انتظار ما برای نی نی دار شدن  انتظار ما برای نی نی دار شدن ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره
یکی شدن ما دو تا یکی شدن ما دو تا ، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

روزهای انتظار

نیمه ی تابستان و روزهای مردادی ما

1393/5/14 18:22
نویسنده : منتظر لطف خدا
2,256 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم

عید همگیتون مبارک با تاخیر زیاد !! و امیدوارم که طاعات و عبادات همگی مورد قبول حق قرار گرفته باشه .. تو این شب و روزهای مبارک هروقت میخواستم برای پایان گرفتن انتظار خودم دعا کنم به یاد همه ی منتظرای دیگه هم بودم و دعا می کردم خدا هرچه زودتر به همه شون نی نی یا نی نی های سالم و صالح عطا کنه . از همه ی دوستای خوبی که به یاد من هم بودن و برام دعا کردن واقعا ممنونم . انشالله همه تون حاجت روا شین ...

خبری در مورد نی نی نیست اما اتفاقی که این مدت باعث شد من یه ذره سرم بند باشه و کمتر به موضوع بچه فکر کنم ، این بود که به لطف خدا و کمک پدر و مادر همسری یه خونه ی خوب خریدیم و الان هم دلیل کمتر اومدن های من ، کارهایی هست که مربوط به خونه میشه تا بتونیم اونجا رو هرچه سریع تر برای زندگیمون آماده کنیم.

این روزایی که گذشت روزای خوبی بود . همه ش تولد بازی داشتیم ..

25 تیر تولد داداش دومی همسری ، 4 مرداد تولد همسری ( که همون شب هم خونه رو قولنامه کردیم )، 5 مرداد سالگرد عروسی مون ، 8 مرداد تولد مامانم ، 9 مرداد تولد داداش سومی همسری و 29 مرداد هم البته تولد مامان همسریه که هنوز مونده !!!

برای همسری یه بار تو خونه ی مادرشوهرم تولد گرفتیم و یه بارم تو خونه ی مامانم .

دیگه جونم براتون بگه ، چهارشنبه ی هفته ی آینده ، آمپول های همسری تموم میشه و انشاالله پنج شنبه  آزمایش میده ، تا ببینیم آمپولها و شربتی که توی دو ماه گذشته استفاده کرده ، تاثیری روی اسپرم ها گذاشته یا نه .. و بعدش هم که وقت دکتر باید بگیره و بره تا ببینیم این بار دکتر چی میگه ... انشالله که خیر باشه و آمپولها تاثیر گذاشته باشه .

ببخشید که این روزها خیلی کم وقت خالی پیدا می کنم تا پیشتون بیام . آماده کردن خونه هنوز خیلی کااااار داره ... و بعدشم که اسباب کشی و خرید بعضی از وسایل و ...

ولی به باد همتون هستم و از خدای بزرگ میخوام که انتظار همه ی دوستای گلم هرچه زودتر به پایان برسه و مامان بشن انشاالله ...

شما هم برای من دعا کنید . ممنونم

دوستون دارم محبت

 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (8)

آغوشی برای گریه
14 مرداد 93 19:38
سلام همه مناسبتها مبااااااااااااااااااااارک انشالله توی خونه ی جدید هم روزهای خوب و خوش و شادی با همسرتون داشته باشید.به حق امام رضا.. انشالله
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام . ممنونم عزیزمممممم انشالله مرسی از دعای قشنگت
حمیده
15 مرداد 93 0:24
عزیزدلم امیدوار باش این اتفاقات رو به فال نیک بگیر خدا میخواسته خونه بخرید بعد نی نی دار بشید مطمئن باش
منتظر لطف خدا
پاسخ
ممنونم عزیزم . انشالله همینطور باشه . مرسی از دلگرمیت
رعنا
15 مرداد 93 3:17
سلام عزیزم اومدم ایمیلمو واست بذارم هرچی فک کردم پسوردم چیه یادم نیومد فک کنم دارم آلزایمر میگیرم خخخخخ.گلم انشالله که مشکل شوهرت حل شده و بزودی بارداربشی، خونتون مبارک باشه ایشالله خونتون خوش یمن باشه و تواین خونه نی نیتو بغل بگیری خیلی پدرومادر شوهرخوبی داری که انقدر شمارو حمایت میکنن دست راستتون رو سرما تاماهم بلکه بتونیم خونه بخریم.ببخشید که انقدرپرحرفی کردم ایشالله خبر بعدی خبر بارداریت باشه تا مثه الان خوشحال بشم
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام عزیزم ..آخی خدا نکنه آلزایمر بگیری دعا کن که واقعا همینطور باشه عزیزم .. انشالله شما هم می خرین عزیزم . توکلت به خدا مرسی از محبتت
مهربوون
18 مرداد 93 19:54
سلام عزیزم.... خونه ی نو مبارک ... ایشالا نی نی تون زودی میاد و شادیتون بیشتر بیشتر میشه تو این خونه... تولد ها و ... مخوصا سالگرد ازدواجتونم تبریک میگم...
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام ممنونم عزیزم . سلامت باشی انشالله .. دعا کن همینطور بشه
فاطمه ع
19 مرداد 93 23:53
ان شاا... که همسری بهتراز سری قبل شده و زوده زود نی نی میاد
منتظر لطف خدا
پاسخ
مرسی عزیزم ... انشالله با دعای شما
مریم.خلوت مادرانه
26 مرداد 93 9:51
سلام عزیزم خونه.نو مبارک انشالله بزودی خبرای خوبی بشنوم ازتون گاهى آنکه سراغى از تو نمیگیرد دلتنگ توست، و از شکاف چشمانش به نبودنت خیره میشود، همیشه آنکه تو او را نمى بینى نامهربان نیست، فقط میان مشغله ها گم شده!!
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام عزیزم . سلامت باشی انشالله ... خیلی جمله ی زیبایی بود . ممنونم
مامان نی نی
26 مرداد 93 20:11
مبارک باشه عزیزم ایشاله به خوشی و تو خونه جدید نی نیم بیاد پیشت عزیزم بازم مبارکت باشه گلم
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلامت باشی عزیزم .. ممنونم از دعای قشنگت ، آمـــــــــــــین
مهتاب
1 شهریور 93 12:34
سلام عزیزم خونه نو مبارک انشالله که خونه جدید براتون پر از روزای شیرین باشه و نی نی گلت زودی بیاد پیشت
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام گلم . ممنونم . مرسی از محبتت . انشالله