انتظار ما برای نی نی دار شدن  انتظار ما برای نی نی دار شدن ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره
یکی شدن ما دو تا یکی شدن ما دو تا ، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

روزهای انتظار

رمضان ماه بندگی خدا بر شما مبارک

1393/4/5 16:29
نویسنده : منتظر لطف خدا
1,462 بازدید
اشتراک گذاری

دوست عزیز وبلاگیمون سکوت جان ، برای ماه رمضان مجددا ختم قرآن برگزار کردن

هرکسی دوست داره به نیت برآورده شدن حاجت خودش و همه ی منتظرا جزئی رو انتخاب کنه به این آدرس یه سری بزنه

http://manoeshghenini.blogfa.com/

به امید برآورده شدن جاجات تک تکتون

********************************************************************

پیشاپیش فرارسیدن ماه مبارک رمضان رو هم تبریک میگم و امیدوارم توی این ماه قشنگ و پربرکت ، همه با لطف الهی ، حاجت روا بشن انشالله

التماس دعا دارم از تک تکتون و پای سفره ی افطار ، به یاد همتون هستم دوستای گلم...

 

 

 

پسندها (7)

نظرات (15)

مهربوون
5 تیر 93 18:08
التماس دعاااا
منتظر لطف خدا
پاسخ
محتاجیم به دعا ...حتما
بهار د
6 تیر 93 1:16
ایشالله اخرین ماه رمضونی باشه که دونفرید و سال دیگه سه نفری یا شایدم چهار نفری ایشاله بشید
منتظر لطف خدا
پاسخ
ممنونم از دعای قشنگت عزیزم ...قند تو دلم آب کردی ... دعا کن همین ماه رمضونی بیاد تو دلم که همین ماه هم سه نفری باشیم ... مرسی
مامان
8 تیر 93 12:45
عزیزم خوبی خانومی ؟ چه خبرها ؟ چرا کم میای؟
منتظر لطف خدا
پاسخ
مرسی گلم ..خوبم خداروشکر ... یه خرده به خاطر ماه رمضون کمتر وقت آزاد پیدا میکنم که بیام .. ولی در اولین فرصت حتما میام دوباره و پست میذارم . ممنون که اومدی پیشم
مهربوون
9 تیر 93 1:13
من دعا میکنم که ایشالا تو همین ماه 3تایی بشین خانومی
منتظر لطف خدا
پاسخ
ممنونم عزیزم ..... واقعا ممنووووووووووووونم
فاطمه ع
9 تیر 93 14:08
یه سر بیا پیشم
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام عزیزم .. ممنونم که خبرم کردی من قبلا این سایت رو دیده بودم ، در مورد پیازدرمانی که برای مشکلات خانومهاست و الحمدلله من فعلا مشکلی ندارم .. اما برای خرنوب و برای رفع مشکل همسری یه مقدار دنبالش بودیم اما می گن که ایران پیدا نمیشه یا خیلی کمیابه و باید از ترکیه بیارن..البته میشه از طریق اینترنت سفارش داد ولی ما هنوز سفارش ندادیم .بازم ممنونم که بهم اطلاع دادی عزیزممممممممم
فاطمه ع
10 تیر 93 14:02
منم مشکلی ندارم فقط پری عقب جلومیشه وقت سونو گرفتم تا برم پیش دکتر التماس دعا عزیزم
منتظر لطف خدا
پاسخ
انشالله حل میشه عزیزم . بازم منونم من چون دقیقا از موقع اقدام به بعد در حد چند روز پری هام عقب جلو میشه و قبلش منظم بود ، برای همین زیاد جدیش نگرفتم .. میگن از 21 روز تا 40 روز طبیعیه .. یعنی اگه هر 28 روز یه بار پریود میشی اگه یه هفته بیاد جلو یا ده دوازده روز عقب بیفته مشکلی نداره ! من البته اینو از تو برنامه ی مجله ی بارداری که پنجشنبه ها صبح شیکه 3 میذاره شنیدم ... نمیدونم چقدر درسته ایشالازودتر منظم میشه عزیزم ... حتما ، منم محتاجم به دعا
مريم
11 تیر 93 10:58
سلام عزيزم انشالا كه تو اين ماه عزيز كه در رحمت خدا روي همه بنده هاش بازه به آرزوت برسي خوشحال مي شم به منم يه سر بزني نظر بده كه بدونم بهم سر زدي
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام عزیزم . ممنونم . انشالله خدا خودش توی این ماه عزیز حاجت همه ی بندگانش رو بده . حتما میام عزیزم
حمیده
12 تیر 93 14:40
عزیزم پیش ما نمیایی؟!!! افتخاربده
منتظر لطف خدا
پاسخ
خواهش می کنم . باعث افتخاره .. حتما
حمیده
17 تیر 93 18:43
من اسم تورو تو وبلاگم گذاشتم مامان امسال همین امسال دیدی؟
منتظر لطف خدا
پاسخ
چه انرژی مثبتی گرفتم واقعا ممنونم دوست گلم.. همین الان میام میبینم
مامانی و بابایی
18 تیر 93 11:09
سلام گلم خوشحال میشم به من هم سری بزنی
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام عزیزم... چشم چراکه نه...حتما میام
مامان نفس طلایی
18 تیر 93 12:29
انشالله خدا حاجت دلمون و بده
منتظر لطف خدا
پاسخ
انشالله عزیزم
مامان
19 تیر 93 8:19
سلام عزیزم خوبی خانومی؟ نماز ور روزه هاتون قبول حق باشد و امیدوارم که آخر هفته خوبی داشته باشی عزیزم
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام ممنونم عزیز. شما خوبی؟ از شما هم قبول باشه. مرسی
حمیده
29 تیر 93 16:11
الهی ... مبارکه عزیزم سالگرد ازدواجتون ... ایشالا سالهای سال باخوشی کنارهم زندگی کنید وبه زودی زود یه نی نی خوشگل روبغل کنی به حق همین شبهای پربرکت
منتظر لطف خدا
پاسخ
ممنونم عزیزم . خیلی مهربونی .... انشالله .مرسی گلم
عباس احسنی
14 مرداد 93 14:06
سلام به طور اتفاقی وارد وب شما شدم و دست بر قضا از نوشته های دی 92 صفحه باز شد .هر پست جدید رو که میخوندم امیدوارم بودم شما و همسرتان به آرزوی زیبای خود رسیده باشید .بهر حال از خدای رحمان و رحیم که همه چیز ما در ید قدرت اوست برای سه نفره شدن خانواده شما و دلی شاد و پر امید طلب رحمت و خیر میکنم .با خواندن پستهای شما ناگاه یاد آیات 38 تا 41 آل عمران افتادم .درخواست زکریا و عنایت خدا به او در دوران کهولت. هرگز از لطف خدا نا امید نشوید الله یفعل ما تشاء.
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام . از کامنت پر از مهرتون ممنونم و همینطور دعای قشنگی که در حقم کردید . بله ... از خداوند رحمان و رحیم هیچوقت نباید ناامید شد . توکل به خودش ... انشالله شما هم به همه ی خواسته های دلتون برسید . ممنونم .
دومین جشنواره کتابهای صوتی
7 اسفند 93 13:03
دوست عزیز دومین دوره جشنواره تولید کتابهای صوتی برای کودکان و نوجوانان(بخصوص کودکان و نوجوانان)آغاز گردیده است.از شما عزیز گرامی برای شرکت در این طرح خیرو فرهنگی و همچنین پذیرفتن عنوان همکار افتخاری دعوت بعمل می آید