باشه . میگه : آره ، ولی همون احتمال کم هم وجود داره مگه نه ؟

نمیدونم چرا ما از رو نمی ریم .... نمیدونم چرا من هنوز امیدوارم که شاید بی بی چک اشتباه کرده !!! نمیدونم چرا نمی تونم اینو قبول کنم که شاید هنوز خیلی باید انتظار بکشم . می خوام منفی فکر نکنم .. اما اتفاقات منفی پشت سر هم میفته ... انگار می خواد منو از حالت مثبت اندیشی دربیاره و بهم بگه حقیقت چیز دیگه ایه ، پس قبولش کن !

کاش آدما از آینده خبر داشتن .. کاش می تونستن بفهمن چقدر باید انتظار بکشن تا به خواسته شون برسن ، شاید اونجوری انتظار کشیدن خیلی خیلی آسونتر می شد . حدااقل تو اون مدت زمان یه برنامه ی دیگه ای برای زندگیشون می ریختن !

اما اینا همش آرزوئه ، واقعیت این زندگیه که هیچ چیزش مشخص نیست .........


*** نظر شما در مورد این چیه ؟ میدونید چرا اطرافش اینقدر خط داره ؟ آخه هیچوقت بی بی چک هام اینجوری نمی شد و همیشه فقط یک خط تو منطقه ی C داشت . نظرتونو برام بنویسین . مرسی***


***بعدا نوشت : دوستای گلم بعد از گذاشتن این پست به همسری گفتم بی بی چک بخره و دوباره تست کردم . این بار فقط یک خط ظاهر شد . منفی بود ناراحت***

