انتظار ما برای نی نی دار شدن  انتظار ما برای نی نی دار شدن ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره
یکی شدن ما دو تا یکی شدن ما دو تا ، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

روزهای انتظار

این 20 روزی که نبودم

1393/3/21 10:18
نویسنده : منتظر لطف خدا
2,512 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستای گل و مهربــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــون ... ممنونم که بهم سر می زنید و همینطور به خاطر کامنت های قشنگتون که کلی بهم انرژی مثبت میده

بالاخــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــره پابان نامه و پروژه ی عملی رو تحویل دادم راضی

بلــــــــــــــــــــــــــــــــه !!! دیروز بالاخره تموم شد . خیلی استرس داشتم و تا لحظه ی آخر هم مشغول کار بودم اما بعد از اینکه ارائه دادم و استادام کلی خوششون اومد و کلی ازم تعریف کردن ، خستگی کار از تنم رفت بیرون .

حتی استادم ازم شماره گرفت گفت می خوام به چند تا ارگان دولتی معرفیتون کنم برای کار !!! فرشته

خلاصه اینکه بالاخره دوران کارشناسی هم تموم شد و فعلا هم قصد ادامه تحصیل ندارم ... یعنی اصلا انرژی لازم برای اینکارو ندارم بی حوصله

در مورد نی نی .... هنوز به نتایج امیدوارکننده ای نرسیدیم .... غمگین

بعد از اون پست که نوشتم دکتر به همسری گفته دوباره باید آزمایش بدی ، متاسفانه هی یه شرایطی به وجود میومد که آزمایش دادن همسری به تعویق میفتاد ... هر بار به یه دلیلی ...

تا اینکه بالاخره دوباره آزمایش داد و این بار دیدیم که متاسفانه آزمایش جدید ، حتی از آزمایش قبلی هم پایینتره

بعد از اینکه دکتر رفت ( که خود دکتر رفتنش هم چند روزی طول کشید ) جناب آقای دکتر ، گفته بودن که شما " نوسانات اسپرم " داری !

یعنی اسپرم هات ثابت نیستن ... یا میرن بالا یا میان پایین ! و ما باید کاری کنیم که اونها رو در وضعیت ثابت نگه داریم ...!

بعد از این همه برو بیا و بعد از 10 ماه مصرف دارو ، اومدیم سر خونه ی اول ...

دکتر این بار 10 تا آمپول به همسری داده که اگه اشتباه نکنم اسمشون hco هست و یک شربت زینک پلاس .

آمپولها رو باید هفته ای یک بار بزنه که تا الان دو تا زده .

منم امروز موعد پری م هست و نمیدونم امروز میاد سراغم یا نه اما به هر حال باید امیدوارم باشیم به اقدام دوباره توی این ماه ...

همسری قبل از اینکه بره دکتر ، رفته بود داروخونه و دو جور قرصی که میگن از جلبک گرفته میشه به اسم اسپرولینا و کلرلا رو گرفته بود که بخوره ... و حدود 70 تومن پولشونو داده بود . بهش گفتم چرا این کارو کردی .. گفت دیگه میخوام خوددرمانی کنم  . خسته شدم بس که این دکتره دارو داد و نتیجه نگرفتیم

البته این قرصها یه جور قرص ویتامین هستن و ضرری ندارن . قبلا توی نت در موردشون خونده بودم که اثر خیلی خوبی روی اسپرم ها میذاره و در یه مدت کم تعداد و تحرکشون رو می بره بالا و حتی همسری از داروخونه هم پرسیده بود و اونا هم گفته بودن خوبه .

اما به دکتر که گفته بود دکتر گفته بود که نه ... اونا رو نخور ... چون همونجور که ممکنه تاثیر مثبت بذاره روی اسپرم ها برای بعضیا هم تاثیر منفی میذاره و یهو ممکنه باعث افت بیشتر بشه

فعلا تا دو ماه آینده باید امیدوار باشیم به اینکه همین آمپولها جواب بده . دکتر هم گفته که این آمپول روی خیلیا جواب داده و ازش نتیجه گرفتن ... دیگه نمیدونم

همسری به دکترش گفته بود ما می خوایم آی یو آی رو امتحان کنیم اما دکترش این بارم مثل دفعه ی قبلی گفته بود که آی یو آی جواب نمیده و منسوخ شده و از این حرفا ...تازه گفته بود اسپرم های شما برای آی یو آی کافی و مناسب نیست ... همسری گفته بود اما دکتر خانومم این پیشنهاد رو داده و دکتر پرسیده بود فامیلیشون چیه ؟؟؟؟ !!!!! سکوت

خلاصه گفته بود که نظر من اینه که شما یکی دو سال با این همین داروها جلو برین اگر نتیجه نگرفتین اون وقت یک راست برین سراغ میکرو اینجکشن !

