انتظار ما برای نی نی دار شدن  انتظار ما برای نی نی دار شدن ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره
یکی شدن ما دو تا یکی شدن ما دو تا ، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

روزهای انتظار

عید امسال !

1393/1/19 20:31
نویسنده : منتظر لطف خدا
2,647 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی دوستای خوبم . دلم براتون تنگ شده بود

عید تموم شد و دوباره همه جی مثل قبل شد .. این مدت از صبح تا شب همسری خونه بود و من یه کم بدعادت شده بودم ... اما الان دیگه بیشتر روزا شب میاد و فقط شام می خوریم و می خوابیم ! البته به خاظر کلاسهای دانشگاهش که معمولا تا 9 شب هست .

تا روز 11 فروردین هیچ سفری نرفتیم و همش در حال عید دیدنی رفتن بودیم ..... و خب یه روزم مهمون برامون اومد .

اما 11 اسفند با پدر و مادر و خواهرم اینا راهی طبس شدیم .

پدر شوهر خواهرم توی طبس یه خونه دارن که به خاطر کارشون از طرف دولت بهشون داده شده و دو سه هفته میرن اونجا و باز برمیگردن مشهد .

و یه خونه ی دیگه هم تو طبس دارن که خودشون اجاره کردن .

ما و مامان و بابا توی منزل اجاره ای شون ساکن شدیم و خودشون هم ( پدر و مادر و خواهر همسر خواهرم و خود خواهرم اینا ) هم توی منزل خودشون .

اینقده خونه هاشون بزرگ و دلباز و قشنگ بود که دلم هوای قدیم و خونه های ویلایی رو کرد و با خودم گفتم چی میشد یکی از خونه ها هم میشد تو مشهد خرید !!!

یه حیاط بزرگ داشت با یه ایوون قشنگ و کلی باغچه و درخت و گل ! قلب

راستی ما یازدهم رفتیم و چهاردهم هم برگشتیم خونه مون . اما متاسفانه دقیقا تو مهمترین روزهای تخمک گذاری یعنی روز 12 و 14 تخمک گذاری اقدامی نداشتیم . آخه تو سفر بودیم و هیچ جوره نمی شد کاریش کرد !!! خجالت به خاطر همین هم یه ذره ناراحت بودیم که این ماه خیلی نمیشه امیدوار بود ....

ولی خب عیبی نداره ..... انشالله ماههای بعد  ................ امسال پای هفت سین یاد همه تون بودم .... از ته دل دعا کردم امسال پایان انتظار همه تون باشه

خدایا امسال به منم یه نی نی سالم و صالح بده . آمیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن



پسندها (1)

نظرات (14)

