انتظار ما برای نی نی دار شدن  انتظار ما برای نی نی دار شدن ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره
یکی شدن ما دو تا یکی شدن ما دو تا ، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه سن داره

روزهای انتظار

پاییز بهاری !

1394/7/5 17:45
نویسنده : منتظر لطف خدا
3,557 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوباره به همه ی دوستای عزیز و مهربونم . تو این یک ماه که پست نذاشتم خبر خاصی نبود و من در انتظار سی شهریور بودم که دوباره برم مرکز نوین و ویزیت بشم و ببینم چی بهم میگن و چیکار باید بکنم 

سی ام ، رفتم و فقط بهم قرص دادن و گفتن این بار که پریود شدی ال دی مصرف کن تا وقتی قرص هات تموم بشه و یه سری قرص دیگه هم دادن و گفتن که اونها رو هم پریود بعدیت بخور . یعنی دومین بار که تو  اواخر مهر احتمالا میشه 

و بعد روز سیزدهم پری ، بیا برای سونو 

اگه وضعیتت خوب باشه ، پنج شش روز بعد ، یعنی روز هجدهم یا نوزدهم سیکل ، برات انتقال میدیم جنین ها رو 

من امروز روز پنجم پری م هست و از امشب باید ال دی مصرف کنم 

اینجوری که حساب کردم احتمالا انتقالم میفته 14 یا 16 آبان

البته به شرطیکه همه چی خوب باشه که خودم خیلی امیدوارم که آبان مامان میشم ان شالله 

یه دکتری بهم گفت که چسبندگیم خفیفه و در کل مشکل خاصی خودم و همسرم نداریم که بشه اسمش رو گذاشت ناباروری و حتی درمان های گیاهی هم برامون جواب میداد و اصلا نیازی به ای وی اف نبود 

اما بعضی وقتا قسمت هرچی باشه دیگه همون پیش میاد . لابد قسمت منم این بوده که اینجوری بچه دار بشم البته اگه ان شالله خدا بخواد و بشه  . 

 

دوستای گلم منو ببخشید که به دلایلی فرصت نمیکنم زود به زود بیام و پست بذارم و نظرات رو تایید کنم .

اما بدونین خیلی دوستون دارم تک تکتون رو . 

راستی اینم بگم که پسرخواهرم که قرار بود 10 مهر به بعد به دنیا بیاد یه کم عجله داشت و زودتر به جمع خانواده مون پیوست (24 شهریور ،روز ازدواح حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) ) و من برای دومین بار خاله شدن رو تجربه کردم .

این روزا حسابی دارم خاله بازی می کنم چشمک 

برام خیلی دعا کنید که محتاج دعاتونم حسابی . 

برای همه ی منتظرا ... 

دعا کنین امسال ، یه پاییز بهاری رو با اومدن نی نی تو دلم ، تجربه کنم . ان شاالله 

به امید اینکه بیام اینجا و بهتون خبرای خوب بدم بوسبوسبوس

 

پسندها (4)

نظرات (13)