اون خیلی بهتره و زودتر جواب میده ... اما 10 میلیون هزینه داره و خب به هر حال یه جور عمله دیگه

اما ما امیدواریم که با همین دارو ها نتیجه بگیریم . انشالله خدا هم این لطف رو در حقمون میکنه ... به هر حال همسری یه بار با مصرف همین داروها آزمایشش رفت بالا و خوب شد . شاید دوباره هم این اتفاق بیفته و این بار نتیجه بگیریم ...

30 مرداد درست یک سال از شروع درمان همسری میگذره . ( یعنی عمل واریکوسل ) تصمیممون اینه که تا پایان یک سال با همین دکتر پیش بریم که (تقریبا میشه همون موقع تمم شدن آمپولها) .. و بعد اگه نتیجه نگرفتیم بریم یه مرکز درمان ناباروری که بتونیم با دکترهای بیشتری در ارتباط باشیم و ببینیم نظر اونا چی هست ... اما برام دعا کنید که توی همین دو ماه نتیجه بگیریم و نیازی به یان کار نباشه . مثل همیشه ممنونم ازتون .

در اولین فرصت پیش همتون میام . دوستون دارم دوست های خوب و نازنینم .آرزوم برای  تک تکتون اینه  که انشالله هرچه زودتر نی نی دار بشین . . . به امید اون لحظه های شیرین . آرام

 

 

 

 

پسندها (8)

نظرات (24)

