انتظار ما برای نی نی دار شدن  انتظار ما برای نی نی دار شدن ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره
یکی شدن ما دو تا یکی شدن ما دو تا ، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

روزهای انتظار

عمل همسری فعلا کنسل شد

1393/11/14 18:58
نویسنده : منتظر لطف خدا
1,457 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم 

به خاطر تاخیر زیادم منو ببخشید...نبود اینترنته و مجبورم گاهگاهی از خونه ی مامانم اونم با موبایل بیام 

اومدم خبر بدم که همسری روز شنبه رفت دکتر.پیش همون دکتر قبلیش هم رفت که ببینه اون نظرش چیه.. میگفت اگه قرار باشه عمل کنم میخوام همون دکتری که یه بار عملم کرده دوباره این کارو بکنه و به کار یه دکتر جدید به راحتی نمیتونم اعتماد کنم 

خلاصه که وقتی رفته بود به دکتره گفته بود که شما چرا همون موقع تشخیص ندادین که من باید دو طرف رو عمل کنم. چرا برام سونو ننوشتین و به معاینه ی عادی اکتفا کردین؟ 

دکتره هم کلی توجیه آورده و خلاصه گردن نگرفته 

اما گفته یه آمپولی جدیدا اومده که من برات می نویسم تا دو ماه هفته ای یه دونه باید بزنی 

احتمالا با این آمپول ها نیازی به عمل پیدا نمیکنی. 

همسری گفته ولی من اومدم که شما عمل کنید.. دیگه نمیتونم به این داروها اکتفا کنم 

دکتر هم گفته شما اجازه بدین من کار خودم رو بکنم!!

این در حالیه که دکتر قبلی که رفت تشخیص عمل داده بود! 

اما در عین حال من خیلی خوشحال شدم که میتونم به این موضوع امیدوار باشم که همسری به عمل مجدد نیاز نداره 

مامانم هم وقتی موضوع رو فهمید اینقدر خوشحال شد و بهم گفت باورت نمیشه من تو این مدت چقدر ختم برداشتم که شوهرت به عمل دیگه نیاز پیدا نکنه. راستی بعدا میام جریان اینکه مامانم چجور. مشکل ما رو  فهمید رو هم براتون تعریف میکنم 

خلاصه داستان ما هم فعلا اینجوری شد و تا بعد عید نوروز باید صبر کنیم تا ببینیم چی میشه 

بازم ممنونم که بهم سر میزنید

دوستون دارم 

محتاج دعای همتون هستیم 

 

پسندها (3)

نظرات (17)

