انتظار ما برای نی نی دار شدن  انتظار ما برای نی نی دار شدن ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره
یکی شدن ما دو تا یکی شدن ما دو تا ، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

روزهای انتظار

توی این ماه عزیز خیلی محتاج دعاتونم دوستان

1394/3/28 11:04
نویسنده : منتظر لطف خدا
1,896 بازدید
اشتراک گذاری

رمضان مبارک ...

ماه رمضون همیشه یه حس خیلی خاص به من میده ... همیشه چند ماه مونده به ماه رمضون خیلی دلتنگش میشم و دلتنگ حال و هوای خوبش .. و میگم کاش ماه رمضون زودتر بیاد . چون حال دلمون توی ماه رمضون خیلی بهتره 

خیلی به خدا نزدیک میشیم و خیلی از گناه دور ... دلمون خیلی سبک میشه 

کاش میشد همه ی ماهها ، حال دلمون مثل ماه رمضون باشه 

الهی که خدای مهربون خودش تو این ماه به همه ی دلای شکسته نظر کنه . حاجت همه ی منتظرا رو بده 

دل من که خیلی گرفته ...... این روزا مشکل پشت مشکل برامون میاد 

روحیه خوبی ندارم..حوصله ی خودمم ندارم

یه چند وقت پیش همسری به خاطر یه سری علائم مثل تکرر ادرار،پرنوشی،کاهش وزن و .. رفت دکتر و چکاپ و فهمیدیم مبتلا به دیابت شده ................. قندش 310 بود ! و دلیلش فقط میتونست یه چیز باشه : استرس و نگرانی

با اینکه من همچین روحیه ای ازش سراغ ندارم اما میدونم مردا همه چیز رو تو خودشون میریزن

مشکلات خودمون به علاوه ی یه سری مشکلات مالی که برای پدرش پیش اومد همه دست به دست داد که همچین اتفاقی ییفته 

حالا دکتر براش انسولین تجویز کرده و هر روز 26 واحد باید بزنه ... تا 15 روز و بعد معلوم میشه لازمه امپول رو ادامه بده یا باید با قرص ادامه بده 

خداروشکر الان بعد از چند روز قندش به 161 رسیده و این خیلی جای امیدواری داره ... دکتر روزه رو براش ممنوع کرده و این ماه من باید تنهایی روزه بگیرم 

خیلی چیزا رو هم نباید بخوره و این یه کم کارو سخت میکنه مخصوصا برای من توی ماه رمضون!

هنوز از این وضعیت همسری توی شوک بودم که یه شوک دیگه بهم وارد شد

دکتر بهم گفته بود روز دوم یا سوم پری برم پیشش .. میخواست سونوی واژینال انجام بده برای بررسی وضعیت تخمدانها و تخمک بعد از مصرف متفورمین

بعد از دیدن پرونده م باا ینکه دفعه ی قبل عکس رنگی رحمم رو دیده بود و هیچی بهم نگفته بود ( یعنی نذاشتن من برم داخل،منشی رفت و اومد بیرون و فقط گفت زخم دهانه رحم !) این بار برگشت بهم گفت تو که لوله هات بسته اس !!!!! اگه اینجوری باشه باید ای وی اف کنی

فکرشو بکنین بیست و چند روز خوشحالین از اینکه مشکلی ندارین و هیچی بهتون نمیگن . بعدش یهو یادشون میفته که بگن مشکل داری . اونم همچین مشکلی !

بعدش فهمیدم تمام این دوسال علت بچه دار نشدن ما یه چیز دیگه بوده ... و ما فقط فکر میکردیم علتش ضعیف بودن اسپرم هاست . 

در حالی که اگه من این مشکل رو نداشتم شاید با همون اسپرم های ضعیف تا الان بچه مون هم دنیا اومده بود 

و این به خاطر راهنمایی نکردن دکترها بود 

بهم گفت عکس رنگی 30 درصد خطا داره . برای اینکه مطمئن شی یا باید دوباره عکس رنگی بگیری یا اینکه لاپاراسکوپی رحم انجام بدی 

اما لاپاراسکوپی بهتره چون خطا نداره . برو ببین اگه همسرت رضایت داره برات بنویسم که هفته ی دیگه بری بیمارستان انجام بدی و اضافه کرد که یه عمل تحت بیهوشیه و دردی رو حس نمیکنی

بعد از زنگ زدن به بیمارستانی که بهم پیشنهاد داده بود فهمیدم بالای 3 تومن هزینه داره ... و برش تو قسمت ناف و چهار پنج تا بخیه هم داره و به هر حال عمل جراحیه . اما مزیتی که داره اینه که ممکنه باعث باز شدن لوله ها بشه و دیگه نیازی به ای وی اف پیدا نکنم 

تصمیم گرفتم با یه دکتر دیگه هم مشورت کنم . دکتر دیگه رفتم تا عکس رنگی رو دید گفت ای وی اف !

