انتظار ما برای نی نی دار شدن  انتظار ما برای نی نی دار شدن ، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره
یکی شدن ما دو تا یکی شدن ما دو تا ، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

روزهای انتظار

روزهای بیم و امید

1394/4/20 14:12
نویسنده : منتظر لطف خدا
2,048 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستای خوبم . ممنونم از همتون به خاظر پیامهای دلگرم کننده تون 

امیدوارم که تو این شبهای پر عظمت ، من حقیر رو هم از دعای خیرتون فراموش نکرده باشید ... و امیدوارم دعاهاتون مستجاب شه و صاحب این شبها خودش نظری کنه و همه ی منتظرا ، از انتظار دربیان ان شاالله 

جونم براتون بگه ، تو اون چند روز بعد از گذاشتن پست اخر فکرامو کردم و به این نتیجه رسیدم که لاپاراسکوپی نکنم . هم به دلیل هزینه نسبتا بالایی که داشت و هم اینکه می دیدم بعضی از دوستان رو که بعد از لاپارا باز هم در نهایت مجبور به ای وی اف شدن.خصوصا اینکه وضعیت اسپرم های همسری هم چندان راضی کننده نیست .

مامانم جایی زنگ زدن و برام استخاره گرفتن و نیتشون اینجوری بود که : 

1 . لاپاراسکوپی در شرایط حاضر بهتر است 

2.ای وی اف .......................................

دو بار از دو جای مختلف این استخاره رو گرفتن و هر دو بار اینجوری اومد که هر دو خوبه اما دومی بهتره 

اما بعد از اون چون هنوز خوب بودن لاپارا برای ما گنگ و مبهم بود مامانم تصمیم گرفتن نیت رو به این شکل تغییر بدن و دوباره استخاره کنن 

ایا انجام لاپاراسکوپی در حال حاضر با هدف فرزند دار شدن ، نتیجه بخش است ، با شرط سلامتی مادر و جنین ؟

این بار اقایی که استخاره کرده بود گفته بود اون چیزی که شما فکر می کنید خیر و صلاحتون در اون هست ، اصلا اینطور نیست . ( در واقع بد اومد )

مامانم گفت من فکر میکنم چون تو ذهن خودم که استخاره گرفتم این بوده که این بهتره و بیشتر به صلاحه ، جواب اینطوری اومده 

خلاصه این دلیل و دلایل دیگه دست به دست داد تا تصمیم بگیریم بریم برای آی وی اف

من میخواستم هر جور شده تا قبل از موعد پری برم تا بتونم برای همین ماه ای وی اف شم . اما هربار که به همسری میکفتم نمی تونست کاراشو جمع کنه و یه فرصت خالی گیر بیاره و هر بار به همین دلیل یا به دلیل اینکه صبح کلاس ( تمرین رانندگی ) داشتم نمیشد که بریم ... اما من فکر میکردم اگه دو سه روز قبل از پریود هم برم بازم میشه 

چهارشنبه هفته ی پیش نه ، هفته ی قبل از اون زنگ زدم مرکز ناباروری نوین برای گرفتن وقت . اول برای امروز صبح بهم وقت داد . وقتی گفتم زودتر نمیشه ؟؟ گفت سه شنبه ساعت سه و نیم اینجا باشین

فکرشو نمیکردم که اینقدر دنگ و فنگ داشته باشه.ساعت سه ونیم سه شنبه ( هفته پیش) اونجا بودیم . تا ساعت 6 که بیکار نشسته بودیم و هی چند نفر چند نفر اسم خانومها رو می خوند و براشون پرونده تشکیل میداد تا اینکه بالاخره ساعت 6 اسم منو هم خوند.منم که روزه بودم و حسابی خسته شده بودم 

دیگه رفتم جلو و برامون تشکیل پرونده داد و منتظر شدیم تا اسمم رو صدا بزنن و برم برای بررسی ازمایشاتی که تا حالا داشتم توسط دستیارهای دکتر

اونجا سه تا اتاق بود که توی اتاق اول ازمایشها رو بررسی میکردن . اتاق دوم سونوی واژینال انجام میدادن و اتاق سوم هم که دکتر ویزیت میکرد 

