انتظار ما برای نی نی دار شدن  انتظار ما برای نی نی دار شدن ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره
یکی شدن ما دو تا یکی شدن ما دو تا ، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

روزهای انتظار

این روزا

1392/11/15 12:35
نویسنده : منتظر لطف خدا
2,541 بازدید
اشتراک گذاری

مشهد، اینقدر هوا سرد شده که حد ندارههههههه .. تو خونه هم می لرزیمممممممم

چند روز پیش بالاخره اولین برف زمستونی واسه ما هم بارید

البته تو پاییز یه برف کوچولو اومد ولی رو زمین ننشست .. و این تقریبا شد اولین برف

قرار بود همسری فردا بره آزمایش بده .. برای اینکه خودمون از وضعیتش مطلع بشیم و ببینیم بعد از یک ماه قرصها تاثیری کرده یا نه .

و بعد اگه تاثیری نکرده بود درمان با قرصهای گیاهی و جلبکی رو شروع کنه و یه سری درمانهای طب سنتی

اما با این سردی هوا احتمالا تنبلی می کنه و نمیره آزمایش بده

من این روزا یه حس عجیبی دارم . همش فکر می کنم نی نی اومده تو دلم .. اما جرات ندارم بی بی چک بذارم . اگه بخوام تا موعد پری صبر کنم یه ده روزی مونده

یه شب یه خواب عجیبی دیدم که باعث شد به اینکه نی نی تو دلمه امیدوارتر بشم ... چند روز قبلش نیت کرده بودم نذر حضرت علی اصغر (ع) کنم و 40 روز زیارت عاشورا بخونم و بعد این خواب رو دیدم

مثل این بود که بیدار بودم ..

خودمو همون جایی می دیدم که خوابیده بودم و بعد یه چیزی مثل یه انرژی سه بار از بدنم رد شد .... نمیدونم چی بود .. صبح که بیدار شدم و یاد خوابم افتادم کاملا حس اون لحظه رو یادم اومد ... انگار که تو بیداری برام اتفاق افتاده بود و من حسش کرده بودم ..

با خودم گفتم شاید خدا دعاهام رو شنیده ... شاید نذرم ...شاید .....

اما بعد به خودم گفتم : اینقدر خیالاتی نباش دختر ... اونم یه خواب بوده مثل بقیه ی خوابها ...

چون دلم نمی خواد بیخودی خودم رو به چیزی دلخوش کنمو به خودم امیدواری الکی بدم

این ماه که اقدام داشتیم از روز 16 به بعد همش احساس درد خفیف زیر دلم داشتم و تقریبا تا الان ادامه داره

با اینکه دکتر بهم گفته بود تخمک گذاری برای تو روز دوازدهمه ولی من روز شونزدهم علائمش رو داشتم !

یعنی میشه این ماه ..ماه بهمن برام بشه بهترین ماه زندگیم ؟ میشه این ماه بفهمم مامان شدم ؟ خیال باطل

 

پسندها (1)

نظرات (12)

رزا
15 بهمن 92 12:50
انشالله عزیزم توکل به خدا
منتظر لطف خدا
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان تنها
15 بهمن 92 12:50
سلام دوست جونی خوبی مامان بهمنی چرانشه عزیزم ان شاا... که ماه بهمن ماه سبزی دامنت باشه گلم توکل بر خدا به افتخاری همه نی نی ها که به زودی میچسبن به دل مامانیشون
منتظر لطف خدا
پاسخ
واقعا ممنونم عزیزم ..... مرسی از دلگرمی و محبتت انشالله ... مامان بهمنی ؟ یعنی میشه من مامان بهمنی باشم ؟؟ مرسی گلممم . دعام کن
نیلوفر
15 بهمن 92 14:54
خدا رو شکر که همچین دوست مهربونی پیداکردم خدا جواب این مهربونیاتو میده مطمئنم مرسی از راهنماییت
منتظر لطف خدا
پاسخ
خواهش می کنم عزیزم .... من که کاری نکردم .. شما لطف داری . ایشالا زودی نی نی بیاد تو دلت و بشین سه نفر منم خوشحالم که با دوست خوبی مثل شما آشنا شدم
مائده
15 بهمن 92 15:11
ای جاااااااااااااااااانم ایشالله عزیزدلم بارداری به حق امام زمان قربونتشم اما تا موعود پریود صبر کن بعد بی بی چک بزار واااااااااااای وقتی خوندم خیلی خوشحال شدم انشاله این ماه بهترین ماه برات میشه
منتظر لطف خدا
پاسخ
ممنوووووووون عزیزم ... انشالله . شما هم برام دعا کن .آره همش وسوسه می شم بذارم اما باز جلوی خودم رو می گیرم . انشالله با دعای شما عزیزم . ممنونم از لطفت
پرتو
15 بهمن 92 22:14
انشاالله که میشه و فرشتت میاد تو دلت شایدم الان تو دلت باشه امید به خدا عزیزم
منتظر لطف خدا
پاسخ
ممنونم گلم. انشالله .. شما هم برام دعا کن .. توکل به خدا . مرسی اومدی
سودابه
15 بهمن 92 23:54
انشاالله ... انشاالله که میشه ما منتظر خبرهای خوشت هستیم
منتظر لطف خدا
پاسخ
منونم عزیزم ... مرسی . دعا کن خوش خبر باشم ممنون اومدی پیشم
سمیه
16 بهمن 92 11:08
عزیزم انشاالله این ماه خدا نینی را برات فرستاده.
منتظر لطف خدا
پاسخ
مرسی گلم .. انشالله ..ممنون از دلگرمیت
الی
16 بهمن 92 11:25
هیچ چیزی غیر ممکن نیست منم این نذر رو دارم
منتظر لطف خدا
پاسخ
انشالله نذرت رو خدا قبول کنه و زودتر یه نی نی سالم و صالح بهت بده . به حق شش ماهه ی امام حسین (ع) . ممنونم اومدی عزیزم
ایدا
16 بهمن 92 18:46
به امید خدا که حس هات درست هست!! و شما بهمن میشه برات یه ماه فراموش نشدنییی!!! وای من پریروز مشهد بودم -19 درجه بود هوا!!! واقعا نفسم بیرون نیومده یخ می بست!!!! آخه چرا؟!!!
منتظر لطف خدا
پاسخ
انشالله عزیزززززم .. خودم که خیلی امیدوار نیستم .آره خیلی خیلی سرد شده بودددددد.. وحشتناککککک
fariba
17 بهمن 92 12:49
سلام عزیزم.این علائمی که گفته منم قبل پری داشتم.شاید یعنی انشاالله که از علائم بارداری باشه.خوابی که دیدی به فال نیک بگیر انشاالله که خود علی اصغر امام حسین دستتو بگیره خانومی
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام عزیزم..انشالله که اینطور باشه...ممنونم ازت خانومی
مهتاب
17 بهمن 92 18:18
سلام عزیزم انشالله که بهمن میشه بهترین ماه زندگیت و یه نی نی ناز و خوشکل میاد توی دلت
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام گلم ..دعا کن اینطور باشه ... ممنونم عزیزممممم
سکوت
19 بهمن 92 11:08
سلام عزیزم.خوبی؟انشاالله که نی نی باشه توی دلت راستی شما هم مشهدی هستی؟ میشه بگی پیش کدوم دکتر میری؟
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام عزیزم. ممنون ..انشالله .آره گلم . من پیش دکتر پریسا نجفی می رم .