انتظار ما برای نی نی دار شدن  انتظار ما برای نی نی دار شدن ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره
یکی شدن ما دو تا یکی شدن ما دو تا ، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

روزهای انتظار

همچنان منتظریم...

1393/9/18 17:41
نویسنده : منتظر لطف خدا
2,424 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم 

تو این مدت کلی چیز پیش اومد... اما حیف نمیشد بیام و بگم انشالله در آینده حتما میام تعریف میکنم 

اما خبر مهم این که متاسفانه نشد آی یو آی کنم.

دکتر که رفتم بهم گفت تخمک خوب نداری.. گفت چون پری ت منظم بوده من فقط یه آمپول دادم برات 

اما مثل اینکه باید ماه بعد سه چهار تا بدم... این ماه نمیشه ماه بعد بیا 

یه سری آمپول و داروی دیگه هم داد گفت بزن و داروها رو تا 10 شب بخور 

فردا هم موعد پری هست و امروز هم بی بی چک مثل همیشه منفی بود 

این ماه تصمیم ندارم برای آی یو آی برم. 

دکتر همسری رو عوض کردیم.. گفت واریکوسل راست هم داری و متاسفانه دکتر قبلی تشخیص نداده و فقط چپ رو عمل کرده 

پیشنهاد داد اول همسری عمل شه دوباره و بعد از سه ماه در صورتی که نتیجه نگرفتیم ای وی اف انجام بدیم 

قراره همسری همین روزا بره وقت عمل بگیره 

................................................................... 

خیلی ممنونم از مهربونی هاتون و این که این دعاهای خیر رو ازتون میشنوم بهم انرژی میده 

دوستون دارم 

انشالله دامن همتون هرچه زودتر سبز بشه و اون دوستای گلم که بچه دارن خدا انشالله نی نی هاشون رو حفظ کنه 

ممنونم از همه.... 

پسندها (3)

نظرات (18)