اونجا هم کلی نشستم تا اینکه اسمم رو صدا زدن و رفتم داخل . البته سه نفری رفیتم داخل و یه سری سوالها رو از هر سه می پرسید 

ازمایشهای منو و همسری رو می دید و یعه چیزایی رو تو پرونده می نوشت

ازمایش پاپ اسمیر مال دو سال پیش بود . وقتی دید گفت این به درد ما نمیخوره چون مال دو سال پیشه . گفتم اما جایی که من ازمایش دادم گفتن تا سه سال اعتبار داره . گفت نه ... پاپ اسمیر رو باید هرسال بدین . شما عفونت داشتی نرفتی درمان کنی تا حالا کار رسیده به اینجا و لوله ها بسته شده 

گفتم ولی پاپ اسمیرم که مشکلی نداشت ... گفت خب اون موقع مشکلی نداشتی !

یعنی دو سال پیش که برا بچه اقدام کرده بودیم من بی مشکل بودم . اما خب خودم فکر میکنم شاید چون جلوگیری نداشتیم عفونت گرفتم .. 

خلاصه بعدش اومدم بیرون و رفتم سونوی واژینال . کمی درد داشت ولی خب قابل تحمل بود . بعد از اون اومدم بیرون و منتظر شدم اسمم رو صدا بزنن تا برم پیش دکتر 

همسری هم تو تمام این مدت بیرون منتظر بود و حسابی خسته شده بود . بالاخره دو نفر مونده به اخر من رفتم داخل و همون جا پیش دکتر (مهناز منصوری) بودم که اذان مغرب رو گفتن . یعنی تازه ساعت هشت و ربع نوبت من شد و دو نفری هم مریض می دید 

بعد از دیدن پرونده بهم گفت شوهرت که خیلی ضعیفه و خودتم هر دو لوله ت بسته است . تنها راهی که داری فقط ای وی افه 

گفتم لاپارا هم فایده ای نداره ؟ گفت اتفاقا منم به اون فکر کردم اما اولا لاپارا چهل پنجاه در صد احتمال داره که لوله ها رو باز کنه و نه صد در صد و بعدشم اگر لوله هات باز بشه ، اسپرم های همسرت رو میخوای چیکار کنی که اینقدر ضعیفن . پس فایده ای نداره 

و فقط همین رو گفت و گفت برای ازمایشهایی که دادم توضیح بهت میدن که باید چیکار کنی و دیگه نه اون چیزی گفت و نه من فرصتی پیدا کردم که سوالی بپرسم . دستیارش بهم گفت بیا برات توضیح بدم که باید چیکارکنی

این ازمایشات رو :  1 - سونوگرافی کبد و کیسه صفرا

2 - مشاوره از دکتر قلب 3 - ازمایش خون خانم و اقا    میدین و بعدش بیا مرکز 

گفتم پس با این حال نمی تونم این ماه ای وی اف کنم چون اینا خودش هر کدوم کلی زمان می بره تا بدم و جوابش رو بگیرم و ... گفت ازه احتمالا میفته برای ماه بعد 

دیگه سرتون رو درد  نیارم . فردای همون روز هم پری اومد ( 4 روز زودتر ) و باید توی این هفته برم و این ازمایشها رو بدم تا ببینم خدا چی میخواد و چی میشه 

اما با همه ی این حرفا بازم ته ته دلم یه کم امیدوارم که شاید همین ماه نی نی بیاد و همه ی این کابوس تموم شه 

گرچه شاید از نظر علمی غیر ممکن باشه اما من بازم بهش امیدوارم .. چون به رحمت خدا ایمان دارم و اگر هم نشه میدونم خیر و صلاحمون در اون نبوده و شاید ای وی اف گزینه ی بهتری برامون بوده 

به هر حال ، اون روز ان شاالله میرسه که ما هم فرزندمون رو در اغوش بگیریم به لطف خدا و دعای شما دوستان 

آمیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن یا رب العالمیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن

ضمنا تا یادم نرفته بگم ، خدا رو شکر همسری هم قندش اومده پایینتر و فعلا 130 هست .دکتر هم رفت و دکتر فقط قرص داد و فعلا دیگه به انسولین نیازی نیست . دعا کنید ان شالله بالا نره دیگه و تو رنج نرمال بمونه . البته هنوزم باید بیاد پایینتر و ایده ال اینه که حدااقل به 100 برسه ولی همینشم جای شکر داره . 

