انتظار ما برای نی نی دار شدن  انتظار ما برای نی نی دار شدن ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره
یکی شدن ما دو تا یکی شدن ما دو تا ، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

روزهای انتظار

خدایا امیدمون به توئه و بس

1393/6/1 13:28
نویسنده : منتظر لطف خدا
2,323 بازدید
اشتراک گذاری

الان که دارم پست میذارم سرشار از یه حس قشنگم ... آخه قراره تا نیم ساعت دیگه همسری بیاد دنبالم و بریم کمیته امداد و کفالت یک بچه یتیم رو بگیریم .. و ان شالله تا حدی که وسعمون میرسه کمک کنیم بهشون ... راستش این نیت مدتها تو سرم بود و فرصت عملی کردنش رو پیدا نمی کردم . قبلا داشتیم ولی الان تقریبا دو ساله که از این خیر بی بهره هستیم و ان شالله امروز عملی میشه . 

میخوام کم سن و سال ترین دختر رو بردارم زیبا آخه دلم قیلی ویلی میره واسه اینکه براش لباس و  عروسک بخرم ... خیلی حس خوبی داره بغل

دو روز پیش یعنی 30 مرداد ، دقیقا یک سال از عمل واریکوسل همسری گذشت سکوت و ما هنوز هیچ نتیجه ی امیدوار کننده ای نگرفتیم غمگین

28 مرداد ، همسری وقت دکتر داشت . 6 روز قبلش هم آرمایش داده بود و ما یه چیزایی فهمیده بودیم خودمون .. و متوجه شده بودیم که آرمایش تغییر خیلی زیادی نکرده ...

سه شنبه با هم رفتیم دکتر . اینو بگم که وقتی پیش این دکتر می ریم تا مدتها بعدش من خیلی ناامید می شم و افکار منفی میاد سراغم ... غمگین

آخه خیلی از حقایق رو میگه که به نظر من نباید گفت به مریض ...

دکتر گفت که الان میزان تحرک اسپرم ها از همیشه بهتره . اما خب هنوز مونده تا نرمال بشه .. از من پرسید شما توی این مدت هیچ سقطی نداشتین ؟ و من گفتم نه و یه خرده تعجب کرد 

من ازش پرسیدم آقای دکتر ، شما پیشنهاد می کنید که ما تا کی با این روش یعنی مصرف دارو جلو بریم .. آخه الان یک ساله که شوهرم داره دارو مصرف می کنه 

گفت : ما به مریضهامون پیشنهاد میدیم که تا یک سال و نیم یا دو سال بعد از عمل ، صبر کنن و بعد اگه نتیجه نگرفتن در کنار دارو ، از روشهای پیشرفته مثل آی یو آی و آی وی اف و میکرو استفاده کنن . 

اما شما برای انجام عمل آی یو آی و آی وی اف ، اسپرم هاتون به اندازه کافی خوب نیستن و احتمال اینکه این عملها با شکست مواجه بشه خیلی زیاده.

من پرسیدم : میکرو چطور ؟

گفت :  میکرو خوبه و میتونید انجام بدید ولی میکرو توی مشهد زیاد سابقه ی خوبی نداره و به نظر من تهران برین بهتره .. اما حدااقل باید سه هفته بمونید ...

و بعد ادامه داد : شما فکر نکنین میکرو به همین آسونیاست . شما باید برید کلی آزمایش و دارو و .. بعد بیهوشی و انتقال و باز اگه نشه دوباره از جنین های فریز شده براتون انتقال بدن و .... آخرم معلوم نیست چی بشه .. تازه شاید همین جوری که برید جلو ببینید که یهو براتون بیست میلیون خرج برداشت . 