گفتم لازمه لاپاراسکوپی هم قبلش انجام بدم ؟ گفت اونم خوبه .. شاید لوله هات باز شه شایدم نه 

گفتم پس چیکار کنم؟ گفت خب اون که کاری نداره . صبح میری انجام میدی و چند ساعت بعد مرخص میشی و یکی دو روز استراحت .. همین !

گفتم خب وقتی هزینه ش اینقدر بالاست ، چند تومن بدارم روش و ای وی اف کنم که معقول تره ! (دکتر از قیمت خبر نداشت و وقتی گفتم تعجب کرد)

گفت به نظر منم با توجه به اینکه اسپرم های همسرت کمی ضعیف هستن بهتره از اول ای وی اف رو انجام بدی

البته اسپرم ها در حدی نیستن که حامله نشی . یعنی امکانش هست اگه لوله هات باز شه ، یه طور طبیعی باردار شی

حالا میل خودت ... همونجا بعد از لاپاراسکوپی بهت میگن که احتیاج به ای وی اف داری یا نه

گفتم علتش چیه ؟ عفونت ؟ اخه دکتر قبلی بهم گفته از عفونته

گفت نه تو سنی نداری که عفونت بگیری .. احتمال داره مادرزادی باشه ! علتش معلوم نیست

با یه دنیا سوال از مطب اومدم بیرون و هنوز نمیدونم میخوام چیکار کنم

برای سه شنبه ی بعدی برام عمل نوشته

امروز میخوام استخاره بگیرم که کدومو انجام بدم

تو رو خدا برام دعا کنین ....

این وسط نطر دادن بقیه هم ادمو عذاب میده .. مادر همسری که فقط میگه بی خیالش شین و یکی دو سال دیگه برین دنبالش . الان فقط بی خیال شین و اصلا بهش فکر نکنین !!! یه چیز غیر ممکن رو از ادم میخوان

بابای همسری هم که میگه برین ای وی اف ، در حالی که میدونم وضع مالیش خوب نیست در حال حاضر

پدر و مادر خودمم که دائم صلوات شمار دستشونه و فکرشون درگیر ماست و دائم میپرسن ببینن چیکار میخوایم بکنیم

نمیدونم چرا اینقدر این روزا سخت میگذره .. امتحانه یا عقوبت ....... فقط از خدا میخوام خودش کمک کنه . 

یه دختری دیشب توی مطب بود . همسن من بود . میگفت یه بچه ی دو ساله دارم . شوهرم وازکتومی کرده که دیگه بچه دار نشیم 

چند وقت بعدش رفته دکتر که مطمئن شیم دیگه بچه دار نمیشیم . دکتر گفته تو کلا سه تا اسپرم داری الان ، که اونا هم دور خودشون می چرخن . امکان نداره بچه دار شی

دختره میگفت یه ماه بعد فهمیدم حامله ام ... الانم سه ماهمه

ادم می مونه تو کار خدا ... یکی اینجوری و یکی هم مثل ما

 

دوست نزدیک و صمیمیم هم که یه بچه ی دو سال و نیمه داره ، دوباره بارداره و الان سه ماهشه ( هفته 13) توی هر دو بارداریش با "اولـــــــــین اقدام" ، حامله شده بود . 

دوستی که از بچگی با همیم،خبر بارداری اولش رو همون موقع که فهمید بهم داد اما سر این یکی تازه الان که سه ماهشه بهم گفت

انگار الان دیگه من حکم یه ادمیو دارم که شاید از شنیدن خبر بارداری دیگران ناراحت شم ! پس بهتره بهم نگن !!!! یعنی واقعا دیگران اینجوری فکر میکنن ؟؟؟ یا از روی ترحم چیزی نمیگن ؟!! مهم نیست ... اینم میگذره ...

