انتظار ما برای نی نی دار شدن  انتظار ما برای نی نی دار شدن ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره
یکی شدن ما دو تا یکی شدن ما دو تا ، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

روزهای انتظار

پست خداحافظی

1393/6/29 14:24
نویسنده : منتظر لطف خدا
3,090 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گل و مهربون و همیشه همراه

اول از همه اینو بگم که من این ماه هم مامان نشدم و 4 روز پیش پری سر موعد و بدون تاخیر اومد و .......

اما خب بازم ناامید نیستم و داریم همه ی تلاشمون رو می کنیم که این اسپرم های تنبل رو فعال کنیم چشمک

همسری یه دوره قرصهای جلبکی اسپرولینا و کلرلا رو مصرف کرد ( مدت 3 هفته ) و بعد از 3 هفته آزمایش داد و خدا رو شکر تحرک اسپرم ها و تمام فاکتورهایی که توی آزمایش بود خیلی خیلی خوب شده بود .

و تحرک که از همه مهمتره دوبرابر شده بود .

البته اینو بگم که این قرصها رو دکتر تجویز نکرده و من حتی از یکسال پیش هم درباره ی تاثیر این قرصها شنیده بودم اما همسری هیچوقت نمی خواست که خودش دارویی رو امتحان کنه بدون تجویز دکتر .

اما این بار دل به دریا زد و خدا رو شکر نتیجه هم داد و انشالله که تحرک همینطور بالا ، باقی بمونه و افت نکنه دیگه ..

از امروز یا فردا هم میخواد یه سری داروها و ویتامین های دیگه رو به اینا اضافه کنه و انشالله نتیجه ی بهتری بگیریم ، به لطف خدا و دعای شما دوستان . خجالت

و دیگه اینکه بالاخره کارهای خونه ی جدید داره تموم مبشه و ما انشالله از چهارشنبه یا پنج شنبه ، اونجا ساکن میشیم .

اما بدیش اینه که اونجا هنوز کابل کشی نکردن و هنوز خط تلفنش وصل نشده و معلوم نیست تا کی اینترنت نداشته باشم .. غمگین

برای همین فعلا با شما دوستای گلم خداحافظی می کنم ...

برام خیلی دعا کنید

گرچه قابل نیستم، اما برای تک تکتون از خدا میخوام که انشالله هرچه زودتر مامان بشین و نی نی یا نی نی های چشمک سالم و قشنگتون رو در آغوش بگیرین .

ببخشید که به خاطر درگیری هایی که این مدت داشتم اصلا فرصت نکردم بیام پیشتون .. اما بعضی از دوستان گل خیلی لطف داشتن که بازم بهم سر میزدن و نظر می گذاشتن .. امیدوارم همیشه فارغ از هر مشکل و گرفتاری که تو زندگی  هست ، شاد شاد باشین و امیدوار  . دوستون دارم ... خداحافظ محبتبوس

پسندها (4)

نظرات (14)