نسترن
7 مهر 94 12:33
سلام عزیزم اسمتونمیدونم ولی ممنون که بهم سرزدی تشکرازلطف شما...برات ارزوی بهترینارودارم من وتوتقریبادردهمومیفهمیم ان شالله دوستان خوبی واسه هم باشیم
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام عزیزم . برای اینجا اسمی انتخاب نکردم .. همون اسم منتظر لطف خدا رو گذاشتم خواهش میکنم گلم . فکر کنم قبلش شما اومده بودی من از روی ادرسی که گذاشته بودی اومدم منم خوشحالم از آشناییت . ممنون که سر زدی امیدوارم به زودی شما و من و همه ی منتظرا نتیجه بگیریم ان شالله
ستاره
8 مهر 94 0:21
سلام دوست عزیز و مهربونم انشاالله همیشه خوش و سلامت باشی گلم .. خیلی خوشحالم که مراحل انتقالت داره به خوبی پیش میره گلم .. اصلا نگران نباش و به خودت استرس راه نده انشاالله همه چی به خوبی و خوشی تا آخرش پیش میره و پاییز بهاری رو تجربه میکنی گلم .. خاله شدنت هم مبارک عزیز دلم .. ووو خدا رو شکر که نه خودت و نه همسرت مشکل خاصی ندارین اما به قول خودت قسمت شما اینطوری بود و حکمت در این بود .. انشاالله که خیره عزیزم .. انشاالله به حول و قوه الهی میای و بهترین خبرای خوب رو میدی عزیزم ... منتظرت هستم
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام عزیزم. ممنون از لطفت ستاره ی مهربون و عزیزم برام دعا کن که از این به بعدش هم خوب پیش بره و مشکل خاصی پیش نیاد دعا کن خدا دل منم شاد کنه و منو لایق مادر شدن بدونه بله قطعا هرچیزی که پیش میاد حکمت خداست و ما نمیدونیم . ممنونم که همیشه بهم سر میزنی دوست گلم . دوست دارم
فرانک
13 مهر 94 10:01
انشا الله که جواب بگیری
منتظر لطف خدا
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان و بابایی دخمل بلا
14 مهر 94 16:59
سلام دوست خوب و گل و عزیزم ممنون از اینکه پیش ما اومده بودی و کامنت گذاشته بودی ... برات بهترینها رو از خدای مهربونمون خواستارم ... دوستت دارم و میبوسمت ...
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام عزیزم . خوبی از خودته ممنون از لطفت . و مرسی که شما هم پیشم اومدی منم برای شما و گل دخملت بهترینها رو آرزو دارم
فاطمه
15 مهر 94 12:05
دوست خوبم سلام چند وقتی میشه مهمون وبلاگت هستم و مطالبشو می خونم و برای رسیدن به آرزوی قشنگت دعا می کنم چییزی که منو سمت نظرات کشوند این بود که یه جوری با هم همدردیم من متاسفانه توی 6 ماهگی (اردیبهشت امسال ) دوقلوهامو که از طریق میکرو باردار شده بودم از دست دادم حالا تقدیر بود یا تقصیر گذشت ، اما به تلخی اما من هم مثل شما در حال اماده شدن واسه انتقال اسکیموهام هستم از 13 مهر خوردن قرص HD رو شروع کردم و گمونم انتقالم به نیمه دوم ابان ماه بکشه دوست داشتم اطلاعاتمون رو با هم Share می کردیم و به هم امید می دادیم برایت بهترین ها رو ارزو می کنم و امیدورام تند تند به وبلاگت سر بزنی و ما رو از خودت بیخبر نزاری دوستم به یادتم و اگه قابل باشم برات دعا می کنم منتظر خبرای خوب خوب هستم قربانت فاطمه
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام فاطمه جان . برای دوقلوهات خیلی ناراحت شدم . ان شالله خدا بهترین فرزندها رو روزیت میکنه .. پس تقریبا با هم همزمان انتقال داریم . منم شاید 14 یا 16 آبان انتقال داشته باشم اگر وبلاگ داشتی خیلی خوب میشد .. راحت تر می تونستیم در ارتباط باشیم . به هر حال ممنونم که بهم سر زدی .. بازم بیا و از روند درمانت و نتیجه که ان شالله مثبته برام بنویس .