بعد رو به من گفت : شما چرا اینقدر عجله دارین ؟؟ چند سالتونه ؟ گفتم : 25 بعد از همسری پرسید و اونم گفت : 28 

آقای دکتر خندید و گفت : ما 28 ساله بودیم تازه ازدواج کردیم .. شما نباید عجله کنین . عجله کارو خراب می کنه .. مگه شما نمی خواین بچه دار شین ؟ خب من می گم میشین . باید صبر داشته باشین ... صبر زیاد 

حرفای دکتر برام خیلی سنگین بود . برام خیلی سخته فکر کنم که هنوز باید علاوه بر این یک سال ، یک سال دیگه هم صبر کنم تا ببینم با دارو نتیجه می گیریم یا نه 

دکتر گفت شاید تا یک سال آینده وضعیت اسپرم ها به حدی برسه که شما بتونید با آی یو آی هم جواب بگیرید .. و یا به حدی برسه که لااقل آی وی اف کنید و بچه دار شید ........... و دیگه اون مشکلاتی که میکرو داره رو شما درگیرش نشین ... 

گفت من مریضی داشتم که از شما بدتر بوده و بچه دار شده به طور طبیعی .. اونم فقط با داشتن سه میلیون اسپرم .. اما مریضی هم داشتم از شما بهتر که حتی با میکرو هم بچه دار نشده غمگین

ولی واقعا تحملش سخته ... تحمل اینکه این همه وقت به امید اینکه تغییری تو آزمایش به وجود بیاد بشینیم .. آخه تغییراتش بعد از یک سال خیلی جزئیه و زیاد امیدوار کننده نیست برامون . 

اما دکتر می گفت بعضیا می گن ما که عمل هم کردیم و هیچ فایده ای نداشت . اما من بهتون می گم اگر عمل نکرده بودید الان وضعیت اسپرم ها خیلی بدتر بود .. 

تو اون دوره ای که اسپرم ها خیلی رشد داشتن همسری قرص کیومکس مصرف کرده بود .

برای همینم دکتر دوباره همون قرص رو نوشت و یه قرص دیگه هم نوشت و گفت اگه گیر نیومد اون رو بگیرین به جای کیومکس .

هنوز همسری فرصت نکرده بره داروهاشو بگیره اما از شانس ما این قرص کیومکس خیلی کمیابه و بعید میدونم گیر بیاد .. به خاطر همین تحریم ها و .... وارد نمیشه 

دیگه نمیدونم باید چه کرد ... تنها کاری که از دستمون برمیاد فقط دعا کردنه .. از شما هم میخوام برامون دعا کنید دوستای مهربون و عزیزم . این روزا به خاطر این موضوع خیلی دلم گرفته .. خیلی 

چند روز پیش خواهرم می گفت مربی مهد بچه ش چند سال بچه دار نمیشده و رفته یزد برای انجام میکرو .. سه قلو هم باردار شده اما بعد از 5 ماه بچه هاش سقط شدن .. طفلی از ترس اینکه مامانش حالش بد نشه نیومده مشهد و چیری هم به اونا نگفته .. تا اینکه همین تازگی ها اومده  ... از این قبیل حرفا آدم زیاد میشنوه و اینه که تصمیم گیری رو خیلی سخت می کنه ...

 

همسایه ی خونه ی جدیدمون ( البته هنوز اونجا ساکن نشدیم ) یه دوقلوی دختر داره . یه دختر بزرگترم داره .. دوقلوهاش ده روزه هستن . دیروز با همسری رفتیم خونشون و دیدیمشون . خیلی کوچولو موچولو و ناز بودن . (البته نمیدونم با چه روشی باردار شده و نپرسیدم .. شایدم ارثی بوده )

جالبه از وقتی که این مشکل رو داریم همه جا بچه ی کوچیک می بینیم ... اینقدر زن حامله و بچه ی کوچیک می بینیم که احساس میکنیم دنیا داره بهمون دهن کجی می کنه ... ولی بازم امیدمون فقط به خودشه . خود خدا که انشالله نظری به ما هم بکنه و با وجود گنهکار بودن لطفی در حقمون کنه و دعامون رو مسنجاب کنه . 

امیدوارم تک تک دوسای گلم که منتظر هستن هرچه زودتر صاحب این نعمت قشنگ و پر برکت بشن و دامنشون سبز شه ... و امیدوارم وقتی به آرزوشون رسیدن ما رو از دعای خیرشون بی نصیب نذارن .

