انتظار ما برای نی نی دار شدن  انتظار ما برای نی نی دار شدن ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره
یکی شدن ما دو تا یکی شدن ما دو تا ، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

روزهای انتظار

خبر قابل به عرضی نیست !

1392/11/26 14:12
نویسنده : منتظر لطف خدا
2,308 بازدید
اشتراک گذاری

این بار پری سر موقع خودش اومد . درست بعد از 28 روز که می شد 22 بهمن ..

خوشبختانه دیگه زیاد سرکارم نگذاشت مثل ماههای قبل ...

فکر می کنم بدنم دوباره برگشته به همون سیکل عادی 28 روزه . خدا رو شکر .. چون بایت عقب افتادن پری هام نگران بودم ..

این روزا دیگه زیاد به نی نی فکر نمی کنم .. دور و بر خودم رو با چیزای دیگه شلوغ کردم و این باعث شده موضوع بچه کمتر ذهنم رو به خودش مشغول کنه 

 

مامانم برای اولین بار نشسته یه شلوار پیش بندی بافته با یک کلاه ، برای بچه ی نیومده ی ما !

قبل از اینکه تمومش کنه می گفت تا وقتی این تموم بشه شما هم باید بچه دار شین وگرنه میدمش به یکی دیگه !!

خب اون بنده خدا که از چیزی خبر نداره !

این حرفا کمی ناراحتم می کنه ولی سعی می کنم به روی خودم نیارم .. مثلا چند وقت پیش مامانم می گفت بهترین سن برای بچه دار شدن تا قبل از 25 سالگیه . می گفت اینو دکتر گفته

گفتم : ولی من چند ماه دیگه 25 سالم تموم میشه . پس دیگه فرصتی ندارم !

گفت : چه زود 25 ساله شدی ! پس پیر شدی دیگه !! باید زودتر بچه بیاری و ......

کلی حرف دیگه !

یا مثلا چند وقت پیش مامان بزرگ همسری بهم گفت : تو که الان درست تموم شده .. صبحها تو خونه چکار میکنی ؟

گفتم : هیچی

گفت : چرا بچه نمیاری که وقتت با بچه بگذره !!

انگار بچه قراره بیاد که ماها بیکار نباشیم و یه جوری سرگرم بشیم !

خواهرم تصمیم داره یه بچه ی دیگه هم بیاره . بچه ی اولش 4 سال و 4 ماهشه الان . از جریان ما هم خبر داره .بهش می گم خب چرا اقدام نمی کنی ؟

میگه می خوام اول تو بچه بیاری بعد من !

میگم : چرا ؟

میگه : آخه نمی خوام وقتی من بچه دار میشم همه به تو بگن که خواهرت یکی دیگه هم آورد ، تو چرا هنوز بچه نداری !

بهش گفتم من دیگه اهمیتی به این حرفا نمیدم ! یه گوشم دره و یکیش دروازه .. اصلا بذار همه بفهمن ما مشکل داریم . اینجوری یه مدت حرف میزنن و ما میشیم سوژه شون . بعدم دست از سرمون برمیدارن و دیگه بچه بچه نمی کنن !

هرچند تازه اون موقع سرزنش ها شروع میشه و می گن : شما سه سال به میل خودتون بچه نخواستین . حالا بایدم اینجوری بشه .. میخواستین از همون اول به فکر بیفتین !!!

کاش ما آدما می تونستیم فقط برای خودمون زندگی کنیم. کاش می شد سرمون تو زندگی بقیه نباشه و پچ پچ نکنیم در مورد زندگی هم ... کاش از دست نگاههای کنجکاو دیگران در امان بودیم !که هر مهمونی میریم اول به شکممون نگاه نکنن !!!

نمیدونم این بی فرهنگی ها کی از فرهنگ ما ایرانیا میره بیرون .. امیدوارم تا اون روز زنده باشم !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