مامان نفس طلایی
15 مهر 94 15:45
سلام دوستم مخصوص دعاگو هستم و محتاج دعا
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام عزیزم . ممنونم به یاد همه ی دوستان هستم اگه لایق باشم
مریم
20 مهر 94 9:23
سلام عزیزم من اوایل مهر آمدم نوین و عمل هیستروسکوپی رو انجام دادم و به امید خدا بعد از تاسوعا و عاشورای حسینی برای انتقال فرشته های برفیم میام مشهد عزیزم برام دعا کن که اگه به صلاحم هست خدا جوابمو بده . این آخرین بسته از جنین هام هست دوستای خوبم توی شبهای محرم محتاج دعای همتون هستم .
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام گلم . به سلامتی باشه ان شالله چه ایام خوبی . امیدوارم به حق همین روزهای عزیز حاجتت رو از خدا بگیری ان شالله . حتما دعا می کنم و التماس دعا دارم خیلی زیاد ممنون
نرگس
25 مهر 94 20:01
سلام عزيز مهربون اميدوارم هر چه زودتر ماماني مهربون صدات كنيم خوب عزيز دلم شما 4سال جلوگيري داشتي يه جا خوندم هر سال جلو گيري 2سال تاخير بارداري داره واسه خودم واقعا همينجوري بود ايششالله زود ماماني ميشي گلم و سال اينده ني ني رو ببري مراسم شيرخوارگان
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام عزیزم . بله اما برا خیلی ها هم اینطور نیست . خیلی ها رو میشناسم بعد از چند سال جلوگیری با اولین اقدام باردار شدن . البته در مورد ما چون مشکل اصلی از همسرم هست ربطی به جلوگیری نداره .. یعنی دکتر گفت چسبندگی لوله های من مدت زیادی نیست که به وجود اومده و شاید بیشتر به خاطر همون جلوگیری نکردن و ورود عفونت بوده ممنونم از دعای قشنگت و ان شالله که اینطور باشه
س
26 مهر 94 13:43
دوست عزیزم من هم تا حدودی مشکل شما رو دارم .امیدوارم خدا هرچی به صلاحته برات مقدر کنه
منتظر لطف خدا
پاسخ
ان شالله مشکل شما هم به زودی حل شه عزیزم و خدا دامنت رو سبز کنه
فاطمه
27 مهر 94 16:05
سلام .امیدوارم که نتیجه بگیری از ته دل برات دعا میکنم.منم منتظرم میری حرم برای منم دعا کن .
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام ممنونم دوست خوبم حتما اگه لایق باشم چشم . ان شالله به زودی انتظارت به پایان برسه . التماس دعا
شیرین
27 مهر 94 21:58
امیدوارم حتما طعم مادر بودن رو بچشی. منم بعد از دو میکروی ناموفق الان دارن HD میخورم. هفته بعد میرم برای سوتو که اگه همه چیز خوب بود وارد سیکل دارویی بشم. دعا کنید
منتظر لطف خدا
پاسخ
ممنونم عزیزم. ان شالله این بار نتیجه بگیری و خدا دامنت رو سبز کنه دوست خوبم . نگران نباش . خدا بهترین ها رو مقدر می کنه همیشه
مامان باران
29 مهر 94 14:34
انشاا... به حق شش ماهه امام حسین
فاطمه
16 آبان 94 14:37
سلام .مطالب سایتتو ی مدت هست دنبال میکنم ان شالله که این ماه مامان شی.منم وضعیت مشابه تو رو دارم دقیقا درکت میکنم بعد یک سال که فکر میکردیم به خاطر تعدادکم اسپرم شوهرم حامله نمیشم فهمیدم لولهام بسته بوده و دکترگفت یکیش باز شد ولی بازم فعلا که نتیجه نداده منم فکر میکنم ی دفعه برم ای وی اف.اخه وضعیت مالیمون جوری نیس که راحت هزینه کنیم و همینم باید ی وام بگیریم.ان شالله که تو نتیجه بگیری و منم بعد حاظر شدن پولش برم دورش و سال دیگه بچهامون بغلمون باشه
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام ... چه میشه کرد خدا خواسته ما هم این راهو بریم دیگه ... فکر میکنم اگه نی نی دار شیم قدر نی نی هامونو خیلی بیشتر میدونیم ان شالله همه چی درست میشه عزیزم . امید به خدا