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

سلما
19 بهمن 92 15:48
لا تقنطوا من رحمت الله.دوست مهربونم من به شخصه هر بار که پری عقب میزنه میگم باردارم.هیچ وقت نزار شیطون تو رو به باورای نادرست سوق بده.در مورد بی بی چکت برام عجیبه یه بار دیگه امتحان کن ببینیم چیه ان شا الله که خیره
منتظر لطف خدا
پاسخ
ممنون عزیزم...منظورت اینه که حرف همسری درست بود و باید ادامه می دادم ؟؟ عزیزم امروز ساعت 4 عصر دوباره تست کردم ... منفی بود
سمیه
19 بهمن 92 17:40
عزیزم امیدت از دست نده.منم مثل تو خیلی بیبی چک استفاده کردم و دیدم ی خط ظاهر شد .حتی بارها رفتم از دادم ولی بتام از2 بیشتر نبود ولی هیچ وقت دست از خواستن برنداشتم.دوست خوبم خواهش میکنم امیدوار باش خدا جون جواب صبر بنده هاش با خوبی میده.
منتظر لطف خدا
پاسخ
ممنونم عزیزم.دعاکن خدا از این که هستم صبورترم کنه ...آره درست میگی ..خدا خیلی مهربونه
سلما
19 بهمن 92 18:04
روزهای شاد خدا برایت دور نیستن گوش بزنگ باش به زودی معجزه خدای مهربان برات اتفاق می افته.البته با صبر وتوکل وامییییییییییییید
منتظر لطف خدا
پاسخ
خیلی زببا نوشتی عزیزم .ممنونممم ..انشالله این روزا برای همه نزدیک باشه
رویا
19 بهمن 92 21:01
این بی بی چک هام دیگه طاقتشون طاق شده و گیج میزنن! ان شا الله هرچی صلاحه!
منتظر لطف خدا
پاسخ
والا !!! به قول معروف : " اصن یه وضی !"
نیلوفر
20 بهمن 92 0:40
من که میگم ماه بعد حتما مامان میشی انرژی مثبت بده حتما تاثیر داره عزیزم
منتظر لطف خدا
پاسخ
مرسییییییییی گلممممممممم .... وای یعنی میشه ؟ برام دعا کن
مهتاب
20 بهمن 92 9:43
عزیزم اصلا نا امید نشو خیلی زود بیبی چک گذاشتی منم ماه پیش 23 پری گذاشتم منفی شد و 26 پری تازه یه خط محو افتاد امیدوارم که پری نیاد و مامان شده باشی
منتظر لطف خدا
پاسخ
ممنونممممممم عزیزم .. ولی مامان نشدم
مائده
20 بهمن 92 11:23
عزیز دلم نا امید نباش و نشو بازم دعاتو بخون
منتظر لطف خدا
پاسخ
ممنون عزیزم..
رزا
20 بهمن 92 12:50
عزیزم ما داریم تو امتحان صبر موفق میشیم بازم صبر کن مثل من...شاید فقط یه کم مونده
منتظر لطف خدا
پاسخ
انشالله ... انشالله سربلند بیرون بیایم از این امتحان . خدا کنه کم مونده باشه
mani_mania
20 بهمن 92 12:58
من همیشه منتظرم عزیزم منتظر خبر خوب مادرشدنت
منتظر لطف خدا
پاسخ
ممنونم عزیزم ...... دعا کن زودتر این خبرو تو وبم بنویسم
سودابه
20 بهمن 92 13:07
منم اعتقاد دارم باید برای چیزی که میخوای تلاش کنی . نذرتو دوباره شروع کن اگه نشد بازم شروع کن ولی امیدتو از دست نده اگه خدا بخواد میشه . در ضمن واسه استفاده بی بی چک زود بود . من ده روزه پری عقب افتاده جرات استفاده ندارم چون از بی بی چک متنفرم از بس که هیچ وقت واسه من حامل خبر خوب نبوده
منتظر لطف خدا
پاسخ
آره باید شروع کنم .. درست می گی عزیزم آره زود بود ولی جوابش درست بود ممنونم از دلگرمیت دوستم
سکوت
20 بهمن 92 16:42