مامان مبینا
18 آذر 93 17:52
سلاااااام دوستم به حق این روزای عزیز هر چه زودترنی نی دار بشین امیییییییییییین بازم میام پیشت راستی منم اپم بیا ونظرت رو بگو خوشحال میشم عزیزم
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم از لطفت و مرسی که اومدی حتما میام
مامان مبینا
18 آذر 93 18:08
دوست خوبم بیشتر پستا روخوندم برام جالب بود اخه بعضی جاها بوی ناامیدی میداد اخه عزیزم دکترا به ما هم میگفتند کلی مشکل دارین وطبیعی بچه دار نمیشین اما خدا خواست وتوی نا امیدترین لحظه ها طبیعی بچه دار شدیم
منتظر لطف خدا
پاسخ
ممنونم..شاید هرکسی تو یه دوره ای از مشکلش حس ناامیدی پیدا کنه اما خب این گذراست خدا روشکر من و همسرم امیدمون به خدا خیلی زیاده و مطمئن هستیم که انشالله خودش دستمون رو میگیره ممنونم از دلگرمی و همراهیت دوست گلم
مامان نفس طلایی
19 آذر 93 22:41
سلام عزیزم ... عجب... جتما خیریتی توش بوده .... نگران نباش... بابت جریان همسری متاثر شدم .. امان از این دکترا که هر کدوم یه چیزی می گن .... انشالله که بعد از عمل ایشون بدون مسئله ای باردار می شی و با خبرای خوب خوب میای... منم دعاگوتم و محتاج دعا
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام. حتما همینطوره عزیزم آره واقعا به دکترها هم انگار نمیشه اعتماد کرد. ممنونم که دعام میکنی. مرسی از محبتت به امید اینکه همه از جمله شما حاجت روا شن عزیزم
مامان رعنا
21 آذر 93 2:49
ایشالله که خیره عزیزم .حتما حکمتی هست.اصلا ناراحت نباش ایشالله که بزودی خبر بارداریتو بشنوم عزیزم
منتظر لطف خدا
پاسخ
ممنون عزیزم.. مرسی از دلگرمی و محبتت
آغوشی برای گریه
22 آذر 93 14:42
سلام کجایی خواهرجون؟ چه خبر؟
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام عزیزم.. شرمنده که دیر میام. هنوز اینترنت نداریم سلامتی.... هنوز خبر قابل به عرضی نیست ممنونم که یادم کردی
BT
28 آذر 93 22:35
سلام دوستم....انشالا به همین زودیا که میدونم نزدیکههه میای و واسمون از نینی گوگولوت خبر مینویسی
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم..... وای چه حس خوبی داشت کامنتت انشالله.. به امید اون روز
سکانسهای دونفره زیر سقف مشترک
5 دی 93 0:57
سلام خانومی به طور اتفاقی وبتون رو پیدا کردم و نشستم همش رو خوندم از خدا میخوام که ان شاءالله اگه صلاحه زود زود زود یه نی نی سالم و خوشگل بزاره تو دلت اگه اجازه بدی از این به بعد بهت سر میزنم
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام عزیزم خوشحالم از آشناییت و ممنونم از دعای قشنگی که کردی خوشحال میشم.باعث افتخاره مرسی
setareh
8 دی 93 1:56
سلام عزیزم .. مشکل من و همسرم هم مث شماست ولی مال همسرم شدیدتره و واریکوسل چپ از نوع سه رو داره که دکتر گفته این مال 15 ساله اینقدر شدیده و حرکت اسپرم همسرم یکی 3 درصد و یکی 2 درصد .. هنوز عمل نکرده ... برات دعا میکنم که هر چه زودتر نتیجه بگیری عزیزم .. هر چند که خودم خیلی نا امیدم چون شرایط همسرم حادتره و وقتی وبت رو خوندم تو دلم گفتم مال اینا نوع 2 هست اینقدر بیچاره ها دارن عذاب میکشن چه برسه به مال ما که شدیده .. تازه من رفتم تو 32 و همسرم رفته تو 36 .. من با همسرم دکتر میرفتم اما تو اتاقشون نمیرفتم و همسرم هم به خاطر این که من ناراحت نشم فقط از حرف دکترا اینو بهم میگفت که گفتن باید عمل بششم و احتمال عود ت 25 درصد هست .. و نتیجه بخش بودنشم دست خداست .. الان از 11 آذر همسرم داره داروگیاهی استفاده میکنه و برای 11 اسفند نوبت دکتر داره یگه اگه تا اون موقع نتیجه نگرفتم بعد میرم واسه عمل ... البته ما هم از اردیبهشت 93 تصمیم به بچه دار شدن گرفتیم و بعد 5 ماه که دیدیم خبری نشد هردو رفتیم آز و من عکس هم گرفتم از رحم ولی مالمن سالم بود و متاسفانه مال همسری مشکل داشت .. 7سال هم هست که ازدواج کردیم .. برات دعا میکنم که زودتر نتیجه بگیرین عزیزم و ایندفعه بیام و با پست خبر خوش مواجه بشم .. با اجازه لینک شدی ببخش پر حرفی کردم