setareh
14 بهمن 93 20:35
خدا رو شکر که به عمل نیاز نداره و انشاالله که با این آمپولا قضیه حل میشه و بهترین ها براتون اتفاق میافته عزیزم .. عهه مامانت فهمید زود بیا بگو چطوری من خیلی عجولم منم مامانم اینا نمی دونن ولی یه چند تا دکتر دیگه هم برید تا مطمئن بشید عزیزم البته قصدم فضولی نیست ها برای یادآوری گفتم گلم .. باز هم هر جور خودتون صلاح می دونید عزیزم .. الان که دیدم پست جدید گذاشتی خوشحال شدم چون هر روز میومدم تا ببینم خبری شده میدیم نه .. انشاالله همه چی به زودی حل میشه گلم .. تو هم غصه نخور باشه عزیز دلم .. بوسسسسسسسسسسسسسسسسس
منتظر لطف خدا
پاسخ
ممنون عزیزم.. آره واقعا خدا رو شکر البته باید دعا کنیم که بعد از دو ماه امپولا اثر کنه و دیگه اصلا نیازی به عمل نشه. جریان مامانم که مفصله...باشه حتما میگم دکتر دیگه هم رفتیم.اون گفت عمل بشه.اما بعد که اومدیم پیش این یکی گفت تا دو ماه اینا رو مصرف کنه شاید نیازی به عمل نشه ممنون از محبتت گلم ببخشید که نمیتونم تند تند پست بذارم مرسی که اومدی پیشم]
فرزند صالح
15 بهمن 93 14:13
سلام عزیزم چ خوب که نیاز به عمل مجدد نشد، انگار خیلی از دکترها عمل مجدد رو توصیه نمیکنن. حالا از کجا معلوم که از اول دوطرفه بوده؟ شاید بعدا ایجاد شده، نه؟ سمت شما مرکزناباروری مثل رویان نیست که با اونا هم مشورت کنی؟ راستی مگه با قرصا آزمایشهای همسرت بهتر نشده بود؟!
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام عزیزم. واریکوسل یه مشکل مادرزادیه. اگر باشه یعنی از اول بوده. مرکز ناباروری هست ولی ما هنوز نرفتیم چون به محض اینکه بری اگر کسی تو شرایط ما باشه ای وی اف رو توصیه میکنن.. ما هم اونو گذاشتیم برای مرحله ی آخر آزمایشها خیلی بهتر شده بود ولی به حد نرمال نرسیده بود.. یعنی بازم برای به وجود اومدن بچه کافی و درست نبود... ممنون که اومدی خانومی
مژگان
15 بهمن 93 14:36
ان شاالله خوش خبر باشید
منتظر لطف خدا
پاسخ
ممنون عزیزم
مهربوون(محیا)
17 بهمن 93 9:53
انشاالله که با همین ها جواب بگیرن هنسرتون و نیازی،به عمل نباشه
منتظر لطف خدا
پاسخ
مرسی گلم.. انشالله
مربم
18 بهمن 93 18:24
سلام انشاءاله زودی حاجت روا...میشه اسم آمپول وباتوضیحات استفادش بنویسی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ممنون
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام ممنون عزیزم الان حفظ نیستم.. ولی خب می بینم و میام برات مینویسم طرز استفاده اش هفته ای یه دونه باید زده بشه البته باید حتما دکتر تجویز کنه و بگه چقدر باید بزنی نباید سرخود مصرف شه عزیزم
درآرزوی مادرشدن
20 بهمن 93 6:11
برام دعاکن محتاج دعاتم خیلی زیاد
منتظر لطف خدا
پاسخ
حتما عزیزم... اگه لایق باشم......
مامان نفس طلایی
21 بهمن 93 10:13
انشالله که خیره بانو ...
منتظر لطف خدا
پاسخ
ممنون عزیزم انشالله
setareh
27 بهمن 93 23:41
سلام عزیزم ... خوبی ؟؟؟ چه خبر ؟؟؟ منتظر اون پستت هستما همون قضیه مامانت
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام ممنون خوبم خدا رو شکر.. باشه عزیزم حتما
پرواز
10 اسفند 93 13:11
سلام عزیزم میشه اسم امپولو بنویسی؟ اخه شوهر من هم واریکوسل داره اونم دوطرفه.
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام عزیزم . اسمش یوروفولی تروپین هست اما حتما از دکتر بپرسید. شاید برای همسر شما داروی دیگه ای باید تجویز بشه
مهربوون(محیا)
10 اسفند 93 14:54
عزیزم اگه امکانش هست رمز رو برام بفرستید😘😘
منتظر لطف خدا
پاسخ
چشم گلم
درآرزوی مادرشدن
11 اسفند 93 11:02
ممنون عزیزم منم رمز میخوام
منتظر لطف خدا
پاسخ
خصوصی برات گذاشتم عزیزم
مریم
12 اسفند 93 10:07
سلام عزیزم من از خواننده های خاموش هستم و در انتظار رحمت خدا برای داشتن فرزندی صالح همیشه پیگیر پست هات بودم حالا دیدم پست گذاشتی اومدم دیدم رمز دار نوشتی اگه دوست داری به من هم رمز بده عزیزم . البته اگه دوست داشتی
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام عزیزم . انشالله رحمت خدا شامل حال هممون میشه و به زودی مادر میشیم . عزیزم فرستادم برای ایمیلت
مادر منتظر
12 اسفند 93 12:11
چرا همه نوشته ها داره رمز دار میشه یعنی منی که دیگه سالی به ماهی میام دیگه باید از دوستان هم بیخبر باشم؟
منتظر لطف خدا
پاسخ
نه عزیزم چرا بی خبر ؟؟ خب الان رمز رو برات میذارم من نوشته هام رو زیاد رمزدار نمیذارم اما به خاطر اینکه این پست یه ذره با پست های دیگه فرق می کرد !! رمزدار نوشتم ..
مامان نفس طلایی
12 اسفند 93 16:17
سلام دوستم .. لطفا رمز
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام عزیزم چشم خصوصی برات میذارم
مامان رعنا
14 اسفند 93 1:34
عایا رمز میشه؟
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام عزیزم چشم خصوصی میفرستم
مهتاب
24 اسفند 93 20:55
میشه به منم رمز را بدی گلم
منتظر لطف خدا
پاسخ
چشم خصوصی میفرستم
سکانسهای دونفره زیر سقف مشترک
28 اسفند 93 19:47
عزیزم به منم رمز میدی؟ راستی ادرس جدیدمم اینه: http://zendegiyemadarsal94.blogfa.com/ با این اسم میام دل نوشته های یه عروس کوچولوی خونه دار(ساغر)
منتظر لطف خدا
پاسخ
خصوصی فرستادم عزیزم