دوستون دارم ...   التماس دعا ی مخصوص   بوس محبت

 

پسندها (4)

نظرات (14)

مامان نفس طلایی
1 شهریور 93 13:50
سلام دوست پر امید من ... وای این سرپرستی ها عالین ... واقعا ... انشالله به خودش یه عالمه برکت می اره ... دیگه اینکه استرس و نا امیدی و بذار کنار و با ارامش کامل ادامه بده مسیر و .. درسته دکتر کارش اشتباه بوده ...و هر حرفی رو نباید گفت اما شاید امیدوار کردن بی خودی هم برای بعد مضر باشه... بذار به پای خیریت .. توکل بر خدا انشالله در بهترین وقت بهترین هاش روزی مون میشه ... خصوصی داری
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام عزیزم .. آره واقعا خیلی حس خوبی به آدم میده ... کاملا درست می گی . بایت دلگرمی و راهنماییت ممنونم عزیزم .
محمدرهام ومامان سمانه
1 شهریور 93 13:55
انشالله به حق خدای محمد به زودی دلت شاد ودامنت سبز میشه،دوست گلم صبوری سخته ولی جواب میده قطعا حکمتی درش هست شک نکن
منتظر لطف خدا
پاسخ
ممنونم دوست عزیزم . آره واقعا صبوری و انتظار خیلی سخته حتما همینطوره و حکمتی هست . بازم ممنونم خانومی
بنفشه بانو
3 شهریور 93 15:26
سلام عزیزم. منم وضعیت مشابه شما رو داشتم. اما با دو تا انگشتر فیروزه که ایه رب لاتزرنی. .. روش حک شده بود، باردار شدم. 40 روز هم نشده بود هنوز. منم خیلی کارها کرده بودم. خیلی... خیلی دیگه داشتم نا امید میشدم. به ما ای وی اف پیشنهاد شده بود اما این انگشترا خط کشید روی نا امیدی ما. دوست داشتی بیشتر توضیح میدهم. اینم به عنوان یک پیشنهاد گفتم چون هم درد و رنجت هستم. البته الان نی نی ما داره توی وجوم رشد میکنه، دعا کن بمونه برمون. قربونت
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام عزیزم . چه جالب ! خدا رو شکر که الان نی نی داری . انشالله صحیح و سالم برات می مونه . نگران نباش آره ممنون می شم بیشتر توضیح بدی عزیزم
مامان
4 شهریور 93 10:20
نامه اسرار آمیزی به نام شانس سلام شاید فکر کنید گفته‌های آن کاملاً غیرعقلانی است ولی چیزی را که می‌بینید نمی‌توان انکار کرد!شاید نتیجه آن، فقط و فقط حاصل انرژی مثبت میلیونها آدمی باشه که انرژیشون رو بدرقه این نامه کرده‌اند نسخه اصلی در ونزوئلا نزد دختری دانشجو که بنام ماریا است و ارسال کننده اصلی آن است این نامه تاکنون طبق اخبار رسمی مایکروسافت از 15 ماه گذشته تا کنون 49 بار در دنیا به 9 زبان چرخیده شانس برای شما فرستاده شده.با ارسال آن شما خوش شانسی خواهید آورد.کپی‌ها را برای اشخاص بفرستید که فکر می‌کنید به شانس نیاز دارند.این نامه را نگه ندارید.این نامه باید ظرف مدت 96ساعت ازدست شما خارج شود پس اعتقادتو به این پیام مثبت کن وشانستو امتحان کن از آنجا که این کپی باید در سراسر جهان بگردد شما باید 20 کپی تهیه نموده و برای دوستان بفرستید پس از چند روز شما یک سورپرایز دریافت خواهید نمود.این یک حقیقت است حتی اگر شخصی خرافاتی نباشید پال سینگ کارمند اداری بانکی در نپال این ایمیل رادریافت کرد ولی فراموش کرد که این نامه را باید ظرف مدت 96 ساعت ارسال کند. او شغلش را از دست داد؛ کمی بعد نامه را پیدا کرد و 200 کپی ایمیل ارسال نمود و پس از چند روز شغل بهتری بدست آورد. چیزی از دست نمی دهید.