دوستای گلم هرکی این مطلب رو میخونه لطفا برام دعا کنه .... امیدوارم همه ی منتظرا به زودی دامنشون سبز شه

الهی آمین 

 

 

 

پسندها (5)

نظرات (20)

پریا
28 خرداد 94 15:25
عزیزم. از خوندن پستت بغضم گرفت. من هر از چند گاهی بهت سر میزنم هر چند نظر نمیذارم برات. دلم گرفت. منم مشکل تنبلی تخمدان دارم و باردار نمیشم. البته همسرم هم واریکوسل داره. دعا می کنم به حق این شبا و روزای پر از رحمت ماه رمضون مشکلت حل بشه عزیزم. راستش با این امید صفحت رو باز کردم که خبر خوبی توش ببینم. الان به شدت ناراحت شدم. حال دلتو میفهمم. این که همه به راحتی باردار میشن و ماها نه، غصه ی عالم رو تو دل ادم میندازه. ولی خدای ما هم بزرگه. توکلت به خدا باشه. انشالله بهترین راه رو جلوی پات میذاره. هر چند سخته، هرچند فکرهای مختلف به مغز ادم هجوم میاره، هرچند ادم هی از خودش میپرسه چرا من، چرا من. ولی خدا حواسش به ماها هم هست. خیلی از این پستت متاثر و ناراحت شدم. وقتای افطار براتون دعا میکنم. با این که ندیدمتون، ولی انقدر دردهای ما ها، شبیه همه که حال همو میفهمیم. براتون دعا می کنم که مشکلتون حل بشه.ان شالله التماس دعا.
منتظر لطف خدا
پاسخ
ممنونم عزیزم .. ببخشید که ناراحتت کردم . از ته دل دعا میکنم شما هم به زودی دامنتون سبز شه .. کاملا درسته .. اونی که باید بخواد تا بشه فقط خداست و فقط باید دعا کرد تا ان شالله صلاح اون در مرود ما هم اتفاق بیفته ممنونم که برام دعا میکنی . ان شالله حاجت روا شی عزیزم . مرسی از همدردیت
مامان مریم
28 خرداد 94 17:34
سلام عزیز دلم خوبی؟ امیدوارم به زودی این روزهای سخت و طاقت فرسا واست تموم بشه و از خدا میخوام به حق همین ماه عزیز بدون ای وی اف همونطور که خودت دوست داشتی به طور طبیعی باردار بشی و نیاز به این کارها نباشه ، از صمیم قلبم واست دعا میکنم انشاءالله تو همین ماه خدا بهت یه نی نی سالم و صالح عطا کنه
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام ممنونم عزیزم .ان شالله .... ان شالله برای همه ی منتظرا همینطور باشه . مرسی که دعام میکنی واقعا ممنونم و باز هم مرسی که اومدی
محجوب بانو
29 خرداد 94 0:22
سلام عزیزم انشالله حاجت روا میشی التماس دعا
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام .. ممنونم از لطفتون . محتاجیم به دعا
پروین
29 خرداد 94 15:18
عزیزم واقعا ناراحت شدم ولی غصه نخور شکر خدا سنت خوبه به نظر من لاپاروسکوپی کن و یه مدتی هم به خودت و هم به همسرت حسابی برس و تقویت کن ببین نتیجه چی میشه ای وی اف هم هزینش بالاس هم این همه دارو و امپول باید استفاده کنی و اگه خدای نکرده نشه خیلی ضربه میخوری خیلی ها بعد از لاپارا مامان شدن .
منتظر لطف خدا
پاسخ
مرسی گلم . ببخش که ناراحتت کردم اره همه ی اینا هست ... تصمیم گیری در مورد این مسئله خیلی سخته .. تا ببینیم چی میشه و خدا چی میخواد . مرسی از راهنماییت عزیزم
سميرا
29 خرداد 94 15:56
سلام خانومي تازه وبتون رو ديدم.منم 7ماه اقدام کردم بعد 6ساب خبري نيست.عکس رنگي گرفتم دکترم گفت يکي از لوله هات بستس دارو داده واسه اين ماه اگه خبري نشد برم لاپريکوپي منم ميترسم.منم مشهديم خوشخال ميشم با هم در ارتباط باشيم از اطلاعات هم ديگه استفاده کنيم. هر چي خدا بخاد ايشا... شما هم دامنتون سبز بشه.
