انتظار ما برای نی نی دار شدن  انتظار ما برای نی نی دار شدن ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره
یکی شدن ما دو تا یکی شدن ما دو تا ، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

روزهای انتظار

عنوان ندارد !

1392/12/19 16:54
نویسنده : منتظر لطف خدا
2,143 بازدید
اشتراک گذاری

دوستای گلم نمی خوام اینجا چیزی بگم که حالتون رو خراب کنم یا ناراحتتون کنم ..قرار بود دیگه تا سال جدید پست نذارم ...

ولی امروز یه چیزی دیدم که حسابی دلم رو لرزوند و باعث شد قدر نعماتی رو که خدا بهم داده بیشتر بدونم از جمله سلامتی ...

یه مادر 37 ساله که با سرطان سینه دست و پنجه نرم میکرد 8 روز پیش (11اسفند92) از دنیا رفت .... من نمی شناختمش اما همینقدر میدونم که می خواست با بیماریش مبارزه کنه به خاطر دختر 11 ساله ش و پسرش که الان 16 ماهه است و البته همسرش که به تازگی برادرش رو به خاطر همین سرطان از دست داده بود .

خواستم بگم که شما با دلای پاکتون دعا کنید که خدا روحش رو قرین رحمت خودش قرار بده و به خانواده ش و همسر و فرزندش صبر عنایت کنه .....

تقاضا دارم هرکس که این مطلب رو میخونه براش یه فاتحه بفرسته ....

 

توی این سایت روی اسمشون که شماره 5 هست کلیک کنید،اونجا در مورد فعالیت هاشون توضیح دادن :

http://domore.ir/profile.aspx?u=44

این وبلاگشون هست که آخرین پستشون رو 15 روز قبل از فوت نوشتن:
http://haleyesorati.blogfa.com/

اینم تاپیکی که توی نی نی سایت گذاشته بودن و خواسته بودن براشون دعا کنن :

http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=498964&PageNumber=1

خدایا نعمت مادرداشتن رو از هیچ بچه ای دریغ نکن ... الــــــــــــــــــــــــهی آمـــــــــــــــــــــــــــین ..........

******************************* روحش شاااااااااد *****************************

پسندها (1)

نظرات (6)

فرزند صالح
21 اسفند 92 12:00
آخی این که می می نازه من از تو نی نی سایت دیده بودمش. مثکه عملم کرده بود و سینه هاشو تخلیه کرده بودن تازگی ها نمیدونم چی شد که فوت کرد. چه قد بده با این همه پیشرفت علم کسی با سرطان سینه فوت کنه خدا رحمتش کنه و به شوهر و بچه هاش صبر بده
منتظر لطف خدا
پاسخ
آره .... خودشه . واقعا هم جای تاسف داره ...... طفلی خیلی امیدوار بود که حالش خوب میشه .. روحش شاد
سودابه
21 اسفند 92 12:56
روحش شاد خدا رحمتش کنه
ایدا
21 اسفند 92 17:30
خدا رحمتش کنه و به خانواده اش صبر بده!! چقدر زندگی کوتاهه
منتظر لطف خدا
پاسخ
آره واقعا ..........
فهیمه
26 اسفند 92 8:22
خدا رحمتش کنه
منتظر لطف خدا
پاسخ
خدا همه ی رفتگان را بیامرزه .. آمین
سمیه
27 اسفند 92 23:44
وای دلم لرزید.بغض گلوم را فشار میده.... خدا بیامرزدش.خیلی سخته.
منتظر لطف خدا
پاسخ
آره من خودم از دست دادن یه عزیز رو تجربه کردم ... خیلی خیلی سختههههههههه ....... انشالله روحش قرین رحمت باشه
3
8 مهر 93 20:10
باسلام و خسته نباشید میرم سر اصل مطلب می خوام لوگو یا عکس جالب خوانندگان و نرم افزار ها و..را برای شما با کدهای آمده کردم که وبلاگ خود را آراسته کنید و وبه وبلاگتان رنگ و روی جدید بدهید لوگو هیچ اذیتی به بازدید کنندگانت ندارد و زیبای خاصی تو وبلاگت داره کد را من نمونه گذاشتم که امتحان کنید ولی کد های بیشتر در آدرس زیر قابل کپی می باشد اسلایدرhref="http://song3.blogfa.com/">دریافت کد اگر عکسهای جدید تری لازم داری یا طریقه گذاشتنش را بلد نیستی به ادرس زیر بروید http://song3.blogfa.com/page/1 هم توضیح کامل داده شده هم کد های جدید با عکسهای جدید برای کپی کردن آماده می مباشد بعد گذاشتنش یا نگذاشتنش منو با خبر کن http://song3.blogfa.com/ خدانگهدار