آسمان
26 بهمن 92 15:28
دوست عزیزم شما فقط برای خودت زندگی کن و با هیچ کس هم کاری نداشته باش. من الان 33 سالمه و رفتم دکتر دکتر گفت که یکسال دیگه وقت داری برو زندگیتو بکن تازه میخوام سال دیگه اقدام کنم واسه نی نی . اول به خدا توکل کن و دوم اینکه استرس را از خودت دور کن.
منتظر لطف خدا
پاسخ
سعی می کنم که همینجوری باشم عزیزم .ولی گاهی خیلی سخته که آدم اهمیت نده به حرف دیگران انشالله شما وقتی که نی نی رو خواستی زودی بیاد تو دلت . ممنون که اومدی
آسمان
26 بهمن 92 15:30
دوست عزیزم دعایی است از صحیفه سجادیه که فوق العده حاجت میده اینو بخون و نی نی را از خدا بخواه . واسه منم دعا کن. إِلَهِي كَيْفَ أَدْعُوكَ وَ أَنَا أَنَا وَ كَيْفَ أَقْطَعُ رَجَائِي مِنْكَ وَ أَنْتَ أَنْتَ إِلَهِي إِذَا لَمْ أَسْأَلْكَ فَتُعْطِيَنِي فَمَنْ ذَا الَّذِي أَسْأَلُهُ فَيُعْطِينِي إِلَهِي إِذَا لَمْ أَدْعُكَ [أَدْعُوكَ‏] فَتَسْتَجِيبَ لِي فَمَنْ ذَا الَّذِي أَدْعُوهُ فَيَسْتَجِيبُ لِي إِلَهِي إِذَا لَمْ أَتَضَرَّعْ إِلَيْكَ فَتَرْحَمَنِي فَمَنْ ذَا الَّذِي أَتَضَرَّعُ إِلَيْهِ فَيَرْحَمُنِي إِلَهِي فَكَمَا فَلَقْتَ الْبَحْرَ لِمُوسَى عَلَيْهِ السَّلامُ وَ نَجَّيْتَهُ أَسْأَلُكَ أَنْ تُصَلِّيَ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ وَ أَنْ تُنَجِّيَنِي مِمَّا أَنَا فِيهِ وَ تُفَرِّجَ عَنِّي فَرَجا عَاجِلا غَيْرَ آجِلٍ بِفَضْلِكَ وَ رَحْمَتِكَ يَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِينَ خدايا چگونه تو را بخوانم و حال آنكه من منم،و چگونه اميدم را از تو قطع كنم‏ و حال آنكه تو تويى،خدايا!آنگاه كه از تو نخواهم كه به من عطا كنى پس كيست كه از او درخواست عطا كنم؟ خدايا!آنگاه كه تو را نخوانم تا مرا اجابت كنى،پس كيست كه او را بخوانم تا اجابتم كند؟،خدايا!آنگاه كه به‏ سوى تو زارى نكنم تا به من مهرآورى،پس كيست كه به جانب او زارى كنم تا به من مهر آورد،خدايا!چنان‏كه دريا را براى موسى)درود خدا بر او(شكافتى و نجاتش دادى،از تو درخواست مى‏كنم بر محمّد و خاندانش درود فرستى و از آنچه در آن‏ گرفتارم مرا رهايى بخشى،و بر من گشايش دهى گشايشى فورى نه دير،به فضل و مهربانى‏ات،اى مهربان‏ترين مهربانان
منتظر لطف خدا
پاسخ
ممنونم گلم . حتما می خونم و اگه قابل باشم حتما برات دعا می کنم .
آسمان
26 بهمن 92 15:30
إِلَهِي كَيْفَ أَدْعُوكَ وَ أَنَا أَنَا وَ كَيْفَ أَقْطَعُ رَجَائِي مِنْكَ وَ أَنْتَ أَنْتَ إِلَهِي إِذَا لَمْ أَسْأَلْكَ فَتُعْطِيَنِي فَمَنْ ذَا الَّذِي أَسْأَلُهُ فَيُعْطِينِي إِلَهِي إِذَا لَمْ أَدْعُكَ [أَدْعُوكَ‏] فَتَسْتَجِيبَ لِي فَمَنْ ذَا الَّذِي أَدْعُوهُ فَيَسْتَجِيبُ لِي إِلَهِي إِذَا لَمْ أَتَضَرَّعْ إِلَيْكَ فَتَرْحَمَنِي فَمَنْ ذَا الَّذِي أَتَضَرَّعُ إِلَيْهِ فَيَرْحَمُنِي إِلَهِي فَكَمَا فَلَقْتَ الْبَحْرَ لِمُوسَى عَلَيْهِ السَّلامُ وَ نَجَّيْتَهُ أَسْأَلُكَ أَنْ تُصَلِّيَ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ وَ أَنْ تُنَجِّيَنِي مِمَّا أَنَا فِيهِ وَ تُفَرِّجَ عَنِّي فَرَجا عَاجِلا غَيْرَ آجِلٍ بِفَضْلِكَ وَ رَحْمَتِكَ يَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِينَ خدايا چگونه تو را بخوانم و حال آنكه من منم،و چگونه اميدم را از تو قطع كنم‏ و حال آنكه تو تويى،خدايا!