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام عزیزم . ان شالله شما هم زود زود به لطف خدا نتیجه بگیری .. میشه بیای و بهم بگی دکترت دقیقا بعد از دیدن عکس رنگیت چی گفت؟لاپاراسکوپی رو به عنوان یه کار تشخیصی پیشنهاد کرد یا درمانی ؟و کجا رو پیشنهاد کرد ؟ هزینه ش چقدر بود ؟ چون میخوام بدونم اطلاعاتی که من دارم درسته یا نه ممنون میشم عزیزم منم خیلی خوشحال میشم که بتونیم از تجربه و اطلاعات هم استفاده کنیم . مرسی
مامان رعنا
30 خرداد 94 14:13
وای عزیزم خیلی شوکه شدم هم بابت همسرت هم خودت اصلا باورم نمیشه خدا از سر دکترا نگذره که انقد نسبت به بیماراشون انقد بیخیالن عزیزم حتما برات دعا میکنم ایشالله خدا حاجت روات کنه تو این ماه عزیز
منتظر لطف خدا
پاسخ
مرسی عزیز دلم .. ببخش اگه ناراحت شدی ممنونم که برام دعا میکنی دوست گلم
مامان نفس طلایی
30 خرداد 94 14:27
سلام عزیزم ... عجب واقعا ناراحت شدم از این بی توجهی دکتر ها که باید قدم اخر و اول بردارن ... ببین به نظر من یه مقداری اطلاعات و بیشتر کن اگر تع=هرانی حتما رویان یا ابن سینا یه سر بزن و ببین احتمال جواب دهی با کدوم روش بهتره ... گرچه این ها هم اینقدر براشون عادی شده که حال یه ادم مثل ما رو نمی فهمن ... اما به قول خودت تمام توکلت به خدا باشه ... به قول خواهرم خلقت یه موجوده ... و فقط خدا می توانه و می دونه و بس... راجع به چند خط اخرتم واقعا حرفی ندارم که بگم ... امیدوارم به زودی زود مسئله حل بشه و در بهترین زمان خدا برامون نی نی های بهشتی اش رو بفرسته ... مخصوصا تو این ماه عزیز که درهای اسمون بازه ... راستی راجع به همسرت اینکه طب سنتی یه رژیم 15 روزه اش ابغوره داره که اگر سرچ کنی تو اینترنت پیدا می کنی ... تو یکی از فوایدش نوشته که دیابت و درمان می کنه .. شادی اگر امتحان کنی بد نباشه ... انشالله که هر چی خیره پیش بیاد... حتما دعاگوت هستم و محتاجم به دعای پاکت
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام خانومی . اره متاسفانه ....من هیچوقت از کارهای این دکترها خیری ندیدم . من تهران نیستم . مشهدم عزیزم . اینجا هم تصمیم دارم که برم به یکی از مراکز ناباروری و اونجا پرونده تشکیل بدم و مشاوره بگیرم بایت راهنمای که کردی ممنونم . حتما سرچ میکنم ممنونم که دعام میکنی ..... منم اگه لایق باشم برای شما و همه ی منتظرا دعا می کنم
فرزند صالح
30 خرداد 94 19:49
سلام عزیزم چرا اخه... خود رادیولوژی ننوشته توش نتیجه رو یعنی؟؟ مینویسن که.. میگن عکس رنگی یک یا دو روز بعد پاک شدن باشه.. ممکنه نتیجه اشتباه بشه اگه روزش غلط باشه؟ الهی بمیرم چه قدرم درد کشیدی. ایشالا خوب بشی زودتر. ترو خدا هرکار میخوای بکنی استخاره بیار ببین کدومش نتیجه داره، کدوم دکتر بهتره.یه موقع میبینی یه دکتره معمولی تر واسه ادم بهتر از دکتر اسم و رسم داره!! مال من که همیشه اینجوری بوده.الکی اعصاب و هزینه تونو از دست ندین. ایشالا ایشالا خیلی زود نتیجه میگیرن و نی نی تون میاد.
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام . اره عزیزم می نویسن . اما برای من خیلی واضح ننوشته بود . فقط یه کلمه ی چسبندگی توش دیدم که اونم چون دکتر چیزی نگفت فکر کردم جدی نیست ... چون اونم به صورت احتمال نوشته بود روزی که باید میرفتم درست بود . اما دکتر میگفت کلا عکس رنگی 30 درصد خطا داره اره ... همه جی به خواست خدا بستگی داره .. خودش باید راهی پیش پای ادم بذاره مرسی عزیز دلم که اومدی
