انتظار ما برای نی نی دار شدن  انتظار ما برای نی نی دار شدن ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره
یکی شدن ما دو تا یکی شدن ما دو تا ، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

روزهای انتظار

التماس دعا

1393/4/25 22:09
نویسنده : منتظر لطف خدا
3,181 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گل و همیشگی 

ببخشید که اینقدر کم پیدا شدم. راستش درگیر خونه دیدن بودیم چون در شرف خونه عوض کردن هستیم.

الانم با موبایل اومدم. فقط اومدم که ازتون بخوام تو این شبای قدر برای من و همسرم هم دعا کنید. خواهش میکنم.... دعا کنید انتظارمون هرچه زودتر به پایان برسه اگر خیرمون در این هست.. منم اگه قابل باشم برای همه ی دلای منتظر مهربون شما دعا میکنم 

دوستون دارم. 

یا حق 

 

امشب در کنار ثانیه ها، آمین گوی آرزوهایت میشوم آرزویم را دعا کن...!!!

پسندها (6)

نظرات (19)

نیلوفر
25 تیر 93 22:22
فروش عروسک های دستبافت با قیمت مناسب به وبلاگم سر بزنید http://honarhayeme.blogfa.com/
مامانی و بابایی دخمل بلا
25 تیر 93 23:14
سلام دوست گل و نازنین و مهربونم برات بهترینها رو از خدا میخوام گلم . انشاالله به زودی حاجت قلبیت رو بگیری دوست گل من .
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام عزیزم .. نازنینی و مهربونی از خودتونه .. ممنونم . انشالله شما هم تو این ماه عزیز حاجت روا باشی دوست خوبم
حمیده
26 تیر 93 4:10
عزیزدلم ... حتماً ...اینوبدون هیچ چیزی واسهء دوراز ذهن وسخت نیست!!!
منتظر لطف خدا
پاسخ
ممنونم .. آره واقعا ... فقط خودش باید بخواد
مامان آینده
26 تیر 93 11:30
عزیزم انشاالله به سلامتی هی خونه خوب پیدا کنید و بعد به هر چه آرزو و خواسته دلتون هست هر چه زودتر برسید
منتظر لطف خدا
پاسخ
مرسی عزیزم .. ممنونم از دعای قشنگت . انشالله شما هم به همه ی خواسته هاتون برسین
مامان نفس طلایی
26 تیر 93 23:58
حتما و محتاجیم به دعا
منتظر لطف خدا
پاسخ
ممنونم عزیزم
رعنا
27 تیر 93 3:26
خدایا دستای دوستمو دست پر برگردون خدایا تواین شبهای قدر دلشو شاد کن خدایا خودت کمک کن آمین یارب العالمین
منتظر لطف خدا
پاسخ
ممنونم از دعاهای قشنگ و مهربونانه ات عزیزم.انشالله همه ی حاجت مندا دست پر و با حاجتهای برآورده شده ماه مهمونی خدا رو تموم کنن ... مرسی از حضورت
درآرزوی مادرشدن
29 تیر 93 2:59
به یادتون هستم
منتظر لطف خدا
پاسخ
ممنونم از محبتت عزیزم
مهربوون
29 تیر 93 17:53
اگه دوست داشتید به منم رمز بدید
منتظر لطف خدا
پاسخ
خصوصی براتون گذاشتم عزیزم
آیدا
29 تیر 93 21:52
میشه منم رمز؟!!!!
منتظر لطف خدا
پاسخ
چرا نمیشه .. خصوصی گذاشتم عزیزم
الی
30 تیر 93 9:17
سلام رمز محبت میکنی؟
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام عزیزم . خصوصی برات گذاشتم رمز رو
مامانی و بابایی
30 تیر 93 12:38
سلام من تازه با وب شما آشنا شدم دوست داشتی به منم سر بزن خوشحال میشم عزیزم . التماس دعا
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام عزیزم از آشناییتون خوشحالم حتما سر میزنم به وبتون ممنون
زینب
31 تیر 93 6:23
سلام عزیزم من لینکت کردم اگه دوست داشتی لینکم کن
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام عزیزم . چشم حتما
زینب
31 تیر 93 6:25
تگه دوست داشتی رمزتم بگو
منتظر لطف خدا
پاسخ
رمز رو خصوصی براتون گذاشتم عزیزم
حمیده
31 تیر 93 13:43
به من رمز میدی دوستم؟
منتظر لطف خدا
پاسخ
رمز رو خصوصی براتون فرستادم عزیزم
فاطمه ع
31 تیر 93 13:55
منم رمز میخام
منتظر لطف خدا
پاسخ
چرا گریه می کنی خصوصی برات فرستادم عزیزم
مامان نفس طلایی
31 تیر 93 14:17
رمز لطفا
منتظر لطف خدا
پاسخ
خصوصی براتون فرستادم
مریم
5 مرداد 93 14:46
سلام عزیزم انشالا خدا به زودی زود دامنت رو سبز کنه پیشاپیش عیدتون مبارک
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام عزیزم . ممنونم از لطفت
رزا
10 مرداد 93 10:25
رمز عزیزم
رعنا
12 مرداد 93 2:30
سلام عزیزم منکه وبلاگ ندارم چجوری رمزو بگیرم؟ منم رمز میخوام دوسی
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام عزیزم ... چرا گریههههه ؟؟؟ گلم ایمیل ت رو بده رمز رو برات بذارم