مامان
21 خرداد 93 12:19
ان شا الله عزیزم. خسته هم نباشی برای پایان نامه . به من سر یزن
منتظر لطف خدا
پاسخ
مرسی عزیزم .. سلامت باشی . حتما حتما
mani_mania
21 خرداد 93 14:27
عزیزم مبارک باشه ایشالله نی نی بیاد بعد ادامه تحصیل بدی دلمان برات تنگ شده بود حالا که کارات تموم زود زود اپ کن خانوم گل
منتظر لطف خدا
پاسخ
مرسی عزیزم .. انشالله ... منم دلم برای شما و اینجا خیلی تنگ شده بود . چشم
سودابه
21 خرداد 93 15:30
سلام عزیزم خدا رو شکر که کار پایان نامه ات به خوبی تموم شد مبارکه عزیزم دکتر خودت و همسرت رو ول کن و برو یه مرکز درست و حسابی و درمان رو جدی پیش بگیر و وقت تلف نکن . میدونی تا دوسال دیگه بدن خودتم چقدر افت میکنه و اون موقع اگه میکرو هم بکنی مثل الان شانس گرفتنش رو نداری . دکترتون هم درست میگه شانس آی یو آی خیلی پایینه و پول دور ریختنه .
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام عزیزم . مرسییییییییییییییی سلامت باشی آره من که خودمم عمرا نمی تونم دو سال صبر کنم .... قراره اگه تا دو ماه دیگه نتیجه نگرفتیم بریم .... ممنونم از راهنماییت
فرزند صالح
22 خرداد 93 7:06
خدا روشکر که تموم شد. مبارکههههه واااکی میگه آی یو آی منسوخ شده؟! وقتی یه طرف سالمه که به این زودی میکرو نمیکنن. چرا دکترا اینجوری شدن ایشالا به هیچ کدوم اینا نیاز نشه و نی نی تون یهویی بیاد
منتظر لطف خدا
پاسخ
مرسی عزیزممممممممممممممم . سلامت باشی ... چمیدونم ... دکترای امروزین دیگه . هرکی یه چیز میگه .. معلوم نیس کی درست می گه این وسط ... مرسی اومدی عزیزم
مامان
22 خرداد 93 10:28
شعبان شد و پيک عشق از راه آمد عطر نفس بقيه الله آمد با جلوه سجاد و ابوالفضل و حسين يک ماه و سه خورشيد در اين ماه آمد عید مبارک عزیزم
منتظر لطف خدا
پاسخ
ممنونم عزیزم . عید شما هم مبارکککککک
آیدا
24 خرداد 93 13:02
هورااا بالاخره تمام شده!! مبارک باشه خانمی . خسته هم نباشی... حتما خیلی خوب از آب در آمده !!!کلی براش زمان گذاشتی خوب!! ایشاالله تی همه مدارج و مراحل زندگیت موفق باشی
منتظر لطف خدا
پاسخ
ممنونم آیدا جان ... سلامت باشی .. آره خدا رو شکر همینطور شما ممنونم
فاطمه ع
24 خرداد 93 17:38
انشاا.. که این ماه بیاد نی نی گلم ما اگه لایق باشیم دعا گو هستیم
منتظر لطف خدا
پاسخ
ممنونم عزیزم .. انشاالله .... مرسی از لطفت
مامی 93
24 خرداد 93 20:58
سلام با عنایت پروردگار و کرم و بخشش ائمه من حاجت قلبیمو گرفتم خدا خیلی سوپرایزم کرد بطوری که اصلا باور نمی کنم میتونین سوپرایزمو تو وبلاگم بخونین ممنون ان شاالله شما هم هر چی از خدا میخاین بهتون بده الهی امین
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام عزیزم . من قبل از اینکه این نظرت رو بخونم اومده بودم وبت و نظر گذاشته بودم . خیلی خوشحاااااااااااال شدم عزیزم .... بازم تبریک می گم و امیدوارم خدا نی نی ت رو صحیح و سالم برات نگه داره
BT
24 خرداد 93 21:21
سلام دوستممم .... مبارک باشه ، انشالا تو همه مراحل زندگیت موفق باشی .... نینی هم به زودی میاد توی دلت ... فقط صبور باش و سعی کن استرس نداشته باشی .
منتظر لطف خدا
پاسخ
سسلام عزیزم .. ممنون از محبتت
نیر
24 خرداد 93 21:55
عزیزم سلاااااام...اولا پایان نامه مبارک باشهههههههه...ثانیا براتون آرزوی بهترینها رو دارم..من به عنوان فردی که سختی دوا و درمونو کشیدم ،میگم توکلتون بخدا باشه و اینو بدونین فقط باید خدا بخواد تا این اتفاق شیرین بیفته...ولی شما هم دست از تلاش برندارین که خدا بنده های پرتلاششو خیلی دوس داره..به امید خبر باردارشدنت دوست گل من....
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام عزیزم . مرسیییییییییییییی آره فقط خدا باید بخواد و بس ، ممنونم از محبتت عزیزمممممم
عطی
25 خرداد 93 11:04
سلام عزیزم به سلامتی باشه انشالله پایان نامه تو ارائه دادی. انشالله این دارو ها هم تاثیر داره و زود زودی نتیجه میگیرین و مامان و بابا میشین
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام عزیزم ..ممنونم . انشاالله همه ی منتظرا زودتر مامان و بابا شن..... مرسی
مامان مژده
25 خرداد 93 15:40
سلام ایشااله خدا بدون دردسر بهت نی نی بده مامان بشی