سميرا
1 تیر 94 0:08
سلام خانومي. عکس دکتر ديد گفت تا حالا عمل کردي ياسقط داشتي وقتي گفتم نه.گفت اين داروهارو استفاده کن.چون يکي از لوله ها بازه احتمالا باردار بشي اگه نشدب بيا تا واسه لاپرا بگم.از قيمتش و کجا چيزي نگفت.قبل از اون تو سونو گفتند رحمم دو شاخ است باز با عکس دکتر گفت تک شاخ.سقط احتمالش زباد اگه باردار بشم. تا 14تير بايد صبر کنم اگه نشد برم.دارو کلومفين با امپول فوستيمون سه تا با قرص دوفاستون داده.استفاده کردم روز تخمک گ خيلي درد داشتم هنوژم درد دارم مخصوصا تو نزديکي نميدونم شما هم که استفاده کرديد اينجوري بوديد
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام .. ممنون از توضیحاتت عزیزم ان شالله تا الان باردار شده باشی و نیازی نشه که بری عزیزم این داروهایی که شما گفتی به من نداد دکتر . فقط متفورمین داد و این چیزی که شما می گی رو حس نکردم
الی
1 تیر 94 8:16
"انگار الان دیگه من حکم یه ادمیو دارم که شاید از شنیدن خبر بارداری دیگران ناراحت شم ! پس بهتره بهم نگن !!!! " هیچوقت اینجوری بهش فکر نکن من سالها خودم رو با این افکار ازردم اما الان که جای اون ها رو گرفتم میدونم که اگر نگفتن به خاطر ناراحتی و غصه اشون از مشکل تو بوده به خاطر اینکه تو بیشتر از این اذیت نشی بهت نگفتن به دل نگیر بذار به حساب محبتشون به تو
منتظر لطف خدا
پاسخ
بله .. راستش خودمم وقتی بیشتر فکر کردم به همین نتیجه رسیدم شاید دید من خیلی منفی بوده ممنونم دوست خوبم
طلا
1 تیر 94 12:17
سلام عزیز انشاالله به حق این روزهای مبارک خدا دامنت رو سبز کنه ! منم منتظر نی نی هستم ماه پیش فهمیدم کیست تخمدان دارم دکتر بهم سیپترون کامپاند داد یه ورق که دوتا دیگه بخورم تموم میشه ولی دکترم یه ماهه رفته مسافرت نمیدونم برم بخرم از روش بخورم یا نه ! تازه تیروئید و پرولاکتینم دارم شاید اصلا بارداری برام اتفاق نیافته ! خواستم بگم ناراحت نباش درست میشه !!
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام گلم . ممنونم از محبتت . ان شالله مشکل شماو همه ی منتظرا به زودی زود حل میشه و دامن همه ی منتظرا سبز میشه نگران نباش . همه جی به دست اون بالایی حل میشه عزیزم
ستاره
2 تیر 94 13:58
سلام عزیزم بالاخره پیدات کردم .. خوبیییییییییییییییی؟؟؟ خیلی به فکرت بودم و دوست داشتم ازت خبری پیددا کنم تا اینکه اتفاقی پیدات کردم .. آخه وب قبلیم حذف شد .. خیلی از چیزایی که نوشتی ناراحت شدم اون عکس رو منم تجربه کردم خیلی درد داره اما باز برای من دردش کمتر و قابل تحمل تر بود .. آخه آدم از کار این دکترا آدم شاخ در میاره این همه میمونن آدمومعطل میکنن آخرش تازه زبون باز میکنن میگن اینطوره ... انشاالله که به حق این ماه عزیز هر چه زودتر اون طوری که خدا صلاح میدونه همه این مشکلات برطرف میشه و نی نی نازت میاد تو دلت عزیزم .. انشاالله قند همسرتون هم خوب بشه و دیگه نیازی به دارو آمپول نداشته باشه .. راستی من وب فرزند صالح رو پیدا نمیکنم .. آدرس ایمیلم رو عوض کردم قبلی رو پاک کردم خواستم بهش خبر بدم که دیدم تو وبت نظر داده .. پس ایمیل جدید رو میذارم تا اگه دید بدونه که آدرسم تغییر کرده .. فرزند صالح این آدرس جدیدمه عزیزم .. th62.kaszadeh@gmail.com راستی یه خبر خوبم برات دارم : خاله شدی عزیزم ..