مامان نفس طلایی
29 شهریور 93 15:48
سلام دوست من ... خدا رو شکر ... انشالله بهتر از اینم میشه ... خونه جدیدم مبارک باشه ... التماس دعا دارم ... یادم باش به یادت هستم
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام عزیزم . ممنونم .. انشاالله سلامت باشی محتاجیم به دعا
مهربوون
29 شهریور 93 15:53
عزیزم امیدوارم زودی برگردی و وقتی هم برگشتی خبر بارداریت رو بزاری پست اولت
منتظر لطف خدا
پاسخ
ممنونم عزیزم . انشالله ... برام دعا کن
خانوم ِ خونه
29 شهریور 93 16:31
من فکر میکردم که برگشته که هنوز فاکتورهای اسپرم یه حد نرمال نرسیده بود، خب خدا رو شکر که برنگشته، الانم که نوشتی از قرصهای تقویتی نتیجه گرفتن خیلی خوشحال شدم، ایشالا دفعه بعدی که پست گذاشتی خبر بارداریت باشه عزیزم :-)
منتظر لطف خدا
پاسخ
نه عزیزم برگشتن یا برنگشتن واریکوسل به اینکه اسپرم نرمال بشه یا نه زیاد ربطی نداره.خود دکتر گفت درسته که با عمل خیلی بالا نرفته اما اگه عمل نمی کرد خیلی بدتر میشد و اسپرم ها از الان خیلی ضعیفتر بودن .. حالا یکی با عمل سریع نتیجه می گیره ..یکی دیگه هم مثل همسر من با عمل زیاد فرقی نمی کنه ممنونم عزیزم .. مرسی که بهم سر زدی
زینب
30 شهریور 93 1:54
امیدوارم خیلی زود با خبرای خوب برگردی
منتظر لطف خدا
پاسخ
مرسی عزیزم ممنون
دختر افتاب
31 شهریور 93 2:24
سلام عزیزم خونه ی نو مبارک ایشالا به یمن خونه ی جدید نی نی بیاد تو دلت خانومی
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام ممنون گلم. مرسی از دعای قشنگت
رزا
31 شهریور 93 8:42
عزیزم منزل نو مبارک انشالله به سلامتی منتظر برگشتت هستیم
منتظر لطف خدا
پاسخ
ممنون عزیزم حتما.. البته من الان بااینترنت خونه ی مادرشوهرم آنلاین شدم. مرسی که اومدی
آیدا
31 شهریور 93 13:55
مبارکه منزل نو... انشاالله اومد داره براتون.. انشاالله با خبر اومدن نی نی بر گردی...
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلامت باشی عزیزم ممنونم از محبتت
مریم
5 مهر 93 19:09
سلام عزیزم انشالا که خونه نومبارک باشه و تو همون ماه اول نی نی بیاد تو دلت توکل کن به خدا و به این نیت پا بذار تو خونت که خدا یه نینی سالم و خوشکل بداره تو بغلتون موفق و سربلند باشی عزیزم
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام ممنونم سلامت باشی عزیزم مرسی از لطفت انشالله که اینطور باشه.انشالله شما هم به هر خواسته و حاجتی که داری برسی. مرسی گلم
مریم.خلوت مادرانه
23 مهر 93 10:13
سلام گلم خونه نو مبارک انشالله ک دامنت سبز بشه زود زود من دلم روشنه برات گلم
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم سلامت باشی انشالله
مامان مرجان
23 مهر 93 23:46
عزیزم امیدوارم به زودی با خبر بارداریت برگردیخیر باشه انشاالله راستی منزل نو مبارک
منتظر لطف خدا
پاسخ
مرسی عزیزم. سلامت باشی ممنون از محبتت
نوشین
1 آبان 93 7:37
__█████____████ ___████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█
منتظر لطف خدا
پاسخ
ممنونم
درآرزوی مادرشدن
2 آبان 93 11:02
عزیزم هنوز نمیایی؟چه خبرا؟ الهی باخبر خوش بیای
منتظر لطف خدا
پاسخ
مرسی عزیزم نه هنوز اینترنت تو خونه نداریم خبری نیست انشالله شما هم دعا کن با خبر خوش بیام
مامان سبز
19 آبان 93 12:33
سلام دوست عزیزم . خوبی خانومی ؟ چرا دیگه به من سر نمیزنی ؟ بیا پیشم حتما خوشحال میشم
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام عزیزم مرسی. خیلی دلم واسه دوستای گل تنگ شده. اما تو خونه اینترنت ندارم.گاهی که میرم خونه ی مامانم یا مادرشوهرم با گوشی میام.الانم از خونه ی مامان اومدم.مرسی که بهم سر زدی
مهتاب
20 آبان 93 17:49
مبارک باشه عزیزم منتظر خبرای خوب ازت هستم و همیشه بهت سر میزنم انشالله زودی اینترنت خونه هم وصل بشه
منتظر لطف خدا
پاسخ
ممنونم عزیزم سلامت باشی آره احتمالا تا یه چند وقت دیگه تلفن وصل میشه و بعدم اینترنت. مرسی گلم برام دعا کن