سلام دوست همشهری. من که ازین بی بی چک مسخره خیری ندیدم. نمی دونم توی مبم خوندی یا نه اما ماه پیش بعد سه روز تاخیر یه حاله کمرنگ داش دو باره 5 روز تا خیر کلش قرمز شد با خطای عجیب بعد روز 8 منفی کامل و رز 10 یه خط کمرنگ اما قابل در با چشم غیر مسلح و فرداش هم خیر مقدم به پری.... اینا هم غلابی شدن من چند مارک و امتحان کردم فقط باعث میشن ما مامانای منتظر به خودمون بارداری کاذب بدیم. انشاالله که شما بارداری ولی آرامش خودت و حفظ کن و فقط برو ازمایش خون عزیزم. مطب دکترت کجاست؟ ازش راضی هستی؟وقتاش چه جوری؟ چند نفری میبره داخل؟البته ببخشیدا
منتظر لطف خدا
پاسخ
آره عزیزم .. اصلا قابل اطمینان نیستن این بی بی چک ها متاسفانه . باردار که نیستم .... دکتر پریسا نجفی - پرستار 1 - دکتر خوش برخورد و مهربونیه . تا الان که راضی بودم .. معمولا یک نفری میرن داخل . اگه کسی باشه که آز داشته باشه دو تا با هم می فرسته . اونی که آز داره اول نشون میده میاد بیرون و اونی که وقت گرفته هم که خودش یک نفری داخله
پرتو
21 بهمن 92 23:04
ناراحت نباش عزیزم انشاالله ماه دیگه فرشتت میاد توی دلت دعا کردن و ادای نذر خیلی خوبه و آرامش بخش ، ولی این و بدون تا خدا نخواد هیچ اتفاقی نمیوفته ، منظورم به خاطر نذرت بود پس خودت و ناراحت نکن مهم صلاح خداست عزیزم . من خیلی وقتا نذر 40 روزه داشتم و انجام دادم بدون اینکه یه روزش و از دست بدم و این و خوب فهمیدم که هر چه دلم خواست نه آن میشود هر چه خدا خواست همان میشود ، ولی هیچ موقع دست از دعا کردن بر نمیدارم لااقل این جوری آروم میشم و به آینده امیدوار ، امیدوارم به زودی دامن همه منتظرای نینی سبزززززززززززز شه الهی آمین
منتظر لطف خدا
پاسخ
انشالله با دعای شما گلممم... آره درسته ... دعا خیلی به آدم آرامش میده .. . امیدوارم دعایی که کردی ، برای اولین بار در حق خودت مستجاب شه گلم
آغوشی برای گریه
21 بهمن 92 23:28
سلام گلم.......انشالله خدا خودش کمکمون کنه......مشهدی دعا کن خواهرجون.راستی دکتر نیره خادم و دکتر آیتی هم خوبن ها.من خیلی تعریفشونو شنیدم.مطبشون قبلا حدودای فلکه تقی آباد بود.اگه جابجا نشده باشن.
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام عزیزم .. انشالله .. حتما ممنون . آره منم اسشمونو شنیدم . مرسی بازم که گفتی عزیزم
مامان تنها
23 بهمن 92 10:59
امیدت به خدا باشه عزیزم
منتظر لطف خدا
پاسخ
ممنون گلم . دعام کن
مامان تنها
23 بهمن 92 10:59
و چقــــــدر دیر می فهمیم که زندگــــــی همین روزهاییست که منتظــــر گذشتنش هســتیم
منتظر لطف خدا
پاسخ
خیلی زیبا بود ....
مامان تنها
23 بهمن 92 11:00
وزی ﻣﻬﻨﺪﺱ ﺳﺎﺧﺘﻤﺎﻧﯽ، ﺍﺯ ﻃﺒﻘﻪ ﺷﺸﻢ ﻣﯽﺧﻮﺍهد ﮐﻪ ﺑﺎ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﮐﺎﺭﮔﺮﺍﺵ ﺣﺮﻑ ﺑﺰند. ﺧﯿﻠﯽ ﺍﻭ را ﺻﺪﺍ ﻣﯿﺰند ﺍﻣﺎ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺷﻠﻮﻏﯽ ﻭ ﺳﺮﻭ ﺻﺪﺍ، ﮐﺎﺭﮔﺮ ﻣﺘﻮﺟﻪ نمیشود. ﺑﻪ ﻧﺎﭼﺎﺭ ﻣﻬﻨﺪﺱ، یک اسکناس 10 ﺩﻻﺭی به پایین می‌اندازد ﺗﺎ ﺑﻠﮑﻪ ﮐﺎﺭﮔﺮ ﺑﺎﻻ ﺭﻭ ﻧﮕﺎﻩ کند. ﮐﺎﺭﮔﺮ 10 ﺩﻻﺭ ﺭا ﺑﺮمی‌دارد ﻭ ﺗﻮ ﺟﯿﺒﺶ می‌گذارد ﻭ ﺑﺪﻭﻥ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺑﺎﻻ ﺭا ﻧﮕﺎﻩ کند مشغول کارش می‌شود. ﺑﺎﺭ ﺩﻭﻡ ﻣﻬﻨﺪﺱ 50 ﺩﻻﺭ ﻣﯿﻔﺮستد ﭘﺎﯾﯿﻦ ﻭ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﮐﺎﺭﮔﺮ ﺑﺪﻭﻥ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺑﺎﻻ ﺭا ﻧﮕﺎﻩ کند پول را در جیبش می‌گذارد. ﺑﺎﺭ ﺳﻮﻡ ﻣﻬﻨﺪﺱ ﺳﻨﮓ ﮐﻮﭼﮑﯽ ﺭا می‌اندازد ﭘﺎﯾﯿﻦ ﻭ ﺳﻨﮓ ﺑﻪ ﺳﺮ ﮐﺎﺭﮔﺮ برخورد می‌کند. ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﻟﺤﻈﻪ ﮐﺎﺭﮔﺮ ﺳﺮش را ﺑﻠﻨﺪ می‌کند ﻭ ﺑﺎﻻ ﺭا ﻧﮕﺎﻩ می‌کند ﻭ ﻣﻬﻨﺪﺱ کارش را به او می‌گوید. ﺍﯾﻦ ﺩﺍﺳﺘﺎﻥ ﻫﻤﺎﻥ ﺩﺍﺳﺘﺎﻥ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺍﺳﺖ، ﺧﺪﺍﯼ ﻣﻬﺮﺑﺎﻥ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﻧﻌﻤﺖ ﻫﺎ ﺭا ﺑﺮﺍﯼ ﻣﺎ می‌فرستد ﺍﻣﺎ ﻣﺎ ﺳﭙﺎﺱﮔزﺍﺭ ﻧﯿﺴﺘﯿﻢ. ﺍﻣﺎ ﻭﻗﺘﯽ ﮐﻪ ﺳﻨﮓ ﮐﻮﭼﮑﯽ ﺑﺮ ﺳﺮمان می‌افتد ﮐﻪ ﺩﺭ ﻭﺍﻗﻊ ﻫﻤﺎﻥ ﻣﺸﮑﻼﺕ ﮐﻮﭼﮏ ﺯﻧﺪﮔﯽﺍﻧﺪ، ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺭﻭﯼ ﻣﯽﺁﻭﺭﯾﻢ. بنابراین هر ﺯﻣﺎﻥ ﺍﺯ ﭘﺮﻭﺭﺩﮔﺎﺭﻣﺎﻥ ﻧﻌﻤﺘﯽ ﺑﻪ ﻣﺎ ﺭﺳﯿﺪ ﻻﺯﻡ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺳﭙﺎﺱگزاﺭ ﺑﺎﺷﯿﻢ ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺳﻨﮕﯽ ﺑﺮ ﺳﺮﻣﺎﻥ ﺑﯿﻔﺘﺪ.
منتظر لطف خدا
پاسخ
ممنون عزیزم . داستان زیبایی بود .... چقدر خوب که دوستانی دارم اینجا که اینقدر برام وقت میذارن ... دوستون دارم خیلی .. همه ی حرفاتو قبول دارم.. کاش منم اینقدر خوب بودم که همیشه یاد خدا بودم نه فقط تو مشکلا ت
سکوت
24 بهمن 92 10:55
مرسی عزیزم.وای راستی من توی اون پست چقدر غلط املایی داشتم چه خبر پری اومد؟
منتظر لطف خدا
پاسخ
قربونت عزیزم .. خبر خاصی نیست . بله تشریف آوردن !
سکوت
25 بهمن 92 0:02
فرزند صالح
26 بهمن 92 0:53
عزیزم نا امید نشو. یه بار دیگه چله بگیر...حتی اگه موفق شدی و تموم شد بازم ادامه بده ایشالا گشایش حاصل میشه به زودی، ایمان داشته باش .. ولی خب به خاطر دوره عادت ماهانه وقتی یه هفته نماز صب نمیخونی چطوری میخوای بین نماز صب و نافله حمد بخونی؟!
منتظر لطف خدا
پاسخ
مرسی عزیزم . درسته .. آدم هیچوقت نباید ازتباطش رو با خدا قطع کنه عزیزم این دوره برای خانومها استثناست . یعنی جزء اون 40 روز حساب نمیشه . وگرنه خانومها هیچوقت نمی تونستن چله بگیرن و ... مثلا اگه شما 28 روز خوندی و 7 روز خوردی یه پری ، روز بعد از تموم شدن پری میشه روز 29 نذرت . من اینجوری شنیدم گلم .
سکوت
1 اسفند 92 16:23
سلام عزیزم.مرسی دوست همشهری خوبم. من نمیدونم اطلاعات و برام فرستادی یا نه.اما من الان ندارم اگه میشه برام کامنت بذار تا توی جدول بنویسم.
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام ممنونم عزیزم باشه بعدا میام وبلاگت و برات میذارم .. مرسی گلم .
زهرا
31 خرداد 93 11:08
ممنون بابت دعای ابتدای صفحه انشاالله خدا بهترین ها رو نصیبت کنه و حاجت روا باشی دوست خوبم
منتظر لطف خدا
پاسخ
ممنونم دوست عزیزم...انشالله ، همینطور برای شما
شادی
16 مهر 93 10:30
آخی عزیزم ، مطمئن باش حتی در برگ از درخت افتادن خدا هم صلاح و حکمتی هست . هیچوقت از حکمت خدا و رحمتش نا امید نشو ... مطمئنأ خیری در اون نهفته است . یکی از اقوام ما چندین سال اقدام میکرد ولی بچه دار نمیشدن ، یک روز بهش همین حرفها رو زدم و گفتم استرس از همه چی بدتره ، بزار هر وقت خدا خودش خواست درست میکنه اونم واقعا دل به خدا داد و استرس رو از خودش دور کرد و دو سه ماه بعدش باردار شد . ان شاالله خدا دامن همه اونایی که بچه میخوان رو بزودی با یه اولاد سالم و صالح سبز کنه . و همچنین شما رو
منتظر لطف خدا
پاسخ
ممنونم عزیزم.. مرسی بابت دلگرمی دادنت انشالله شما هم به هرچی میخوای برسی دوست عزیزم. ممنون