انتظار ما برای نی نی دار شدن  انتظار ما برای نی نی دار شدن ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره
یکی شدن ما دو تا یکی شدن ما دو تا ، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

روزهای انتظار

آی یو آی

1393/8/27 11:58
نویسنده : منتظر لطف خدا
3,443 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم 

ممنونم که تو این مدتی که نبودم هم بهم سر میزدید.دلم براتون تنگ شده 

هنوزم توی خونه اینترنت ندارم.چون تلفن هم هنوز وصل نشده 

الان خونه ی مامانم هستم. با گوشی دارم پست میذارم 

فقط اومدم بگم که قراره هفته ی بعد،همین موقع، ای یو ای کنم 

بازم مثل همیشه ازتون میخوام برام دعا کنید 

دعا کنید با همین ای یو ای نتیجه بگیرم.

خیلی دوستون دارم. انشالله همتون به زودی زود مامان بشین 

آمین 

پسندها (4)

نظرات (17)

مهربوون
27 آبان 93 13:26
ایشالا عزیزم که جواب میگیری... حتما دعا میکنم...
منتظر لطف خدا
پاسخ
مرسی عزیزم. ممنونم
آغوشی برای گریه
27 آبان 93 15:43
سلام خواهرجون انشالله با خبرهای خوب بیای پیشمون دعاگوهستیم و چشم انتظار خبرهای خوب شما .انشالله
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم. انشالله با دعای شما. بوس
مامان رعنا
27 آبان 93 16:11
عزیزم دلم برات تنگ شده بود ایشالله بحق امام زمان نتیجه مثبت میگیری ، استرس نداشته باش توکل کن به خدا ایشالله که میگیره
منتظر لطف خدا
پاسخ
مرسی دوست خوبم ممنونم منم دلم برای شماها خیلی تنگ شده مرسی که اومدی
هستی شاد
30 آبان 93 18:09
انشاا.. عزیزم
منتظر لطف خدا
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان نفس طلایی
1 آذر 93 15:34
سلام عزیزم ان شالله که با خبرای خوب خوب میای.... دعاگوت هستم.
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام ممنونم عزیزم. مرسی از محبتت
mania
2 آذر 93 8:27
سلام عزیزم منم این ماه ای یو ای دارم انشالله که خدا دوتا فرشته نانازی بذاره تو دلت
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام عزیزم. انشالله این دعای قشنگ اول در حق خودت مستجاب بشه گلم. ممنونم
فاطمه ع
2 آذر 93 21:16
ان شاا..
منتظر لطف خدا
پاسخ
مرسی عزیزم
آغوشی برای گریه
4 آذر 93 10:09
الهی و ربی من لی غیرک خدایا حاجت دله خواهرجونمو به خیرو خوشی و با عافیت و سلامت بده الـــــــــهی آآآآآمـــــــــیـــــــــــن یا رب العالمین
منتظر لطف خدا
پاسخ
ممنونم عزیزم. مرسی از دعای قشنگت.. انشالله همه ی منتظرها هرچه زودتر حاجت روا شن. آمین
رعنا
11 آذر 93 19:21
مریم جون عزیزم بی صبرانه منتظر خبر خوشت هستم تا تو وبلاگم بگم یه مامان داریم خدایا شکرررررت
منتظر لطف خدا
پاسخ
مرسی از لطفت گلم ولی من اسمم مریم نیستا!
فرزند صالح
12 آذر 93 14:07
سلام عزیزم ایشالا خیر باشه برات
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام عزیزم ممنونتم
رزا
15 آذر 93 11:33
انشالله با خوش خبری ........
منتظر لطف خدا
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان رعنا
17 آذر 93 1:44
وای باورت میشه تاپست و ارسال کردم فهمیدم من اصلا اسمتو نمیدونستم چدا گفتم مریم؟ ببخشید حواسم نبود عزیزم آی یو آی کردی؟ ایشالله که خوش خبر بیای
منتظر لطف خدا
پاسخ
عیبی نداره.. خواهش میکنم... نه گلم نشد.. حالا مفصل میام میگم انشالله ممنون اومدی
مامانی
17 آذر 93 23:20
انشالله عزیزدلم
منتظر لطف خدا
پاسخ
مرسی خانومی
نی نی انتظار
18 آذر 93 9:22
دوستم خیلی التماس دعا دارم خدا به دل همه ی منتظرا نظر کنه انشاا....
منتظر لطف خدا
پاسخ
اگه قابل باشم حتما برات دعا میکنم عزیزم انشالله.........
فاطی
27 دی 93 15:21
سلام خانومی.خوبی؟ چه خبرا؟کجایی؟ چرا نتیجه رو اعلام نمیکنی؟ انشالله به حق 6 ماهه کربلا با خبرای خوب بیای و پست بذاری
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم خوبم خدا رو شکر نتیجه ی چی گلم؟ هنوز همسری عمل نکرده چون تا همین امروز امتحان داشت و امروز تموم شد امتحاناتش. ما اینترنت نداریم تو خونه هنوز وصل نشده تلفن.. به خاطر همین همیشه نمی تونم بیام مرسی از دعای قشنگت...... خیلی ممنونم عزیزم
درآرزوی مادرشدن
11 بهمن 93 17:12
انشا... جواب میگیری و این را بدون هیچ کار خدا بی حکمت نیست....
منتظر لطف خدا
پاسخ
ممنون عزیزم انشالله به دعای شما
1
17 فروردین 94 14:05
من از طریق زالو درمانی و داروگیاهی مامان شدم بیا نی نی سایت تایپیک خانومای گل مشهدی از تجربه وازایمان بگن اونجا اطلاعات گذاشتم
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام ممنونم حتما فرصت بشه میام و میخونم مرسی.. تبریک میگم ان شالله صحیح و سالم دنیا بیاد