انتخاب با شماست!كافیست ایمان داشته باشید! "متن نامه" به نام صاحب شانس "دوست من با نگاه به این نامه شما ابتدا به یاد خالق عشق باشید و این نامه را زمانی که دریافت می‌کنید به آنچه دوست دارید دست پیدا خواهید کرد. فکر کنید و کسی را که دوست دارید و میدانید گرفتار است با قلبتان برایش دعا کنید تا مشکلات او از طرف خداوند به واسطه شما حل گردد و بعد یک اتفاقی که انتظارش را می‌کشید و حتی تصورش را نمی‌کنید برایتان اتفاق خواهد افتاد. با دعا برای آن دوست، برکت بیشتر برای شما خواهد رسید! این یک راز است..راز بقاء انرژی..رازی که در فیزیک و متافیزیک به قانون بقاء انرژی شهرت یافته است"...........
فاطمه ع
4 شهریور 93 13:10
سلام عزیزم خدا قبول کنه کارخیرتون رو و ان شاا.. همین باعث بشه حاجت روا بشین گلم دعاگوهستیم
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام عزیزم . ممنونم از لطفت . انشالله
مامان خانومی
4 شهریور 93 19:19
نامه اسرار آمیزی به نام شانس سلام شاید فکر کنید گفته‌های آن کاملاً غیرعقلانی است ولی چیزی را که می‌بینید نمی‌توان انکار کرد!شاید نتیجه آن، فقط و فقط حاصل انرژی مثبت میلیونها آدمی باشه که انرژیشون رو بدرقه این نامه کرده‌اند نسخه اصلی در ونزوئلا نزد دختری دانشجو که بنام ماریا است و ارسال کننده اصلی آن است این نامه تاکنون طبق اخبار رسمی مایکروسافت از 15 ماه گذشته تا کنون 49 بار در دنیا به 9 زبان چرخیده شانس برای شما فرستاده شده.با ارسال آن شما خوش شانسی خواهید آورد.کپی‌ها را برای اشخاص بفرستید که فکر می‌کنید به شانس نیاز دارند.این نامه را نگه ندارید.این نامه باید ظرف مدت 96ساعت ازدست شما خارج شود پس اعتقادتو به این پیام مثبت کن وشانستو امتحان کن از آنجا که این کپی باید در سراسر جهان بگردد شما باید 20 کپی تهیه نموده و برای دوستان بفرستید پس از چند روز شما یک سورپرایز دریافت خواهید نمود.این یک حقیقت است حتی اگر شخصی خرافاتی نباشید پال سینگ کارمند اداری بانکی در نپال این ایمیل رادریافت کرد ولی فراموش کرد که این نامه را باید ظرف مدت 96 ساعت ارسال کند. او شغلش را از دست داد؛ کمی بعد نامه را پیدا کرد و 200 کپی ایمیل ارسال نمود و پس از چند روز شغل بهتری بدست آورد. چیزی از دست نمی دهید.انتخاب با شماست!كافیست ایمان داشته باشید! "متن نامه" به نام صاحب شانس "دوست من با نگاه به این نامه شما ابتدا به یاد خالق عشق باشید و این نامه را زمانی که دریافت می‌کنید به آنچه دوست دارید دست پیدا خواهید کرد. فکر کنید و کسی را که دوست دارید و میدانید گرفتار است با قلبتان برایش دعا کنید تا مشکلات او از طرف خداوند به واسطه شما حل گردد و بعد یک اتفاقی که انتظارش را می‌کشید و حتی تصورش را نمی‌کنید برایتان اتفاق خواهد افتاد. با دعا برای آن دوست، برکت بیشتر برای شما خواهد رسید! این یک راز است..راز بقاء انرژی..رازی که در فیزیک و متافیزیک به قانون بقاء انرژی شهرت یافته است"...........
مامان آینده
5 شهریور 93 9:56
دوستم سلام توکلتون فقط به خدا باشه با همه وجودم درکت میکنم . شرایط سختیه این روزهای سخت میگذره . مطمئن باش و فقط به حکمت و قدرت خداوند اطمینان داشته باش . برای من هم دعا کن . برای شروع دوباره ملتمس دعای خیر دوستانم هستم