 

ممنونم که به یادم هستین و فراموشم نمی کنین 

ان شالله به زودی زود خبر مامان شدن تک تکتون رو بشنوم . دوستون دارم دوستای گل 

 

 

 

 

 

پسندها (4)

نظرات (14)

نقاشی
20 تیر 94 14:40
سلام! شما هم می توانید برای کودکان خود نقاشی های زیبا بکشید و به آنها نیز یاد دهید. ما در اینستاگرام به شما آموزش می دهیم چگونه با استفاده از ساده ترین حرکات نقاشی هایی زیبا و جذاب برای فرزندانتان بکشید. در کمترین زمان، نقاشی های مختلف از حیوانات، اشیاء، اشخاص، شخصیت های کارتونی و ... بکشید. از اینکه ما را در اینستاگرام فالو می کنید سپاسگزاریم. www.instagram.com/chibekesham
لیلی
20 تیر 94 15:09
سلام مسجدها اینجا عضو شدم،وقتی وبلاگها مامانای منتظر. رو می خونم میبینم تنها نیستم.حتما براتون دعا میکنم.منم خیلی تنهام ومنتظر اومدن یه بچه. شما هم واسم دعا کنید.
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام عزیزم . ممنونم . نگران نباش اونی که اون بالا نشسته مطمئن باش حواسش به دل شکسته ی ما هم هست و هروقت صلاحمون باشه حتما نی نی میاد حتما اگه قابل باشم دعاتون میکنم . ممنونم از اینکه بهم سر زدی الهی که هرچه زودتر از انتظار در بیای
ستاره
20 تیر 94 15:28
سلااااااااااااااام عزیزم .. خوبی ؟ چه کار خوبی کردی که استخاره گرفتی .. انشاالله که بهترینی که به خیر و صلاح هست براتون اتفاق بیفته عزیزم .. درست میگی عزیزم هیچ وقت نباید آدم از رحمت خدا ناامید باشه .. خدا رو چه دیدی شاید تا قبل اینکه بری آی وی اف نی نی اومد تو دلت عزیزم .. من یکی رو تو موسسه دیده بودم که میگفت ماه قبل ترش آی وی اف شد نگرفت ولی ماه بعد نی نی اومد تو دلش .. این ها همه خواست خدا هست دیگه .. خدا رو شکر که همسرتون هم قندش پایین اومد .. انشاالله که دیگه بالا نمیره .. خیلی مواظب خودت باش عزیزم .. منتظر خبرای خوش هستم ..
منتظر لطف خدا
پاسخ
ممنونم ستاره جون ... آره از بلاتکلیفی نجات پیدا کردم .. ان شالله چقدر خووووووووب . خوش به حالش .. بله خدا بخواد همه چی ممکنه مرسی از محبت و لطفت دوست خوب و همیشگی
مسئول سایت نی نی عکس
20 تیر 94 16:41
سلام مامان مهربون یه سایت خوب برای نی نی های دوست داشتنی، آلبوم تصویری بچه ها ،در ضمن می تونید تو مسابقات ما شرکت کنید و جایزه بگیرید. http://www.niniaxs.ir/ مطالب راجع به غذای نی نی http://www.niniaxs.ir/index.php/ghaza1 افراد مشهور و بچه هاشون http://www.niniaxs.ir/index.php/bazigaran و یه عالمه مطلب و عکس برای نی نی ها http://www.niniaxs.ir/index.php/2015-02-04-11-51-53
پریا
22 تیر 94 2:12
خدا رو شکر که بالاخره، تصمیم خودتو گرفتی. و چقدر خوب که استخاره هم کردی. منم به استخاره خیلی اعتقاد دارم و تا حالا چند بار باعث شده، تصمیم اشتباه نگیرم. انشالله که خیره. امیدتون به خدا باشه. انشالله که بهترین ها رو براتون مقدر می کنه. انشالله که خودش نقطه ی پایانی بر انتظارتون میذاره و چشم دلتون رو به یه نی نی سالم و صالح و زیبا، روشن میکنه. اتفاقا شبای قدر، همینطوری یاد همه ی دوستای وبلاگی که منتظرن، افتادم و دعا کردم. به امید اجابت این دعا در حق همه ی دوستانم و همچنین خودم! در پناه خدا باشید و التماس دعا