آنگاه كه از تو نخواهم كه به من عطا كنى پس كيست كه از او درخواست عطا كنم؟ خدايا!آنگاه كه تو را نخوانم تا مرا اجابت كنى،پس كيست كه او را بخوانم تا اجابتم كند؟،خدايا!آنگاه كه به‏ سوى تو زارى نكنم تا به من مهرآورى،پس كيست كه به جانب او زارى كنم تا به من مهر آورد،خدايا!چنان‏كه دريا را براى موسى)درود خدا بر او(شكافتى و نجاتش دادى،از تو درخواست مى‏كنم بر محمّد و خاندانش درود فرستى و از آنچه در آن‏ گرفتارم مرا رهايى بخشى،و بر من گشايش دهى گشايشى فورى نه دير،به فضل و مهربانى‏ات،اى مهربان‏ترين مهربانان
منتظر لطف خدا
پاسخ
ممنونم عزیزم ... خیلی دعای زیبائیه . حتما می خونم
پرتو
26 بهمن 92 16:05
وای عزیزم تک تک حرفات حرف دلم بود هیییییییییییییییییی نمیدونم چرا اینقدر بی فرهنگ شدن مردم ، منم به خاطر همین جور حرفاست اصلا دوست ندارم برم بیرون از الانم برا عید ماتم دارم ، انشاالله خدا به زودی دل همه ما منتظرای نینی و شاد کنه دوستم الهی آمین
منتظر لطف خدا
پاسخ
آره گلم.... اینا حرف دل همه ی کساییه که تو شرایط ما هستن . منم واسه عید دوست ندارم اینجا باشم . پارسال عید رفته بودیم خونه ی یکی از فامیلای همسری . برگشتن گفتن عید امسالم اومد و شما هنوز بچه ندارین ! حالا امسال چی میخوان بگن خدا میدونه ! منم آمین می گم برای دعای قشنگت
ایدا
26 بهمن 92 16:44
فقط اینجاست که آدمها مجبورن برای دیگران زندگی کنند. هیچ جای دنیا چنین چیزی نیست. آدمها مجبور نیستند به دیگران برای کار های شخصیشون جواب پس بدن. فقط مال خودشونن و اعصابشون هم راحت تره!!! امان از این نگاه هایی فضول و دماغ های دراز که تا دسته تو زندگی مزدم می چرخه!! امان!!
منتظر لطف خدا
پاسخ
دقیقاااااااااااااا درسته ..... خوشحالم که کسانی اینجا هستن که درکم می کنن
mani_mania
26 بهمن 92 18:13
کاش میشد عزیزم کاش میشد مجبور نباشیم بخاطر جواب دادن به سوالات ادمای فضول از همه فراری باشیم
منتظر لطف خدا
پاسخ
آره واقعا ... امروز مامانم برای دیدن نی نی پسرعموم رفتن خونشون ولی من نرفتم و یه بهانه ای آوردم که اونجا کسی ازم نپرسه شما کی میخواین بچه دار شین !
مامان تنها
27 بهمن 92 11:09
آسمان
27 بهمن 92 13:46
دوست عزیزم امروز داشتم سایتهای مختلف را میخوندم که چشمم به این مطلب افتاد .سوره والعصر باعث صبر در انسان و حس آرامش میشود پس این سوره را حتماً بخونید
منتظر لطف خدا
پاسخ
ممنونم گلم . واقعا ممنون که اینقدر به فکرمی
سلما
27 بهمن 92 22:57
سلام عزیزم حرفای مردم مثل تکه های سنگه یا اونا رو پشتت حمل میکنی که کمرت رو میشکنه یا با اونا برجی میسازی وزیر پات میزاری که سر بلند وپیروز میشی.غم نخور خدایی بالای سرمان داریم که خیلی مهربانه
منتظر لطف خدا
پاسخ
جمله ی خیلی زیبایی بود عزیزم .. ممنونم ... درست می گی .. انشالله خدا خودش کمکمون می کنه
سکوت
27 بهمن 92 23:10
سلام عزیزم .ببخشید میشه لطفا پست اخر من و بخونی؟ودر صورت امکان به دیگران هم اطلاع رسانی کنی؟
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام گلم .. حتما . خوندم و شرکت می کنم . ممنون که خبر دادی
مائده
28 بهمن 92 11:15
عزیز دلم به حرف مردم خوب کاری میکنی توجه نمیکنی اصلا اهمیت نده انشالله هر وقت قسمت باشه خدا یه نی نی خوشمل و مهمهون دلت میکنه
منتظر لطف خدا
پاسخ
ممنون عزیزم .. با دعای شما ...انشالله ... مرسی گلم
مهتاب
28 بهمن 92 12:58
بیخیال عزیزم زیاد به این حرفها اهمیت نده الان سه یاله منم زیاد از این حرفها شنیدم اهمیت نده گلمم
