انتظار ما برای نی نی دار شدن  انتظار ما برای نی نی دار شدن ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره
یکی شدن ما دو تا یکی شدن ما دو تا ، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

روزهای انتظار

بدون عنوان

1394/8/1 14:42
نویسنده : منتظر لطف خدا
1,127 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم 

امروز روز اول پری هست و باید قرص استرادیول رو شروع کنم .

روز 13 پری یعنی 13 آبان باید برم سونو تا اگه همه چی خوب بود چند روز بعدش فرشته های یخی م رو انتقال بدم 

ازتون خواهش می کنم تو این روزها برا من هم دعا کنید که خدا دامنم رو سبز کنه و توی این محرمی دست خالی برنگردم از درگاهش 

خیلی خیلی ممنونم و از خدا می خوام به همه ی حاجت های قلبی تون برسین ان شالله 

دوستون دارم 

 

لسلام عليک يا اباعبدالله و علي الارواح التي حلت بفنائک. عليک مني سلام الله ابدا ما بقيت و بقي الليل و النهار و لا جعل الله آخر العهد مني لزيارتکم. السلام علي الحسين و علي علي بن الحسين و علي اولاد الحسين و علي اصحاب الحسين.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

پریسا
1 آبان 94 21:58
انشالله که خود حضرت علی اصغر با دست های کوچیکش گره زندگیت رو باز میکنه عزیزم. خدا به حق این شب، که شب عاشوراست، بهت بچه ی سالم و صالحی عنایت کنه. تو رو خدا تو هم دعا کن برای من و همه ی منتظرا.
منتظر لطف خدا
پاسخ
ممنون عزیزم از دعای قشنگت حتما حتما به یاد همه منتظرا هستم
مامان رعنا
8 آبان 94 3:29
ایشالله که دست پربرمیگردی عزیزم
منتظر لطف خدا
پاسخ
ممنون گلم
ثمره
15 آبان 94 20:29
سلام عزیزم به حق این ماه عزیز،ان شالله با دست پر برگردی،عزیزم امیدت بخدا باشه ان شالله به تمام آرزوهای قشنگت برسی
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام گلم . ممنونم از محبتت .... ان شالله همه منتظرا یه روزی دامنشون سبز شه