منتظر لطف خدا
پاسخ
ممنونم دوست خوبم . اره واقعا تو این مورد تکلیفم رو روشن کرد چون نمیدونستم کدوم به صلاحم هست مرسی از دعای قشنگت و واقعا ممنونم که به یاد من هم بودی . ان شالله دعاهای شما هم به زودی زود مستجاب شه عزیزم . خیلی ممنون از محبتت
فرزند صالح
22 تیر 94 11:50
خدا رو شکر که با استخاره اقدام کردی، یه کار اشتباه انجام ندادی. ان شا الله همون بار اول نتیجه میگیری و مامان میشی.
منتظر لطف خدا
پاسخ
ممنون عزیزم ... ان شالله که اینطور باشه . ولی بازم به خواست خدا و قضا و قدر اون راضی هستیم مرسی از لطفت
ستاره
23 تیر 94 11:00
مانا
23 تیر 94 15:24
عزیزم ایشالا خدا کمکت کنه منم تقریبا تو شرایط تو هستم
منتظر لطف خدا
پاسخ
ممنونم عزیزم . ان شالله خدا به هممون کمک کنه و شما هم ان شالله زودتر از انتظار دربیای و دلت با اومدن نی نی ت شاد شه
مامان نفس طلایی
23 تیر 94 17:33
سلام عزیزم خوب انشالله که خیر بوده که دلت و حرف دکتر هر دو یکی بوده ... این شبا خیلی می امدی تو ذهنم و دعات می کردم منم از شما التماس دعای خاص دارم ... انشاالله خداوند خالق در بهترین زمان و با هر راهی که خودش صلاح می دونه عنایت کنه
منتظر لطف خدا
پاسخ
ممنونم دوست گلم واقعا ممنونم که به یاد من هم بودی .... ان شالله خدا دعاهات رو اول در حق خودت مستجاب کنه عزیزم . من هم گرچه قابل نیستم اما برای شما و همه ی دوستان منتظرم دعا کردم که ان شالله هرچه زودتر دامنشون سبز شه . الهی امین
مامان مریم
23 تیر 94 19:26
سلام عزیزم خوبی؟ انشاءالله که این ماه خبر بارداریتو میشنویم شاید این به تعویق افتادن ها حکمتیه به خدا من که تو این ماه یک روز هم شما از جلو چشمم نرفتی و هرروز سر نماز دعاگوت هستم و خصوصا شب های قدر به خدا بی نهایت دعات کردم امیدوارم هر چی که واست خیر و صلاح هستش همون رقم بخوره، عزیزم خوشحال میشم به منم سربزنی
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام عزیزم . ممنونم . نمیدونین چه حس خوبی با خوندن کامنت شما پیدا کردم و اشک شوق اومد تو چشمم اینکه تو این فضای مجازی ادمهای حقیقی ای هستن که اینقدر به فکرمن و برام دعا میکنن خودش کلی جای شکر و سپاس خدا داره . ممنونم از محبتتون . چشم حتما میام
ستاره
24 تیر 94 19:57
خصوصی
ستاره
25 تیر 94 20:19
سلام عزیزم .. حالت خوبه ؟؟
ستاره
29 تیر 94 10:45
سلااااااااااااااام عزیزم .. خوبی ؟؟ سالگرد 6 سالگی ازدواجتون مبارککککککککککککککککککککککک انشاالله به پای هم پیرو شاد بشید و خوشبخت و سعادتمند باشید عزیزم .. مباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارررررررررککککککککککککککککککککک
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام ستاره جون .. ممنون عزیزم . مرسی که اینقدر لطف و محبت داری انشالله شما هم همیشه خوشبخت باشین عزیزم و نی نی ت هم سالم و تپل مپل بیاد بغلت
همراه رایانه
29 تیر 94 12:34
همراه رایانه همراه رایانه مرکزی شبانه روزی برای پاسخگویی به سوالات رایانه ای و موبایل تماس از طریق خط ثابت : 9099070345 ادرس سایت : www.poshtyban.ir