منتظر لطف خدا
پاسخ
مرسی عزیزم ..سعی خودمو می کنم
نیلوفر
29 بهمن 92 10:05
عزیزم حرفات همش منطقی ولی باید به اعصابمون مسلط باشیم وصبر کنیم بلکه زودتر به نتیجه برسیم
منتظر لطف خدا
پاسخ
آره عزیزم کاملا درسته .... ممنون
مامان نی نی
29 بهمن 92 11:54
عزیزم خودتو ناراحت نکن تمام حرفاتو درک میکنم چون 7 ساله همه دارن بهم زخم زبون میزنن و میگن فکر میکنن ما نمیفهمیم بچه دار نمیشن میگن خودمون نمیخواییم ولی چه میشه کرد دهن مردمو نمیشه بست منم منتظرم دوست داشتی بهم سر بزن با هم تبادل لینک داشته باشیم گلم ممنون خودتو ناراحت نکن
منتظر لطف خدا
پاسخ
ممنون عزیزمممممم ... خیلی سخت تره برای شما که 7 ساله دارین تحمل می کنین . انشالله هرچه زودتر حاجت روا بشی عزیزم حتما با افتخار لینکتون می کنم .
فرزند صالح
29 بهمن 92 14:17
حالتو درک میکنم عزیزم غصه نخور ایشالا زودتر همه چیز حل میشه و نی نی میاد تو دلت من که جدیدا هروقت میخوام برم مهمونی کلی دعا میکنم و صدقه میدم که کسی چیزی بهم نگه خدا رو شکر اثرم داشته، چون واقعا اگه اعصابم به هم بریزه سر همسری خالی میکنم، اما اون گناه داره چون مشکل ازونه اگه چیزی بهش بگم همش خودشو سرزنش میکنه.. برای همین باید همش بریزم تو خودم. دیگران همیشه یه سوزه دارن واسه گیر دادن به بقیه خودتو ناراحت نکن
منتظر لطف خدا
پاسخ
ممنون عزیزم .... کاش واقعا مردم می فهمیدن که زبونشون چقدر باعث عذاب بقیه میشه و یه ذره حرفو دور دهنشون می چرخوندن ، بعد میگفتن . عزیزم با توکل کردن به خدا و دعا کردن خودتو آروم کن . کار خوبی می کنی به همسرت چیزی نمیگی ایشالا هرچه زودتر خدا حاجتت رو بده
نیلوفر
30 بهمن 92 13:11
سلام عزیزم! عموی من پی اچ دی ژنتیک از آمریکا داره و بعد از 30 سال اومده ایران زندگی میکنه و یه سری دستگاهو اینا اورده که تو ایران تکه...آدم فوق العاده مومنی هم هستو از بابام شنیدم که از کسایی که دستشون تنگه هزینه نمیگیره! اگه بتونی به تهران بیای بری پیشش خیلی خوب میشه! زندایی من هم باردار نمیشد و با این روش شد و الان دوتا نی نی داره! اگه خواستی تو وبلاگم برام پیغام بده تا بیشتر راهنماییت کنم! ناراحتم نباش
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام عزیزم .. خیلی ممنونم از راهنماییت . چه خوووووب ... راستش ما هنوز به طور جدی درمان خاصی رو شروع نکردیم که ببینیم برای ما نتیجه میده یا نه . چون باید یه زمانی بگذره تا ببینیم داروها روی همسری اثر داره یا نه و بعد اگر اثر نداشت بریم سراغ آی یو آی و بعد هم مراحل بعدی .. خیلی ها هستن که با وجود این مشکل(کم تحرکی اسپرم) باز هم به طور طبیعی بچه دار میشن . حتی کسانی که وضعشون از همسری من خیلییییییییییی بدتره ..... به خاطر همینم هنوز امیدوارم که انشالله به طور طبیعی باردار شم ... باز هم ممنون دوست گلمممممم
مامان نی نی
30 بهمن 92 13:14
منم لینکت کردم گلم
منتظر لطف خدا
پاسخ
ممنون عزیزم .
مامی92
30 بهمن 92 16:18
عزیز من اگه همه بفهمن که ادمی که بچه نداره یا خودش نمیخواد یا خدا مشکا حله ولی نمیدونم چرا با این وجود همش از ادم هی میپرسن بابام جان اگه ما بچه ندارین حتما یه چیزی هس دیگه مثلا شما بپرسین ما به حرف شما بچه میاریم؟! هر کی سرش تو زندگی خودش باشه و برا نداشته های دیگران نظر نده چی میشه؟؟؟!!!!
منتظر لطف خدا
پاسخ
