انتظار ما برای نی نی دار شدن  انتظار ما برای نی نی دار شدن ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره
یکی شدن ما دو تا یکی شدن ما دو تا ، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

روزهای انتظار

شرح حال این روزها

1393/2/7 12:28
نویسنده : منتظر لطف خدا
2,514 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا حسابی درگیر پایان نامه شدم ..... ببخشید که فرصت نمی کنم بهتون سر بزنم یا اینکه پست جدید بذارم ...

21 خرداد روز دفاعمه ، ساعت 8 صبح ، و هنوز کلی کار نکرده دارم .... یعنی پروژه ی عملی م مونده !!!

15 روز قبل از تاریخ دفاع هم باید پایان نامه رو تحویل استاد بدم ...

و بعداز 21 خرداد،دیگه یک نفس راحت می کشم ...

در مورد نی نی باید بگم که همچنان در تلاشیم ... یعنی فروردین ماه که روزای تخمک گذاری رو از دست دادیم اما این ماه داریم دوباره تلاشمون رو می کنیم .. موعد پری بعدی 23 اردیبهشت هست . تا ببینیم انشالله خدا چی میخواد .

ماه فروردین پری یک روز ، زودتر اومد . این ماه رو نمیدونم ... انشالله نیـــــــــــــــــــــــــــاد ...

امسال روز مادر ، اومد و رفت و من مامان نشدم .... برام دعا کنید که سال دیگه توی روز مادر منم مامان باشم انشالله ...

همسری بار قبل که رفته بود قرصهاش رو بگیره برای یکی از قرصهاش که از همش گرونتر هست بهش گفته بودن به جای 60 تا فعلا 30 تا ببر و یک ماه دیگه بیا و 30 تای دیگه ببر .

بعد از اینکه یک ماه تموم شد و رفت که دوباره قرص بگیره هرجا رو که گشته بود قرص هاش رو نداشتن .... و گفته بودن که این قرصها دیگه وارد نمیشه !

تا اینکه بالاخره یکی از داروخونه ها آدرس داده بود ( یه جای دور ، اون سر شهر ) و گفته بود شاید اون داشته باشه

همسری هم رفته بوذ اونجا و اونجا کلا 50 تا داشته و همسری هم به جای 30 تا ، 50 تا قرص گرفته !

خلاصه که از ماه خرداد که دوباره بخواد بره دکتر و دکتر قرص جدید بنویسه ( که البته انشالله دیگه نیازی نباشه و نی نی تا اون موقع بیاد) فکر میکنم دکتر قرص جدیدی رو جایگزین این قرص کنه ... البته ما بیشترین نتیجه رو از همین قرص گرفتیم .... و نگرانیم اینه که نکنه با مصرف نکردن این قرص اس پ ر م های شوشو دوباره افت کنن .........

به هر حال آدمی به امید زنده است و جز اینکه دعا کنیم تا زودتر نتیجه بگیریم ، کاری از دستمون برنمیاد .

به امید اینکه همه ی شما دوستای گلم زود زود زود انشالله ، مامان بشین .


*برای نی نی نیومده ام :

حضورت را بر صفحه ی دلم تیک بزن ... من حاضرم ، حتی تمام این روزها که تو غایبی ! *

 

 

 

پسندها (5)

نظرات (16)