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام عزیزم خیلی خوشحالم از آشناییت متاسفانه واریکوسل مشکلیه که خیلی ها باهاش مواجه هستن.اما برای خیلی ها با همون عمل همه چی تموم میشه و سریع بچه دار میشن..خیلی ناراحت شدم به خاطر شرایطتون.چون دقیقا می فهمم این چیزایی که نوشتی یعنی چی و آدم تو این شرایط چه حسی داره.به هر حال امیدوارم خدا خودش هرچه زودتر بهتون یه نی نی خوشگل و سالم بده. حتما بهت سر میزنم عزیزم.. موفق باشی ممنونم از دلگرمیت. منم شما رو لینک میکنم
setareh
9 دی 93 15:42
سلاممممممممم .. خوبی ؟؟ .. رمزمو تو خصوصی برات گذاشتم عزیزم ..
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام ممنونم عزیزم لطف کردی
اکرم
11 دی 93 22:38
نی نی سایت > تبادل نظر > پيش از بارداري > ناباروري، تجربيات درماني، مشكلات روحي و رواني ناشي از ناباروري > مدیریت زندگی ودادن تنوع به زندگی دردوران انتظارمادرشدن.......................منتظر نظرات سازنده دوستان هستم،گلم لطفا کمک کن این موضوع همه بچه های وبلاگتون نظر بدهن واسه اینکه زندگی مامنتظرا ازیکنواحتی ودرد سکوت نجات پیدا کنه.....ممنون میشم
طهورا
15 دی 93 1:19
عزیزم کل آرشیوتو روخوندم و چقدر باهات همذات پنداری کردم. آخه همسر من هم میخواست عمل واریکوسل انجام بده و ما دقیقا داشتیم نقشه می کشیدیم که چیکار کنیم هیچ کس نفهمه. !!البته به دلایلی هنوز عمل نکرده. دعا می کنم هر چه زودتر خدا بهت یک نی نی خوشگل و سالم بده. خیلی سخته...خیلی سخته انتظار...بدتر از انتظار نگاه های پرسشگر اطرافیان و دوست و دشمن هست که ازار میده آدمو... ولی اینو بگم که من خواننده ی هر وبی شدم زودی نی نی دار شده. شبنم و محیا و .. انشالله نفرسوم خودت باشی عزیزم.
منتظر لطف خدا
پاسخ
ممنونم عزیزم... آره خیلی سخته اما خب چه میشه کرد.. خدارو شکر خود خدا هم تا حالا کمکمون کرده و یه مقدار تحملش رو برامون راحت تر کرده امیدوارم شما هم به زودی زود مشکلتون حل بشه.خیلی ممنونم از اینکه اومدی و با نظرت دلگرمم کردی
setareh
20 دی 93 1:21
سلام عزیزم .. حالت خوبه ؟؟ چه خبر ؟؟؟ راستی دستت درد نکنه اومدی بهم سر زدی ولی ناراحت شدم بابت اینکه کلی زحمت کشیدی و همه زحمتت به هدر رفت .. با گوشی خیلی سخته من راضی به زحمتت نیستم عزیزم .. از 30 آذر تا الان خواهرم و دوستم و یکی نفر دیگه از دوستان باردار شدن .. دعا میکنم به حق همین شب عزیز که شب ولادت هست خدا دل ما رو هم اون طور که به صلاحش هست شاد کنه عزیزم ..
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام عزیزم خواهش میکنم..آره یه ذره با گوشی سخته ولی فعلا کاریش نمیشه کرد. چه زحمتی عزیزم... امیدوارم شما هم هرچه زودتر دلتون شاد شه و یه نی نی کوچولو موچولو ی ناناز تو دلت خونه کنه.. مرسی دوست گلم
آغوشی برای گریه
20 دی 93 2:37
سلام خواهرجون خدا خودش نظر ی کنه به ماها.. تسلیمیم هر چه او بخواد... و او جز خیرو خوبی برای ما نمیخواد... مثل همیشه پر انرژی و با توکل ادامه بده عزیزم
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام عزیزم.. انشالله. بله واقعا خواسته ی خدا برای تموم بنده هاش خیر و نیکی هست انشالله همه حاجت دلشون رو بگیرن از جمله شما عزیزم ممنونم که اومدی پیشم
مهتاب
5 بهمن 93 16:03
سلام عزیزم کم پیدایی؟ خیلی وقته ننوشتی ؟ انشالله که باردار باشی و درگیر بارداری
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام عزیزم... ممنونم ببخشید دیگه انشالله همین روزا اینترنت وصل میشه و میام.. فدات
مهتاب
5 بهمن 93 16:04
راستی علیرضا توی مسابقه عکس نی نی سایت شرکت کرده نزدیک 50 تا رقیب داره اگه دوست داشتی بهش رای بده تا برنده بشه دوستم اینم لینکش ممنون http://photo.ninisite.com/Showphoto.aspx?vid=2015011122090505397
درآرزوی مادرشدن
7 بهمن 93 10:08
دوست عزیزم به آرزوم رسیدم ولطف خداشامل حالم شدوبرای شمادعاکردم وبه یادتون بودم
منتظر لطف خدا
پاسخ
خیلی خوشحال شدم عزیزم... تبررررررریک میگم. پس این آرزوی قشنگ برآورده شده.. برای ما هم خیلی دعا کن دوست خوبم ممنون که بهم خبر دادی و دعا کردی شادیت پایدار باشه انشالله همیشه
setareh
13 بهمن 93 19:06
برو خصوصی
منتظر لطف خدا
پاسخ
ممنون بابت رمز عزیزم.. میام حتما