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام ممنونم گلم . منم خیلی خوشحالم که دوباره نظراتت رو توی وبم می بینم حتما با ادرس جدید لینکت می کنم نظرتو که خوندم اومدم وبت و پستت رو خوندم و برات نظر گذاشتم خیلی خیلی خوشحاااااااااال شدم . ممنون که این خبر خوبو بهم دادی بارم تبریککککک
ستاره
2 تیر 94 14:06
التماس دعا عزیزم ..
منتظر لطف خدا
پاسخ
محتاجم به دعا دوست خوبم اگه قابل باشم تو این ماه عزیز برای شما و همه دوستای گلم دعا میکنم
ستاره
2 تیر 94 14:09
خصوصی
منتظر لطف خدا
پاسخ
ممنون
ستاره
2 تیر 94 14:35
با اجازه لینک شدی مجدد
منتظر لطف خدا
پاسخ
مرسی ستاره جون
zahra1367
3 تیر 94 12:53
سلام دوستم...اصلا ناامیدنشوعزیزم..خداخیلی خیلی مهربونه..شماهم مامان میشی انشالله..وقت وزمانش وهیچکی نمیدونه جزاون خدای بالای سر..منم مثل شماخیلی انتظارکشیدم..نزدیک 8سال باکلی دوادرمون وحرفایی که دلموخیلی شکست...تااینکه روزاول ماه رمضون پارسال فهمیدم باردارم..اونم طبیعی..بدون هیچ دارو ودرمانی...خداروشکرالان پسرم 4ماهشه..فقط خواستم بگم نمازجعفرطیارواگه تونستی حتمابخون خیلی حاجت میده...بهترینهاروبرات ارزومیکنم
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام . ممنون عزیزم واقعا ؟؟؟؟؟ چقدر خوب . خدا حفظش کنه براتون ممنون از راهنمایی و دلگرمیتون
مامان نفس طلایی
5 تیر 94 1:21
سلام .... این شب ها خیلی به یادتم ... خیلی التماس دعا دارم.... اخر کدوم راه و انتخاب کردی؟
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام . مرسی عزیزم ... منم خیلی یاد شما دوستان هستم احتمالا ای وی اف میکنم
مریم
8 تیر 94 12:34
سلام عزیزم می دونم آدم از دست این بیخیالی دکترها واقعا کلافه میشه اونها که به فکر جون و پول ما نیستن که دلشون بسوزه. ان شاء الله خدا گره از کارمون برداره مخصوصا توی این ماه عزیز.
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام عزیزم بله متاسفانه بعضی دکترا همینطورن و چاره ای نیست . ممنون از دلگرمیت آمــــــــــــــــــین
ستاره
11 تیر 94 15:50
سلام عزیزم .. خوبی ؟/ چی کار کردی ؟؟ رفتی لاپارسکوپی ؟؟؟ حالت خوبه ؟؟
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام عزیزم.ممنون خوبم.خدا رو شکر ببخشید که فرصت نکردم زودتر بیام نه نرفتم.. میام سر فرصت همه چی رو تعریف میکنم ممنون که بهم سر زدی عزیز دلم
سميرا
17 تیر 94 15:23
سلام خانومي من پريود شدم ذقيق سر موعد اينتقدر حالم گرفته شد.شوشوي واسه ماموريت تو اين هوا محبوري رفت کيش.شبي که پري شدم زنگيد خوشحال که واسه ني ني لباس گرفتم منم چيزي نگفتم چند روز بعدش گفتم.الانم منتظرم بياد بريم دکتر.دعا کن رفتيم نگه لاپرا کنم اخپ ميترسم ايشا... به حق همين روزاي عزيز همه دامنشون سبز بشه.ببخشيد طولاني شد.
منتظر لطف خدا
پاسخ
سلام عزیزم.. غصه نخور از این روزا هممون داشتیم.. ان شالله تو بهترین وقت نی نی میاد و نگرانی به خودت اصلا راه نده ان شالله که به لاپارا هم نیازی پیدا نکنی و امیدوارم دعایی هم که کردی اول در حق خودت مستجاب شه آمین ممنونم که اومدی لطف کردی