mani_mania
7 اردیبهشت 93 12:55
عزیزم 23ام میلاد مولا علی (ع) ایشالله که اون روز تو مادر و همسری عزیزت بابا شده باشه
منتظر لطف خدا
پاسخ
وای یعنی میشه ؟؟؟ مرسی عزیزممممممم از دعای قشنگ و خوبت
بهار د
8 اردیبهشت 93 2:01
مامان
8 اردیبهشت 93 9:21
سلام عزیزم امیدوارم که در جلسه دفاع نی نی هم حضور داشته باشه و به مامانش قوت قلب بده . به امید آنروز .آمین
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام گلم . ممنونم ...وای چه دعای خوبی .... انشالله ....................
فرزند صالح
8 اردیبهشت 93 10:14
ایشالا به خوبی دفاع کنی خانومی.. نگران قرص نباش، خدا اگه بخواد شفا رو تو هر قرصی قرار میده، نگرانی و استرس بدتره... ایشالا باهمین قرصا همسرت خوب بشه و نی نی تون زود بیاد
منتظر لطف خدا
پاسخ
مرسی عزیزم .آره درست میگی همینطوره ... انشالله .ممنونمممممم
مریم.خلوت مادرانه
9 اردیبهشت 93 17:57
چه عکس فانتزی خوشگلی عزززززیززززم انشالله خدای خوب یکی از. همین نی نی های خوشگلو بزاره تو دلت عزززیزم
منتظر لطف خدا
پاسخ
ممنونمممممممم عزیزم . انشالله واسه همه ی منتظرا همینطور باشه
آغوشی برای گریه
10 اردیبهشت 93 3:26
انشالله پایان نامه تونو به خوبی دفاع کنی عزیزم.منتظر خبرهای خوبت هستیم.انشالله
منتظر لطف خدا
پاسخ
ممنونم عزیزم . انشالله .. مرسی از لطفت
mani_mania
10 اردیبهشت 93 9:36
چه عکس خوشگلی انتخاب کردی واسه این پست خیلی دوسش دارم
mani_mania
10 اردیبهشت 93 9:38
عزیزم چه عکس خوشگلی انتخاب کردی واسه این پست خیلی دوسش دارم
منتظر لطف خدا
پاسخ
ممنونم عزیزم .... چشات خوشگل می بینه ایشالا مثل این عکس زودتر نی نی بیاد تو دلت
بهار د
13 اردیبهشت 93 1:46
...اگر پروانه بودم می پریدم / همین حالا حضورت می رسیدم/ولی پروانه نیستم پر ندارم / دلم تنگ است ولی چاره ندارم . . ..
مامان
13 اردیبهشت 93 9:25
عزیزم چرا نمیای و ب ما سر نمیزنی؟
منتظر لطف خدا
پاسخ
خیلی کمبود وقت دارم واسه پایان نامه عزیزم . انشالله بعد از 21 خرداد پیش همه میام تا جبران شه . مرسی که اومدی گلم
رزا
16 اردیبهشت 93 14:52
میدونی چند وقته بهم سر نزدی کجاییی بی وفا
منتظر لطف خدا
پاسخ
عزیزم !!!! توضیح دادم که چرا کم پیدا شدم حتما حتما در اولین فرصت پیش همتون میام ... ممنونم که اومدی عزیزم راستی وبلاگت برام باز نمیشه
نیلوفر
20 اردیبهشت 93 9:31
سلام دوست عزیزم خوبی خسته نباشی پایان نامتو تحویل دادی من همش برات دعا میکنم خدا زودتر یه نی نی بهت بده
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام عزیزم . ممنون شما خوبی ؟ نه گلم 21 خرداد انشالله تحویل میدم . ممنونم عزیزم که با دل پاکت دعام میکنی
مامان
22 اردیبهشت 93 15:00
عزیزم عیدت مبارک
منتظر لطف خدا
پاسخ
ممنونم عزیزم ... عید شما هم با تاخیر مبارککککککک
رزا
29 اردیبهشت 93 13:20
کیمیا
30 اردیبهشت 93 8:38
سلام دوست عزیز به وبلاگ من بیا واگه تجربه ای داری راهنماییم کن.متشکرم
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام عزیزم حتما بهت سر میزنم
مامان
31 اردیبهشت 93 9:51
سلام عزیزم خوبی خواهر گلم ؟چه خبرها ؟خوش میگذره ؟چرا دیگه به من سر نمیزنی؟مرافب خودت باش.امیدوارم که همیشه شاد باشی.دوستارت مهربان
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم خدا رو شکر .... . ببخشید این روزا یه کم درگیر درسم و وقت نمی کنم .. ولی در اولین فرصت حتما حتما میام منم شما رو خیلی دوست دارم