چقدر قشنگ گفتیییییییی .... دقیقا .... کاش همه اینو می فهمیدن و اینقدر .... قربونت عزیزم .ممنون که اومدی
مامان منتطر
1 اسفند 92 22:29
سلام آره کاش حرف مردم اینقدر آزارمون نمیداد.من که خیلی زجر میکشم. واسه همین دوست ندارم عید بیادو باز آشناها با نیش وکنایه آزارم بدن.
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام عزیزم .. راست میگی .. انشالله تا قبل از عید انتظارت به سر برسهههه
بیتا
2 اسفند 92 12:40
سلامممم مامان منتظر جون .... مرسییییییی از لطفت .... چرا نشههه من همیشه دعا میکنم .... انشالا همه منتظراااا به زودی زود حاجت روا میشن .... تو هم منو دعا کن
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام...حتما گلم .... ممنونم
مامان بردیا شیطون
7 اسفند 92 13:38
عزیزم توکلت به خدا باشه..... اگه اون بخواد هیچ کس نمیتونه مانع بشه..... توکل کن به خدا.....
منتظر لطف خدا
پاسخ
ممنونم دوست خوبم .. کاملا درسته . دعا کنید برام که خود خدا بخواد و این انتظار زودتر به پایان برسه .. مرسی
مامان بردیا شیطون
8 اسفند 92 15:10
عزیزم من و همسرم 3سال بچه نخواستیم و وقتی هم خواستیم 8ماه طول کشید به طور طبیعی نه بادارو و امپول و اینا... تو هم غصه نخور امیدت به خدا باشه و حرف مردم واست بی اهمیت باشه...سخته اما چاره ای نیست... ایشالا به همین زودیا خبر خوش ازت میگیریم
منتظر لطف خدا
پاسخ
ممنون عزیزم... درسته ولی شما حتما مشکل خاصی نداشتین . اگه مشکلی وجود نداشته باشه حامله نشدن تا یک سال هم جا داره .. ولی اگه آرشیو رو خونده باشین نوشتم متاسفانه همسرم کم تحرکی اسپرم داره . ممنونم از لطفتون عزیزم.. انشالله خدا پسر کوچولوی شما رو براتون حفظ کنه و همیشه سالم و خندون باشه
مامان بردیا شیطون
8 اسفند 92 15:10
#####__#_____#____###_________ #_____ _____#__#_____#___#____#________#_____ _____#__#_____#__#______#_______#_____ #####__#_____#__#______#_______#_____ _____#___#___#___#______#_______#_____ _____#____#_#_____#____#________#_____ #####_____#_______###_____#####____
منتظر لطف خدا
پاسخ
ممنون
مامان بردیا شیطون
8 اسفند 92 15:10
با تبادل لینک موافق بودی خبرم کن
منتظر لطف خدا
پاسخ
با کمال میل،لینک شدین
بهار د
10 اسفند 92 0:19
ایشالله لطف خدا شامل حالتون بشه سال 93 امیــــــــن
منتظر لطف خدا
پاسخ
ممنونم عزیزمممممم...انشالله لطف خدا شامل حال همه ی منتظرای فرزند بشه و همچنین شما . آمین
یه منتظر
28 فروردین 93 15:37
سلام عزیزم درکت میکنم منم ازحرف مردم خسته شدم سه سال وشش ماهه ازدواج کردیم شش ماهه بچه خواستیم امانشد 19 سالمه اماازبس ازحرف مردم غصه خوردم داغون شدم وقتی کسی پیشنهادبچه دارشدن بهم میده عصبی میشم هرچه دکترهم میریم همه چیزعالیه نمیدونم چه حکمتیه خدانخواسته توکلمون به خداباشه که خودش بخوادمیده.موفق باشی التماس دعا
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام عزیزم ... 6 ماه برای بچه دار نشدن خیلی طبیعیه ... حتی یکسال هم طبیعیه . تازه شما هنوز خیلی جوونی و خیلی وقت داری . مردم حرف زیاد میزنن . اما اگه شما به خاطر حرف مردم غصه بخوری فقط به خودت ضرر رسوندی . سعی کن استرس رو از خودت دور کنی چون خودش تو بچه دار شدن تاثیر منفی میذاره . شما که الحمدلله مشکلی ندارین پس به لطف و رحمت خدا امیدوار باش و بدون با صبر بیشتر حتما به خواسته ات میرسی عزیزم انشالله