انتظار ما برای نی نی دار شدن  انتظار ما برای نی نی دار شدن ، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره
یکی شدن ما دو تا یکی شدن ما دو تا ، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

روزهای انتظار

توجه توجه !

1392/11/29 11:36
نویسنده : منتظر لطف خدا
1,541 بازدید
اشتراک گذاری

دوستای گلم

وبلاگ دوست عزیزمون "نامه های عاشقانه یک زن که مادر نبود"

(سکوت عزیز)

http://manooononini.blogfa.com/

ختم جمعی قرآن دارن برای برآورده شدن حاجت دوستای وبلاگی که منتظر نی نی هستن .

اگه دوست دارین می تونین شرکت کنین .

به نوبت اسمتون رو می نویسن که براتون ختم قرآن هم گرفته بشه .

مرسی از نگاه قشنگتون

پسندها (1)

نظرات (14)

مائده
29 بهمن 92 11:38
گلم منم شرکت میکنم
منتظر لطف خدا
پاسخ
ممنون عزیزم . انشالله حاجت روا شی
فرزند صالح
29 بهمن 92 14:19
مرسی که اطلاع رسانی کردی
منتظر لطف خدا
پاسخ
خواهش می کنم عزیزم
درآرزوی مادرشدن
30 بهمن 92 20:50
سلام دوست عزیزم منم لینکت کردم
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام عزیزم... ممنونم ....
مائده
1 اسفند 92 15:47
خصوصی
منتظر لطف خدا
پاسخ
ممنون عزیزم . دیدم
سمیه
1 اسفند 92 17:20
عزیزم اسم منم بنویس
منتظر لطف خدا
پاسخ
عزیزم ممنونم که تو این کار خیر سهیم میشی اما این پست فقط جنبه ی اطلاع رسانی داره شماباید بری تو وبلاگ سکوت جان که آدرس وبش رو نوشتم و ازش بخوای تا اسمت رو بنویسه عزیزم
مامان سه قلوها
3 اسفند 92 10:10
سلام عزیز دلم ممنون بابت تبریکات خدا خیرشون بده واقعا ، کار خوبی کردن الان میرم سر میزنم فدات
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام .خواهش میکنم عزیزم .آره خیلی خوبه .. ممنونم که سر میزنی گلم .
فاطمه
4 اسفند 92 9:09
سلام برات تو وب خودم راجع به آی یو آی نوشتم بیا بخون عزیزم
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام .ممنون عزیزم ..لطف کردی اومدم و خوندم . نظر هم گذاشتم .تشکر
عطی
4 اسفند 92 17:21
انشالله هممون حاجت روا بشیم خدا قبول کنه
منتظر لطف خدا
پاسخ
انشالله عزیزم.. همچنین از شما .
سکوت
5 اسفند 92 0:55
ما همچنان ادامه میدهیم.اگر بازهم قصد همراهی دارید اطلاع دهید
منتظر لطف خدا
پاسخ
اومدم به وبت عزیزم و نظر خصوصی گذاشتم .
سکوت
6 اسفند 92 12:50
حزب 1 از جز 14 اسمت هم اضافه میکنم.بوووووووووووووس
منتظر لطف خدا
پاسخ
ممنون عزیزم . لطف می کنی
سکوت
6 اسفند 92 13:27
ببخشید عزیزم یه اشتباهی شد حزب 1 از جز 15 بازم ببخشید
منتظر لطف خدا
پاسخ
خواهش می کنم عزیزم . راستی آدرس وبت رو توی قسمت آدرس اشتباه وارد کردی .. وقتی روش کلیک می کنیم وبت رو باز نمی کنه . اولش www نداره .یکی از حروف آدرس هم تایپ نشده .. من همیشه از تو لینکها باز می کنم وبت رو .
سکوت
6 اسفند 92 13:37
ببخشید عزیزم حزب 1 از جز 15 بود .من توی یه کامنت 15 رو 14 نوشتم ببخشید
منتظر لطف خدا
پاسخ
خواهش می کنم عزیزم .
سکوت
13 اسفند 92 23:23
سلام عزیزم.این مرحله به نام شماست انشاالله به همین زودی با خبر خوش پیشم بیای ادرس هم درست کردم
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام گلم .... واقعا ممنونم ........ نمیدونی چه حس خوبی بهم دست داد وقتی کامنتت رو دیدم.عزیزم ممنون از متن زیبایی که نوشتی . هیچ چیز از این بهتر نیست که اینجا آدم دوستانی پیدا میکنه که اینقدر خوبن و با محبت . برای منم کامنت بذار و بگو برای نفر بعدی کدوم حزب رو بخونم عزیزم .مرسی از دعای قشنگت
فهیمه
19 اسفند 92 10:53
سلام عزیزم وبلاگ خوشگلی داری عزیزم از دعاهات ممنونم من مامان شدم برات دعا میکنم به جق جده سادات به آرزوت برسی
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام عزیزم ..... خیلی خوشحال شدم ... تو وبت اومدم و نظر گذاشتم برات ممنونم بابت دعای قشنگت ...... بازم تبررررررریک میگم خیلی زیاددددددد