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام ... ممنونم از دعای قشنگت ... واقعا " بی دردسر " نی نی دار شدن چقدر خوووووبه .......... کاش همینطور بشه
آرامش
26 خرداد 93 3:21
ستام عزیزم انشا الله همیشه موفق باشی .وبه ارزوی حقیقیت دست بیدا کنی
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام عزیزم .. ممنونم از لطفت . انشاالله
رعنا
27 خرداد 93 18:32
سلام عزیزم خسته نباشی خوش بحالت پایان نامتو ارایه دادی من هنوز هیچ کاری نکردم .عزیز من اسم گلتو نمیدونم چیه اما همه خاطراتتو خوندم و از شکیباییت خیلی خوشم اومد و امید وارم که بحق امام رضا که به حرمش نزدیکی حاجتتو بده گلی من تازه باردارشدم و سرنمازم برات دعا میکنم راستی میخوام یه وبلاگ درست کنم هرموقع درست شد لینکم کن.امیدوارم خدا حاجت روات کنه عزیزم
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام عزیزم .. ممنونم از لطفت .تبریک میگم .انشاالله خدا نی نی ت رو صحیح و سلامت برات نگه داره ممنونم که دعام کردی حتما خوشحال میشم بیشتر آشنا شیم
مامان نفس طلایی
28 خرداد 93 15:33
عزیزم خسته نباشی ... منم شنبه باید بدم به داورم .. دعا کن واسم ... خوشحالم وقتی امیدت و می بینم و اینکه از رحمت خدا نا امید نیستی ... مطمئنم خدا ام به اطر همین امیدواری به رحمتش بی جواب نمی ذاره شما رو ... حالا هر زمان که خیر باشه
منتظر لطف خدا
پاسخ
ممنونم عزیزم ... انشالله شما هم موفق باشی ..بابت دعای خوبت ممنون . انشاالله شما هم به هرچی میخوای و خیره ، برسی
درآرزوی مادرشدن
28 خرداد 93 23:58
امیدت به خدا
منتظر لطف خدا
پاسخ
ممنون عزیزم
بهار د
31 خرداد 93 0:46
سلام گلم ایشالله همه کارات به خیر و خوشی پیش میره و نینی هم زود میاد همیشه دلت شاد و لبت خندون باشه
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام عزیزم .. ممنونم ...انشالله شما هم همیشه شاد باشی
مامان
1 تیر 93 11:21
به سلامتی و دل خوش مبارکت باشه عزیزم . راستی به منم سر بزن
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلامت باشی عزیزم ..حتما
مریم.خلوت مادرانه
2 تیر 93 19:01
خدا بزرگه گلم انشالله با همین داروها نتیجه میگیری گلم ﺑﻪ ﺭﻭﺯﮔﺎﺭ ﮔﻔﺘﻢ : ﭼﺮﺍ ﺭﻭ ﭼﺮخ وﻓﻠﮏ ﺗﻮ ﺑﻌﻀﯿﻬﺎ ﺑﺎﻻﻥ ﺑﻌﻀﯿﻬﺎ ﭘﺎﯾﯿﻦ؟ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺯﺩﻭﮔﻔﺖ : نترس ﻣﯿﭽﺮﺧﻪ!!!....
منتظر لطف خدا
پاسخ
انشالله عزیزم .. مرسی خیلی زیبا بود ...
شاتوت
2 تیر 93 22:02
سلام .ممنون از حضورتون .براتون دعا میکنم و نماز حاجت میخونم .فردا قراره برم به یه زیارتگاه حتما اونجا براتون دعا میکنم .توکل فقط بر خداکن ...
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام ممنونم از لطفتون ... نمیدونم چجوری باید این محبت رو جبران کنم و تشکر کنم . فقط از خدا میخوام که انشالله هر حاجتی دارین بهش برسین دوست خوبم .
حمیده
2 تیر 93 22:25
مبارک باشه گلم ایشالا به سلامتی ایشالا همین امسال خدا یه نینی خوشگل وسالم بهت بده واسه خدا کاری نداره شک نکن به منم سربزن
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلامت باشی عزیزم .. انشالله خدا دامن همه ی منتظرا رو هرچه زودتر سبز کنه ممنون که پیشم اومدی
مهربوون
3 تیر 93 1:24
ایشالا که هرچی زودتر نی نی دار میشی عزیزم ائنم به طووور طبیعی
منتظر لطف خدا
پاسخ
ممنونم گلم...وای خدا کنه اینطور بشه ....... انشالله با دعای شما ... مرسی
سکوت
5 تیر 93 15:56
سلام عزیزم برای شرکت در دور دوم ختم قرآن زودی بیا پیشم واکه زحمتی نبود اطلاع رسانی کن
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام ممنونم که خبر دادی عزیزم . حتما
نی نی نیومده
5 شهریور 93 0:23
سلام عزیز،اصلا ناراحت نباش،همین مشکل رو من هم دارم،ما هم داریم درمان مییکنیم امیدت به خدا باشه....کاش میشد هیچکس تنها نبود کاش میشد دیدنت رویا نبود گفته بودی باتو میمانم ولی رفتی و گفتی که اینجا جا نبود سالیان سال تنها مانده ام شاید این رفتن سزای من نبود من دعا کردم برای بازگشت دستهای تو ولی بالا نبود باز هم گفتی که فردا میرسی کاش روز دیدنت فردا نبود ....
منتظر لطف خدا
پاسخ
ممنونم بایت دلگرمیت عزیزم و مرسی بابت این شعر قشنگی که فرستادی