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام عزیزم اگه لایق باشم حتما دعا می کنم که انشالله مشکل حل شه و زودتر مامان شی عزیزم . نگران نباش .. امید به خدا
زینب
6 شهریور 93 17:32
سلام عزیز . دکترم گفته باید ای وی اف کنم همسرم مشکلی نداره ولی من به خاطر تورم شدید لوله هام نمی تونم طبیعی باردار بشم البته هنوز خیلی امید دارم اگه از ای وی اف اطلاعاتی داری میشه برام تو ضیح بدی چجوریه
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام عزیزم . انشالله مشکلت حل شه زودتر .. انشالله خدا همه ی منتظرا رو صاحب فرزند کنه . میام توی وبلاگت برات می گم عزیزم
نی نی نیومده
8 شهریور 93 19:19
سلام عزیز،ناراحت نباش،همین درد رو منم دارم،دوستت دارم باهاتون تبادل لینک بکنم،اگه اجازه بدین،اگه دوست داشتین بهم نظر بده...
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام عزیزم . .. انشالله خدا خودش همه ی دردها رو از سر راه مادرشدن همه برداره حتما عزیزم . باعث افتخاره که لینکتون کنم
فهیمه
12 شهریور 93 12:59
انشالله درست میشه عزیزم فقط به خدا توکل کن
منتظر لطف خدا
پاسخ
ممنون گلم . انشالله
مامان سبز
17 شهریور 93 13:20
سلام دوست عزیزم من مامان مهربون هستم و وبلاگ من بدلایلی پاک شد و دوباره این وبلاگ را ساختم آدرس قبی من را پاک و این آدر را جایگزین کنید . مامان مهربون
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام عزیزم چشم حتما
زینب
22 شهریور 93 15:03
ممنون از راهنماییت
منتظر لطف خدا
پاسخ
خواهش می کنم دوست گلم
دختر افتاب
25 شهریور 93 19:04
سلام عزیزم خوبی ؟ من خیلی اتفاقی با وبلاگت اشنا شدم راستشو بخوای فقط این پستت رو خوندم میخوام بقیه رو هم بخونم ولی گفتم تا یادم نرفته یه چیزی بهت بگم این تاپیک رو بخون http://madarane-93.mihanblog.com/ چون ظاهرا مشکل از همسرتونه همه میگن معجزه میکنه هزینه ش کمه میارزه به امتحانش من از صمیم قلب ارزو میکنم نی نی دار شی منم دعا کن عزیزم . با اجازت لینکت میکنم اگه دوست داشتی لینکم کن بیشتر در ارتباط باشیم البته من تازه وبلاگ زدم ولی مشکلمون یکیه
منتظر لطف خدا
پاسخ
ممنونم عزیزم . حتما میام می خونم . مرسی بابت راهنماییت ... انشالله شما هم هرچه زودتر مشکلتون رفع بشه و یه نی نی خوشگل و سالم بیاری . منم شما رو لینک می کنم . خوشحالم از آشناییت
سارا
5 مهر 94 13:58
سلام عزیزم من واقعا بهت افتخار میکنم.نمونه یه خانوم مقاوم وقوی هستی امیدوارم همینطور ادامه بدی.ببین وقتی ما با تموم وجود چیزی رو بخواییم و کوتاه نیاییم تمام کائنات این پیام مارو دریافت میکنه و جهت برآورده شدنش دست به دست هم میده و دیر یا زود مارو به خواسته مون میرسونه برت دعا کردم.خیلی زیاد هرچند خودمم در حسرت داشتن بچه هستم.بیایید برای هم دعای خیر کنیم که سریع الاجابه تر هم هست
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام . ممنونم از لطفت عزیزم دقیقا همینطوره .. من به قدرت کاینات و همینطور حکمت خدای بزرگ کاملا معتقدم . خیلی ممنونم از دعایی که کردی حتما منم برای شما و همه ی دوستان منتظر اگه قابل باشم دعا میکنم عزیزم