انتظار ما برای نی نی دار شدن  انتظار ما برای نی نی دار شدن ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره
یکی شدن ما دو تا یکی شدن ما دو تا ، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

روزهای انتظار

7 روز گذشت

1394/8/25 11:37
نویسنده : منتظر لطف خدا
4,053 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان 

الان درست 7 روز از انتقال فرشته کوچولوها میگذره 

هفته پیش همین روز ، ساعت نه و بیست و یک دقیقه صبح ، 4 تا فرشته کوچولو رو انتقال دادن . بعد از اینکه تموم شد دستمو گذاشتم روی دلم و باهاشون حرف زدم و ازشون خواستم بمونن برام ... 

متاسفانه خیلی از این تخت به اون تختمون کردن تا بالاخره رفتیم روی تخت اتاقی که باید توش می موندیم . تا ساعت 1 نگهمون داشتن و بعد گفتن بریم 

سه تا خانم دیگه غیر از من تو اتاق بودن که یکیشیون تخمک کشی داشت و دو تا انتقال 

اولی ، یک جنین داشت و همونو براش انتقال داده بودن و دومی دو تا انتقال داده بودن و دو تای دیگه فریز داشت 

ولی من بیشتر از همه بودم .... 4 تا 

حالا باید یه انتظاز 7 روزه ی دیگه رو هم تجربه کنم تا مشخص شدن جواب آزمایش و نتیجه 

علایم خاصی ندارم جز اینکه دو سه روز اول کمی سمت چپ زیر دلم تیر می کشید و کمی تکرر که الان کمتر شده و الان هم کمی دردهای پری خفیف دارم که نمیدونم علامت خوبیه یا نه 

امروز از سر کنجکاوی بی بی چک استفاده کردم که منفی بود و می دونم که زود بود و برای اکثر افراد به این زودی نشون نمیده 

اما به امید دوخطی شدن گذاشتم . 

هفته دیگه همین روز باید برم ازمایش . 

به جز خیر و صلاحم چیزی از خدا نخواسته و نمیخوام ... امیدوارم که همه اونهایی که منتظر نی نی هستن مثل من ، خدا دلشونو شاد کنه 

مراقب خودتون باشین . تا هفته بعد خداحافظ . دعا کنین بیام و خبر خوش بهتون بدم بوس

پسندها (1)

نظرات (11)

ثمره
25 آبان 94 20:13
سلام عزیزم،خوبی خانمی ان شالله فرشته کوچولوهات محکم تو دلت جا کردن،و هفته ی دیگه با خبرای خوب بیای واین روز جشن بگیریم...مواظب خودت باش منتظرخبرهای خوبت هستم.به حق این ماه ان شالله حاجت روا بشی
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام عزیزم . ممنون . مرسی از دعای قشنگت .. ان شالله همه منتظرای نی نی زودتر انتظارشون به پایان برسه
زهرا
26 آبان 94 15:35
عزیزم انشالا هفته دیگه این موقع به حق خانم فاطمه زهرا بهترین خبر زندگیت یعنی مادر شدن را بگیری التماس دعا
منتظر لطف خدا
پاسخ
ممنون عزیزم ... ان شالله . راضیم به رضای خدا
مامانی
27 آبان 94 0:50
سلام عزیزم انشالله که جنین هایی که انتقال دادی تا ابد کنارت میمونند و مثل همیشه خدا جواب خوبیاتو میده
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام گلم . ممنون .... لطف داری عزیزم
سلطان بانو
27 آبان 94 17:12
ایشالا که با خبرای خوب میایی
منتظر لطف خدا
پاسخ
مرسی عزیزم
الی
28 آبان 94 1:54
ایشالا نتیجه میده و یه هفته دیگه با کلی خبرای خوب میا
منتظر لطف خدا
پاسخ
ممنون عزیزم با دعای خیر شما ان شالله
ثمره
30 آبان 94 17:48
سلام،خوبی خانمی،دلتنگت شدم
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام عزیزم . ممنون . ببخشید که زود به زود نمیام .. فدات
مامان نفس طلایی
1 آذر 94 1:21
عزیرم امیدوارم پس فردا با خبرای خوب خوب بیای
منتظر لطف خدا
پاسخ
ممنون عزیز دلم .. ان شالله همه خوش خبر باشیم برای هم
فاطمه
2 آذر 94 12:05
انشالله مامان میشی و با خبرهای بسیار خوب میای
احسانه شهرویی(مامان پارسا)
2 آذر 94 14:48
سلام,امیدوارم فرشته های نازت برات بمونن,ولی به زودی مامان بشی
احسانه شهرویی(مامان پارسا)
2 آذر 94 14:52
راستی حواسم نبود امروز دوشنبه ست چی شد ازمایش دادی بیا خبر بده منتظریم💋💋💋💋💋💋
مامان رعنا
2 آذر 94 17:22
سلام عزیزم من تازه دیدم انتقال کردی الان دیگه باید 2هفته گذشته باسه ایشالله که خوشحالمون کنی عزیزم