مامان شازده پاشا
19 فروردین 93 21:13
سلام عزیزم سال نومبارک .من الان باوبتون اشناشدم ومتوجه شدم شماهم ازدوستای منتظرهستین .انشالاکه سال93سال اومدن نینی شماهم باشه وقتیبازم بهتون سرمیزنم .اگه دوست داشتین بهماهم سربزنیدخوشحال میشیم
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام عزیزم. سال نوی شما هم مبارک ممنون . حتما در اولین فرصت سر میزنم .. مرسی که اومدین و نظر گذاشتین
مامان نیلوفر
19 فروردین 93 21:52
خوشحالم بهت خوش گذشته عزیزم ایشا...امسال یه نی نی خوشگل خدا بهت میده
منتظر لطف خدا
پاسخ
مرسی عزیزم . انشالله . مرسی از دعای قشنگت
سعیده
20 فروردین 93 7:49
سلام عزیزم خوبی سال نوت مبارک ایشالا که امسال سال خوبی برات باشه و نی نی زود بپره تو دلت
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام عزیزم . مرسی سال نوی شما هم مبارک خانومی انشالله برای شما هم سال خوبی باشه . مرسی از دعای زیبات گلم انشالله شما هم به سلامتی نی نی رو دنیا بیاری و روزای شاد و خوبی رو پیش رو داشته باشی
فاطمه ع
20 فروردین 93 8:59
الاهی آمین سلام عزیزم انشاا.. امسال ساله شادی باشه وهمه ی ما منتظرای فرشته کوچولو به فرشته هامون برسیم به منم سر بزن
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام عزیزم . برای دعات یه آمین از ته دل گفتم . مرسی که اومدی مهربون
فریبا
20 فروردین 93 11:52
سلام خانومی.خداروشکر بهت خوش گذشته.بابت اقدامتم غصه نخور.ان شاء الله ماههای دیگه فدای مهربونیت.ان شاء الله خودتم امسال زودی دامنت سبز شه
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام عزیزم . مرسی .. انشالله فدات بشم خانومی . مرسی از محبتت
مامان نی نی
20 فروردین 93 17:21
سلام عزیزم عیدت مبارک ایشاله امسال نی نیت زود زود میاد پیشت گلم
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام عزیزم . عید شما هم مبارک انشالله ممنون گلمممممممم
مریم.خلوت مادرانه
20 فروردین 93 17:44
سلام گلم عیدت مبارک با کلی تاخیر ببخشید خیلی وقت بود نیومده بودم وبت دلیلشم پست ثابتی بود که گذاشتی میومدم میدیذم اونو ففکر میکرذم پست جدید نداشتی،هههههههه خوشحالم که پریودت منظم شده و جواب آز اسپرم شوهرت بالا رفته جواب اسپرم شوهره منم 78 هستش دکترا میگن عالیه پس حتما نیاز نیست که چواب اسپرم شوشوت به 80 برسه،انشالله که این ماه بارداری ممن دلم روشنه
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام عزیزم .. خواهش میکنم .. واقعا ؟! پس پست ثابتم غلط انداز بوده .. مرسی عزیزم .. نه بابا منظم شده بود ولی آخرین بار 6 روز منو گذاشت سرکار...تو پستم توضیح دادم . چه خوب ... آره اگه بخواد بشه حتما با همین مقدار هم میشه . منم خیلی خوشحالم که آزمایش شوهر شما خوب هست . ممنون عزیزم . انشالله دعات اول در حق خودت مستجاب شه مرسی که اومدی
فرزند صالح
20 فروردین 93 19:22
سلام عزیزم ما هم به خاطر عید دیدنی و مسافرت نتونستیم اقدام درست حسابی داشته باشیم اشکال نداره به فال نیک میگیریمش ایشالا ماه دیگه درست حسابی من که به همسری گفتم این ماه دیگه شبای اقدام از خونه جم نمیخورم
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام عزیزم . .آره عید همینش بده ! به قول شما انشالله ماه بعد جبران می کنیم ممنون که اومدی
مهتاب
23 فروردین 93 11:35
الهی آمین عزیزم
فاطمه ع
23 فروردین 93 19:55
همیشه خوش باشی عزیزم انشاا.. فرشتت امسال غافلگیرت میکنه
منتظر لطف خدا
پاسخ
ممنونم عزیزم . انشالله با دعای شما . مرسی
سودابه
24 فروردین 93 21:46
خدا رو شکر که خوش گذشته ماههای بعد نه ایشالا ماه بعد ماهها یعنی چندین ماه بگو ماه بعد مگه نمیدونی دنیا قانون جاذبه داره
منتظر لطف خدا
پاسخ
مرسی عزیزم راست میگیا !!! ببخشید ! اتفاقا کاملا به قانون جذب اعتقاد دارم . مرسی که این نکته رو بهم گوشزد کردی
در انتظار مادر شدن
26 فروردین 93 12:34
سلام عزیزم با تبادل لینک موافق؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ان شالله به زودی زود مامان یه نی نی نازززززززززززززززززززززز بشی الهی امین بووووووووووووووووووووووووس
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام عزیزم . ممنونم از لطفت .انشالله شما هم هرچه زودتر . لینکت کردم . ممنون .
سمیه
26 فروردین 93 18:22
سلام گلم .. انشاالله زود زود بنویسی که مامان شدی ..
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام عزیزم ..... ممنونممممممممم
mani_mania
3 اردیبهشت 93 9:50
azizam montazere khabaray khoobet hastam be omide roozhay zibay madari
منتظر لطف خدا
پاسخ
ممنونم عزیـــــــــــــزم ..... انشالله ....