انتظار ما برای نی نی دار شدن  انتظار ما برای نی نی دار شدن ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره
یکی شدن ما دو تا یکی شدن ما دو تا ، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

روزهای انتظار

خوابهای طلایی !

1393/6/20 13:44
نویسنده : منتظر لطف خدا
2,576 بازدید
اشتراک گذاری

وای که چقدر سخته عوض کردن خونه ...

اونم خونه ای که خیلی کار داره تا آماده بشه .. توی این مدت همش درگیر آماده کردن خونه بودیم ..

انتخاب کاغذ دیواری و پارکت و ... اما هنوزم کلی کار داره

خدا رو شکر این روزا چون خیلی درگیرم زیاد فرصت نمی کنم به موضوع بچه فکر کنم .. یا اینکه نگرانش باشم

این روزا خیلی ها بهم می گن خواب دیدن ..خواب دیدن که من بچه دارشدم

اکثرا  هم می گن پسر بوده . البته این در شرایطیه که نمیدونن ما مشکل داریم .

مثلا چند روز پیش دخترعمه ی همسری بهم اس داد و گفت : " شدیدا به دلم افتاده شما نی نی داری " گفتم چطور ؟؟ گفت : چند وقته اینطوری شدم. وقتی کسی حامله میشه به دلم میفته .

گفتم : انشالله همینطور باشه که تو می گی .

گفت خواب دیدم داری سیسمونی پسرونه می خری!

یا مثلا مامان بزرگ همسری گفت: خواب دیدم یه جایی داشتم راه می رفتم که یهو دیدم چند تا تخم مرغ رو زمینه . تخم مرغها رو جمع کردم و توی دامنم قایمشون کردم !

می گفت هروقت خواب تخم مرغ می بینم بعدش می فهمم که یکی حامله است .. حالا انشالله شما حامله هستی !

دو سه ماه پیش هم مامان بزرگم خواب دیده بود که پدر بزرگم ( که فوت کردن ) یه بچه رو توی بغل گرفتن و بچه گریه می کنه و پدربزرگم عصبانی میشه و می گه بیاین این بچه رو از من بگیرین. اونوقت مامانم میره جلو و بچه رو می گیره .. مامان بزرگم می گفت پتوی آبی دور بچه بوده

و به مامانم گفته بود حتما دخترت می خواد نی نی بیاره و پسر !

خواهرم هم که تند تند برام خواب می بینه ! آخه خواهرم در جریان همه چیز هست و طبیعیه که بیشتر از بقیه به این موضوع فکر می کنه و بیشتر هم خواب می بینه چشمک

خودمم این روزا دلم روشنه ... نمیدونم چرا اما خب یه ذره امیدوارترم

بعد از آزمایش همسری با یکی از دوستان که خیلی راجع به این مشکلات ناباروزی و داروها اطلاعات داره صحبت کردم و اون بنده خدا گفت : آخه کدوم دکتر بی سوادی به شما گفته که این مقدار اسپرم برای آی یو آی و آی وی اف کافی نیست ؟

می گفت آزمایش شما اونقدر هم بد نیست و با یه سری داروی دیگه به راحتی میشه تحرک رو افزایش داد .. و می گفت داروهای تجویزی دکتر کافی نیوده

خلاصه یه سری چیزا بهمون گفت که قراره انشالله همسری بخوره تا ببینیم نمتیجه چی میشه

البته داروها بی ضرر هستن و اکثرا فقط ویتامین هستن و بعضیا هم گیاهی .. امیدواریم که اینا بتونه کمی کمک کننده باشه .

فعلا یه چند روزی تا پری مونده و دعا می کنم نی نی تو دلم باشه و نیازی به این چیزا هم نباشه .. شما هم دعام کنید دوستای گلم . ان شالله خدا هرچه زودتر چشم همه ی منتظرا رو به اومدن نی نی شون روشن کنه . آمین آرام

 

 

پسندها (1)

نظرات (6)

مامان نفس طلایی
20 شهریور 93 21:32
سلام دوست خوبم ... انشالله که مامان هستی ... خونه جدیدم مبارک
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام عزیزم . ممنونم .. سلامت باشی
BT
23 شهریور 93 17:32
سلام ، چطوری ؟؟؟ انشالا مامانی دوستممممممم
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام . ممنون عزیزم ..
رعنا
23 شهریور 93 21:03
یشالله که حامله ای عزیزم دلم برات دعا میکنم گلم
منتظر لطف خدا
پاسخ
ممنونم از محبتت عزیزم
فرزند صالح
25 شهریور 93 19:15
عزیزم ایشالا خوابهای قشنگت زود زودتعبیر میشه. راستی ببخشید میپرسم، همسر شما عمل واریکوسلش به روش میکروسرجری بود؟ چون دوتا دکتر به همسر من گفتن ما فقط به روش میکروسرجری عمل میکنیم و تنها روشیه که برنمیگرده و روشهای دیگه احتمال ناموفق بودنش زیاده
منتظر لطف خدا
پاسخ
ممنونم عزیزم . نمیدونم با چه روشی بوده ولی دکتر آخرین باری که معاینه کرد گفت خیلی خوبه و بر نگشته انشالله همسر شما هم مشکلی پیدا نکنه و زودتر نی نی دار شی عزیزم .
حمیده
26 شهریور 93 15:17
وای ... به خدا اشک تو چشمام جمع شد ... الهی که به حق علی به زودی زود دلت شاد بشه وهمه خوابها تعبیربشه گلم
منتظر لطف خدا
پاسخ
ممنونم عزیزم ... مرسی از دعای قشنگت . هروقت کسی اینجوری برام دعا میکنه ، قند تو دلم اب میشه . میگم خدایا یعنی میشه منم مامان بشم ؟؟ مرسی که اومدی گلم
لیا
3 آبان 93 9:23
داشتم تو گوگل ای یو ای سرچ میکردم که با وب تو اشنا شدم. حالت واحوالت کامل درک میکنم. امروز بعداز ظهر وقت دکتر دارم دیگه این ماه باید ای یو ای بشم(برای اولین بار) انشالله خدا جواب همه دلهای منتظر رو بده
منتظر لطف خدا
پاسخ
خوشحالم از آشناییت عزیزم انشالله جواب میگیری منم شاید ماه آذر ای یو ای کنم برام دعا کن مرسی اومدی